Ceska
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ga ook voor Stacey en anders Olly
Stecey's versie van The Scientist was trouwens ook erg goed (Y)
Voor de Queen week van vorrig weekend erg leuk, vooral toen ze met Queen mochten optreden!

Was echt super ja.
ben sowieso al dikke fan van queen.
Olly doet het wel goed maar vind zijn stem niet echt iets speciaals hebben.
Ik zie hem niet te finale doen.
Stacey dan maar![]()

Ja maar het is natuurlijk niet alleen het zingen maar ook karakter, de show, dansen, perfomance.
Daarom zijn J&E ook zo geweldig![]()

Vond anders dat hij het nummer wel goed bracht.
Nummer opzich vind ik wel één van de mindere van queen.
Hoe dan ook, onterecht eruit ?
zeker niet die lloyd en die tweeling moet er dringend uit.
Ze hadden al snel de pik op Jamie leek het,performance was wel oke, maar zang
ben ik beter van hem gewent.
Ja heb ook het gevoel dat de jury de votes manipuleerd en dat de mensen die erop stemmen complete idiooten zijn.
Maar denk wel dat jamie alsnog een contract zou kunnen vijnden nu, benieuwd of we daar nog van horen.
Volgens mij is rock muziek ook wel minder populair in andere landen dan hier.
Anderzijds dacht ik dat in de UK rock ook wel hoog stond.

Dat meisje is wel fenomenaal ongelooflijk.
En de stelling dat die jongen het beter dan Prince zelf heeft gezongen is natuurlijk belachelijk , hij is wel erg goed .
Dat meisje is wel fenomenaal ongelooflijk.
En de stelling dat die jongen het beter dan Prince zelf heeft gezongen is natuurlijk belachelijk , hij is wel erg goed .
Zo belachelijk is dat niet, wil wel eens een duoplay zien van beide live.

Nou ik denk dat jullie volledig de plan mis slaan en er werkelijk geen verstand van hebben. Prince is fantastisch live ; hij maakt zijn eigen muziek en maakt zijn eigen teksten. Daarnaast is Prince een ongelooflijk goede danser. Wat die man met zijn lichaam kan is fenomenaal. En tot slot hij is niet alleen een zanger of songwriter maar een wereldartiest.
Maar je kan dit alleen maar beamen als je zelf bij een optreden van prince bent geweest en dat zijn jullie dus blijkbaar niet.

Deze knaap is in het begin van je weet nooit wat.
Hij heeft zijn eigen voice, en die bevalt me goed.
![]()
Volledig eens Porter alleen zeggen dat hij een betere artiest is dan Prince en het nummer beter live kan zingen is gewoon onjuist.
Mensen als Prince zijn uniek qua muzikaliteit die worden eens in de zoveel tijd geboren die zijn geniaal...
Volledig eens Porter alleen zeggen dat hij een betere artiest is dan Prince en het nummer beter live kan zingen is gewoon onjuist.
Mensen als Prince zijn uniek qua muzikaliteit die worden eens in de zoveel tijd geboren die zijn geniaal...

ben nu ff aan t kijken straks mn mening
Deze week
1. Joe
2. Danyl
3. Olly
Lloyd mag er uit deze week!