Fitness Seller

The X Factor UK 2009

ik ga ook voor Stacey en anders Olly

Stecey's versie van The Scientist was trouwens ook erg goed (Y)

Voor de Queen week van vorrig weekend erg leuk, vooral toen ze met Queen mochten optreden!

ik ga ook voor Stacey en anders Olly

Stecey's versie van The Scientist was trouwens ook erg goed (Y)

Voor de Queen week van vorrig weekend erg leuk, vooral toen ze met Queen mochten optreden!

Was echt super ja.
ben sowieso al dikke fan van queen.

Olly doet het wel goed maar vind zijn stem niet echt iets speciaals hebben.
Ik zie hem niet te finale doen.

Stacey dan maar :)

Was echt super ja.
ben sowieso al dikke fan van queen.

Olly doet het wel goed maar vind zijn stem niet echt iets speciaals hebben.
Ik zie hem niet te finale doen.

Stacey dan maar :)

Ja maar het is natuurlijk niet alleen het zingen maar ook karakter, de show, dansen, perfomance.

Daarom zijn J&E ook zo geweldig :D

Ja maar het is natuurlijk niet alleen het zingen maar ook karakter, de show, dansen, perfomance.

Daarom zijn J&E ook zo geweldig :D

Ik haat die mannen :roflol:

Hun laatste show was anders wel degelijk, maar dat is ook de enigste :p

Maar goed, als je het hele plaatje samentelt scoort olly idd wel goed.

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Die dat graag meevolgen

http://www.youtube.com/user/TheXFactorUK

Ze zijn momenteel bezig met live show 7 up te loaden.

3 filmpjes staan er al op.

Queen was niet zo lekker gegaan voor Jamie.

Vond anders dat hij het nummer wel goed bracht.

Nummer opzich vind ik wel één van de mindere van queen.

Hoe dan ook, onterecht eruit ?

zeker niet die lloyd en die tweeling moet er dringend uit.

Ze hadden al snel de pik op Jamie leek het,performance was wel oke, maar zang
ben ik beter van hem gewent.

Ze hadden al snel de pik op Jamie leek het,performance was wel oke, maar zang
ben ik beter van hem gewent.

Ja heb ook het gevoel dat de jury de votes manipuleerd en dat de mensen die erop stemmen complete idiooten zijn.

Maar denk wel dat jamie alsnog een contract zou kunnen vijnden nu, benieuwd of we daar nog van horen.

Volgens mij is rock muziek ook wel minder populair in andere landen dan hier.
Anderzijds dacht ik dat in de UK rock ook wel hoog stond.

Dat meisje is wel fenomenaal ongelooflijk.

En de stelling dat die jongen het beter dan Prince zelf heeft gezongen is natuurlijk belachelijk , hij is wel erg goed .

Ja heb ook het gevoel dat de jury de votes manipuleerd en dat de mensen die erop stemmen complete idiooten zijn.

Maar denk wel dat jamie alsnog een contract zou kunnen vijnden nu, benieuwd of we daar nog van horen.

Volgens mij is rock muziek ook wel minder populair in andere landen dan hier.
Anderzijds dacht ik dat in de UK rock ook wel hoog stond.

Ja, die hoeft niet meer alleen in kleine cafeetjes op te treden;)

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

Dat meisje is wel fenomenaal ongelooflijk.

En de stelling dat die jongen het beter dan Prince zelf heeft gezongen is natuurlijk belachelijk , hij is wel erg goed .

Zo belachelijk is dat niet, wil wel eens een duoplay zien van beide live.

Zo belachelijk is dat niet, wil wel eens een duoplay zien van beide live.

:roflol:

Nou ik denk dat jullie volledig de plan mis slaan en er werkelijk geen verstand van hebben. Prince is fantastisch live ; hij maakt zijn eigen muziek en maakt zijn eigen teksten. Daarnaast is Prince een ongelooflijk goede danser. Wat die man met zijn lichaam kan is fenomenaal. En tot slot hij is niet alleen een zanger of songwriter maar een wereldartiest.

Maar je kan dit alleen maar beamen als je zelf bij een optreden van prince bent geweest en dat zijn jullie dus blijkbaar niet.

:roflol:

Nou ik denk dat jullie volledig de plan mis slaan en er werkelijk geen verstand van hebben. Prince is fantastisch live ; hij maakt zijn eigen muziek en maakt zijn eigen teksten. Daarnaast is Prince een ongelooflijk goede danser. Wat die man met zijn lichaam kan is fenomenaal. En tot slot hij is niet alleen een zanger of songwriter maar een wereldartiest.

