AndroidHealthClinic

Theo Maassen sabelt Patricia Paay neer @ DWDD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paay heeft zich voor de uitzending waarschijnlijk als een omhoog gevallen diva gedragen. Theo geeft ook aan dat ze niemand een hand gaf toen ze de studio binnen kwam.

Theo kennende was dit aanleiding om haar eens flink terug te pakken.

Paay heeft zich voor de uitzending waarschijnlijk als een omhoog gevallen diva gedragen. Theo geeft ook aan dat ze niemand een hand gaf toen ze de studio binnen kwam.

Theo kennende was dit aanleiding om haar eens flink terug te pakken.

Ook zo grappig ze beweert altijd niemand te kennen. Net als met die bolle gast bij jensen, terwijl dan later blijkt dat ze wel gewoon weet wie het is.

• Topic Starter Topic Starter
Tot aan 4.40 ijzersterk, ik ben al jaren fan van die man. Daarna moet ik toegeven dat het wat inkakt en misschien wat banaal en grof wordt.

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

Geen topic van gezien en niet opgemerkt.

Tot aan 4.40 ijzersterk, ik ben al jaren fan van die man. Daarna moet ik toegeven dat het wat inkakt en misschien wat banaal en grof wordt.

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

Geen topic van gezien en niet opgemerkt.

Staat gewoon in het andere topic van die paay hoor ;)

Wat trek ik die paay slecht zeg. aandachtsgeil dat ze is. met haar opmerking dat ze theo niet kent. nou en? zal hem weinig boeien gok ik zo. al was theo hier ook niet sterk, die 'grap' over een necrofiel was simpelweg slecht. wat boeit het nu dat een vrouw van 60 in de playboy staat? op zich toch niets mis mee? beetje jammer dat zij het is, ok, dat is zo.

moet deze crap nou echt overal worden verkondigd, theo maassen zijn voorstellingen zijn trouwens leuk
http://www.youtube.com/watch?v=d2cRPf5C080
hans teeuwen is trouwens leuker, goed dat hij dat zelf ook inziet

• Topic Starter Topic Starter
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven