AndroidHealthClinic

The story of IFBB pro Mike Morris.

• Topic Starter Topic Starter
Nee kale , zal wel eerder 12% zijn.

---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 12:46 ----------

Ja inderdaad!!

---------- Post added at 12:29 ---------- Previous post was at 12:29 ----------

49 met vocht (cycle), 48 droog schat ik.

Met droog bedoel ik dan geen vocht van men huidige cycle he.
Als ik tot 8% cut zou 48 wel mooi zijn :p

Interessant! Vooral het stuk dat Milos Sarcev in 1 uur tijd veranderde van een ''ongetraind'' persoon in een IFBB pro en ook nog gewoon mee deed aan dezelfde wedstrijd als Mike Morris!!

Had ze al gezien indd. Eerste wat ik me af vroeg was hoeveel slin moet er wel niet in zijn gegaan bij Milos..

Had ze al gezien indd. Eerste wat ik me af vroeg was hoeveel slin moet er wel niet in zijn gegaan bij Milos..

Geen idee, maar er zal ook wel escaline gebruikt zijn. Ik weet niet juist meer hoe je het schrijft/noemt ?

---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 22:00 ----------

Interessant! Vooral het stuk dat Milos Sarcev in 1 uur tijd veranderde van een ''ongetraind'' persoon in een IFBB pro en ook nog gewoon mee deed aan dezelfde wedstrijd als Mike Morris!!

Ja inderdaad heel interessant. Die jongens zullen nog wel een hoop trucjes hebben.

Thnx, was interessant..

Nice brah! Ga ze dalijk even bekijken:D

Iemand Cliffs van vids?
Kan nu niet kijken :(

Iemand Cliffs van vids?
Kan nu niet kijken :(

1e filmpje gaat over hoe die weg rent van de politie naar zijn woning omdat die carbs nodig heeft na zijn insuline shot en hij niet de carbs wil nemen die de ambulance broeders hem willen geven:roflol:

2e filmpje is lame

Waow wat een verhalen. Super!

Ja de volledige episode moet nog uitkomen. Ik ben benieuwd. Altijd leuk om verhalen te horen van profs.

Mooi verhaal om zo eens te horen

Geweldig. Wat een kerel haha. Ook wegrennen van de politie omdat hij zich aan z'n voedingsschema wil houden :P

3600mg aas orals niet meegerekend.
ik hecht hier meer geloof aan dan aan al die 'pro's don't take as much as many people think' lol
waar ik vroeger trainde zaten ook wedstrijd atleten, sommigen zelfs op europees niveau en zonder uitzondering namen ze meer dan je zou denken.
ik blijf er bij, 120kg op een gemiddelde lengte van pakweg 1m80 op 750 test en wat deca? yeah right.......

3600mg aas orals niet meegerekend.
ik hecht hier meer geloof aan dan aan al die 'pro's don't take as much as many people think' lol
waar ik vroeger trainde zaten ook wedstrijd atleten, sommigen zelfs op europees niveau en zonder uitzondering namen ze meer dan je zou denken.
ik blijf er bij, 120kg op een gemiddelde lengte van pakweg 1m80 op 750 test en wat deca? yeah right.......

3600mg per week.
Nvm, veel te laat.

Terug
Naar boven