AndroidHealthClinic

The X Factor UK 2009

Dr accent maakt haar nog 100 keer aantrekkelijker dan ze al is :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb echt zo plat gelegen met die mogool op de 1e pagina!!! HAHAHAHA, en hij geeft ook niet af xD

• Topic Starter Topic Starter
Is dit programma ook live op internet te zien?

Stuk beter dan in Nederland als je dit zo ziet...

Stuk beter dan in Nederland als je dit zo ziet...

Logisch ook, dit is het land van Borsato, Hazes, Frans Duits etc. Beetje gechargeerd maar onze muziektraditie stelt toch weinig voor.

De Britten zijn de grondlegger van diverse muziekstromingen, het leeft daar gewoon veel meer.

vreselijk nummer, echt verschrikkelijk, snap al helemaal niet dat dit een aantal weken op nummer 1 heeft kunnen staan.

We hebben het over talent niet over muziek smaak, dat zijn namelijk 2 verschillende dingen.
In die show worden nummers opgedrongen.

Mara als je dat nr zo kunt zingen ben je gewoon goed en daarbij zingt ze alles.

http://www.youtube.com/watch?v=B6zsfWfC7bc

moet je voorstellen 1e nummer van de show voor het eerst voor groot publiek.

respect

Ik moet toch zeggen dat de eerste auditie verschrikkelijk goed is gedaan. Die van danyl ofzo.

We hebben het over talent niet over muziek smaak, dat zijn namelijk 2 verschillende dingen.

Ja und? ik had het duidelijk over de muziek zoals je kunt lezen niet over talent (ik ben toch vrij om mijn mening te geven?), daarbij vind ik het nummer totaal niet bij haar passen en de emotie komt bij mij totaal niet over.
Ik heb het ook gevolgd en weet echt wel dat ze talent heeft maak je daar maar geen zorgen over.

Ja und? ik had het duidelijk over de muziek zoals je kunt lezen niet over talent (ik ben toch vrij om mijn mening te geven?), daarbij vind ik het nummer totaal niet bij haar passen en de emotie komt bij mij totaal niet over.
Ik heb het ook gevolgd en weet echt wel dat ze talent heeft maak je daar maar geen zorgen over.

Alle laatse reply''s gingen over talent, dus ja tuurlijk ben je vrij om je mening te geven!
Ik dacht alleen dat je in het verlengde van de laatse replys, talent met smaak verwarde.
Dat was dus niet zo, sorry :)

http://www.youtube.com/watch?v=o70sUR3oCSM&feature=related

Hoe groter een land hoe meer talent natuurlijk maar uiteindelijk wint er toch maar 1 en die kan zich echt wel meten met iedereen op de grote bol!

Vind de twee kerels op de eerste pagina toch een heel stuk beter. Dat zijn ook jongens die de hele wereld zullen overgaan. Dit meisje zal een paar hitjes in Nederland scoren. Een paar schnabbels en dan zal ze uiteindelijk verdwijnen.

Terug
Naar boven