MuscleMeat

Theo Maassen's oudejaarsshow

Ben eind oktober naar een tryout geweest van de show, gisteravond ook nog gekeken. Vond de tryout beter dan de uiteindelijke show.

Karma bro was het helemaal vergeten. Zo effe checken!

Nu 23 min in, al een paar keer flink moeten lachen :D

In de 13e minuut pas keer moeten lachen om de ziekte van Crohn. Toevallig afgelopen dagen shows gekeken van Louis C.K. en daar kon ik echt een stuk beter om lachen. Hopelijk wordt deze show ook nog beter.

Edit: Kan er toch wel om lachen

Laatst bewerkt:
Hij was indd goed. Moest er even in komen maar blij dat ik hem heb gekeken.

Vond hem echt goed, 8.5/10. Zijn sceptische kijk op de samenleving vind ik erg interessant (ben heel veelal met 'm eens) en ook de manier waarop hij zaken uit context haalt en vergelijkt zijn super. Af en toe zoekt hij de grens op ("alle neuzen dezelfde kant op krijgen"-grap) maar dat hoort erbij en vind ik juist heel goed. De gemiddelde televisie zombie kan zijn conference denk ik ook waarderen maar het is echt veel meer dan wat simpele grappen en verhalen :).

Wel weer jammer dat hij zo'n linkse rakker is. Ik vond het ook erg triest om te zeggen dat het goed is dat Thatcher dood is. Verder is hij wel redelijk wat humor betreft, maar algemeen gesproken hoort hij toch niet bij de toppers. Muziek, zang, typetjes, show ontbreekt bijv. volledig.

Toch wel één van de beste cabaretiers vind ik. Deze show 8/10.
Ben 2x eerder naar een show van 'm geweest en die waren in mijn ogen toch wel wat beter.
Maar fantastisch in z'n doen en laten en hoe die dingen brengt. Humor ten top!

• Like
Waarderingen: YOGI
Ben fan van Theo, vond ook deze show steengoed.
Hij staat zeker aan de top en al heel wat jaren.

• Like
Waarderingen: YOGI
Ik vind Theo Maassen normaal 1 van de betere maar ik vond dit maar een matige show, heb 1x een beetje moeten lachen en dat was om dat ziekte van crohn stukje.

Vond die grap van friso unplugged ook best leuk eigenlijk

Theo is één van mijn favoriete cabaretiers en ik moet zeggen dat ik de eerste helft maar matig vond, maar de tweede helft maakte een hoop goed. Heb toch wel leukere shows van hem gezien.

Ik vond het erg vermakelijk. Natuurlijk wel een beetje minder als zijn oudere shows omdat dit per se over gebeurtenissen van 2013 moest gaan, maar dat heeft hij toch wel creatief gedaan.

Video werkt niet meer door copyright. Weet iemand waar ik hm terug kan zien?

Ik heb toch wel een aantal keer flink moeten lachen, goede show dus.

Wel weer jammer dat hij zo'n linkse rakker is. Ik vond het ook erg triest om te zeggen dat het goed is dat Thatcher dood is. Verder is hij wel redelijk wat humor betreft, maar algemeen gesproken hoort hij toch niet bij de toppers. Muziek, zang, typetjes, show ontbreekt bijv. volledig.

muziek en zang vind ik altijd zeer storend, dan was ik wel naar een concert gegaan..

Vond Freek de Jonge vies tegenvallen trouwens, ver onder niveau..

muziek en zang vind ik altijd zeer storend, dan was ik wel naar een concert gegaan..

Vond Freek de Jonge vies tegenvallen trouwens, ver onder niveau..

Dat is nochtans cabaret, anders is het maar stand-upcomedy. Persoonlijk vind ik het knap als een cabaretier meerdere talenten heeft en gebruikt en echt een show neerzet. Theo is meer ouwehoeren en een grote bek, waar hij dan wel goed in is.

Terug
Naar boven