Fitness Seller

the simpsons the movie

• Topic Starter Topic Starter
:haha:

Southplark niet kinderachtig? :eek: De grappen kunnen soms dan wel harder zijn maar het lijkt wel het werk van een stel pubers die alleen maar om scheten moeten lachen.

Ze komen soms wel geniaal uit de hoek als het over thema's gaat uit de actualiteit.
De makers zijn echt geen idioten als je het mij vraagt.

South Park is briljant. Niet omdat het zo grof is maar omdat het altijd betrekking heeft tot iets actueels. Nou ja, eigenlijk ook omdat het grof is.

Ralph heeft zijn beste line ever, maar over het algemeen vind ik hem tegenvallen. Iets teveel homer valt op zijn gezicht grappen, ze willen er teveel characters in laten voorkomen, in een te korte tijd. Had hem wat langer gemaakt, dan zou dat beter uitpakken (waar was Apu en bijv mr Burns?). En wtf is bart zijn probleem dat ie gaat heulen met Flanders? Totaal ongeloofwaardig.

Ralph heeft zijn beste line ever, maar over het algemeen vind ik hem tegenvallen. Iets teveel homer valt op zijn gezicht grappen, ze willen er teveel characters in laten voorkomen, in een te korte tijd. Had hem wat langer gemaakt, dan zou dat beter uitpakken (waar was Apu en bijv mr Burns?). En wtf is bart zijn probleem dat ie gaat heulen met Flanders? Totaal ongeloofwaardig.

kan ik me wel bij aansluiten eigenlijk.

Ik vond de big wel leuk :o

South Park Zone - Watch every single South Park Episode Free!

Alle southpark uitzendingen. :D
Iemand die zo'n site weet voor The Simpsons? :)
Heb ze allemaal op dvd, ook allemaal al wel 5 keer gezien ofzo, sommige 10 keer of meer. Vooral de afleveringen die rond Cartman draaien vind ik fantastisch :cool: Simpsons heb ik elke aflevering ook wel stuk of 20 keer gezien, kijk er nu minder naar omdat ik ze steeds minder goed vind. Maar de film wil ik wel eens zien als ik zo de reacties hoor :)

Homer Rules !
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

damn, ik ben er nog niet geraakt :sad:

en morgen komt het er ook niet van, dan ga ik op bezoek bij jacky :D

Kheb nog kaartjes proberen te winnen via 3FM maar helaas :P

Nog 2 weken en dan komt ie officieel pas in Nederland uit. Wat een sof

Heb hem net gekeken..prima kwaliteit. :thumb:
Maar het is een gewoon een extra lange serie zo ervaar ik hem......niet grappiger of minder grappiger,spannender als de 20 min normaal gesproken.
Maar still fun ofcourse :D
[NTi]_The.Simpsons.Movie.TS.XViD-mVs torrent

voor degene die torrens willen downloaden

veel kijk plezier
Peekvid

Terug
Naar boven