Maar je kan dit alleen maar beamen als je zelf bij een optreden van prince bent geweest en dat zijn jullie dus blijkbaar niet.

Deze knaap is in het begin van je weet nooit wat.
Hij heeft zijn eigen voice, en die bevalt me goed.

;)

Deze knaap is in het begin van je weet nooit wat.
Hij heeft zijn eigen voice, en die bevalt me goed.

;)

Volledig eens Porter alleen zeggen dat hij een betere artiest is dan Prince en het nummer beter live kan zingen is gewoon onjuist.

Mensen als Prince zijn uniek qua muzikaliteit die worden eens in de zoveel tijd geboren die zijn geniaal...

Volledig eens Porter alleen zeggen dat hij een betere artiest is dan Prince en het nummer beter live kan zingen is gewoon onjuist.

Mensen als Prince zijn uniek qua muzikaliteit die worden eens in de zoveel tijd geboren die zijn geniaal...

Ach ja, zulke dingen zeg je snel in zo'n show, maar een duoplay wil ik wel eens zien en horen.

Idd, zoiets doen is bijna zo erg, als iemand zijn context volledig verandenderen als hij zegt dat hij het beter gezongen vind en dat volledig omdraaien in het vinden van een betere artiest. :rolleyes:

Verder hebbe meeste van deze mannen en vrouw veel potentieel, maar dat ze groter kunnen worden als prince...
Dat zie ik niet gebeuren.

Je zal waarschijnlijk wel op je tenen getrapt zijn om dat je een fan bent van prince.

Maar als ik nu overdreven geroepen heb of niet...
Purple rain is een nummer dat je zoveel hoort dat het ondertussen al wat afgezaagd is (voor mij toch) dan is het wel leuk om deze versie te horen.

Is ook al erg veel gecovert geweest dit nummer, maar vond deze performance wel erg goed.

Vind het trouwens vaker dat er op uk factor nummers beter gezongen worden dan het origeneel, terwijl ik covers bijna altijd slechter vinden.

Crying dat jamie tijdje terug deed vond ik ook erg goed.

ben nu ff aan t kijken straks mn mening :)

edit:

Lloyd:
Hm hij word wel iedere keer beter, maar niet goed genoeg om te winnen imo.

Stacey:
Het blijft zo'n leuk meisjes, als ze zingt is ze een ander persoon dan als ze er daarna staat, dan komt dat hele bescheiden, verlegen meisje weer tevoorschijn.
Ze mag van mij wel meer zelfvertrouwen uitstralen. Prachtige stem no doubt about that! Vorige week indd wel beter. Er is alleen 1 "maar" ik vraag me af hoe ze het
met up tempo nummer zou doen, want ze zingt iedere keer wel een beetje de balads.

J&E:
Kan er niks aan doen, maar ik blijf ze leuk vinden, en juist in het begin vond ik ze niks, en ook al kunnen ze niet echt zingen geweldige optredens iedere keer.
Dat word wel de hit voor de kinderen ook al gaan ze er uit!

Danyl:
Tsja.. wat moet ik er over zeggen. Prachtig gezongen, goed optreden zeker weten. Maar ik gun het hem niet (meer) om te winnen. Zijn uitstraling word bij mij met de week irritanter.
Hij staat er ook echt alsof ie al gewonnen heeft. Maar zelfde als bij stacey, hoe zou hij de wat meer up-tempo nummers doen.

Olly:
Wauw hij blijft zo leuk! goeie kans maker om te winnen. Leuke gozer, kan goed zingen, geweldige uitstraling ja alle + punten heeft ie mee!

Joe:
Geen commentaar, no doubt beste deze week! gewoon allemaal gingen ze staan voor hem haha (y)

Deze week
1. Joe
2. Danyl
3. Olly

Lloyd mag er uit deze week!

Laatst bewerkt:
ben nu ff aan t kijken straks mn mening :)

Deze week
1. Joe
2. Danyl
3. Olly

Lloyd mag er uit deze week!

Mijn lineup van live show

Joe
Danyl
Stacey
Olly
John en edward - lloyd.

zolang er maar 1 van die 2 uitgaan.

Misschien zoals jij zegt best lloyd wel. Hij kan misschien wel beter zingen dan de tweeling maar echt goed is hij niet.
Tweeling is niet geweldig maar altijd wel een leuk extra'tje om te zien.

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

John en Edward is er uit.

Ook goed :)

Terug
Naar boven