AndroidHealthClinic

Theo Maassen's oudejaarsshow

Wel weer jammer dat hij zo'n linkse rakker is. Ik vond het ook erg triest om te zeggen dat het goed is dat Thatcher dood is. Verder is hij wel redelijk wat humor betreft, maar algemeen gesproken hoort hij toch niet bij de toppers. Muziek, zang, typetjes, show ontbreekt bijv. volledig.

Vond het deze show reuze meevallen. Toen hij begon over de zogenaamde geldverkwisting aan de JSF en nog meer van die linkse meninkjes, moest ik even op m'n lip bijten, maar dat was een kleine opsomming en het was verder prima voor een Nederlander.

Kan gewoon niet zo lachen om Nederlands cabaret, maar dan was deze toch wel een van de betere. Zeker als hij mensen de grond instampt is dat wel erg grappig. Ergerde me wel aan "Het was een raar jaar.." na elke grap.

Heb 3 shows van m live gezien en deze viel me erg tegen. Boodschap vaak wel sterk, maar niet grappig gebracht. En kwam pas na een half uur een beetje op gang.

Vond het deze show reuze meevallen. Toen hij begon over de zogenaamde geldverkwisting aan de JSF en nog meer van die linkse meninkjes, moest ik even op m'n lip bijten, maar dat was een kleine opsomming en het was verder prima voor een Nederlander.

Kan gewoon niet zo lachen om Nederlands cabaret, maar dan was deze toch wel een van de betere. Zeker als hij mensen de grond instampt is dat wel erg grappig. Ergerde me wel aan "Het was een raar jaar.." na elke grap.

Ik ben zwaar rechts, maar de JSF is gewoon zonde van het geld :o
Geen tanks, een waardeloos leger, maar wel een paar vliegtuigen :roflol:

Vergeet de "drones" niet :rolleyes:
idioten van onze regering :o

Vond 'm vrij goed, maar niet zo goed als eerdere shows.
Scherpe grappen, over thatcher heel sterk. Stukje over die doodsbedreiging was ook erg goed. Probleem bij zo'n oudejaarsshow is dat 't vaak een beetje een staccato opsomming van gebeurtenissen van t afgelopen jaar wordt en dat was t bij maassen af en toe ook.

Hoop dat youp t volgende keer weer gewoon mag doen.

• Topic Starter Topic Starter
Vond vooral de voorbeelden van massahysterie om compleet achterlijke dingen en toch vrij cruciale zaken die ons totaal niet meer interesseren vrij sterk.
Klein beetje perspectief en relativeren hoor je ook niet zo veel meer dus het doet goed af en toe te weten dat er toch nog mensen zijn die zo denken voor weer heel jaar waarin je dat niet veel zult horen.

Terug
Naar boven