MuscleMeat

Thuis trainen

Spierballetj

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
85kg
Hallo bodybuilders,

Ik heb het soms te druk met school enzo om naar de sportschool te gaan dus ik zat eraan te denken om thuis te gaan trainen maar heb je genoeg spullen te koop om je rug armen en buik te trainen?

ik hoop dat iemand me kan helpen

greetz

Tuurlijk heb je daar spullen voor. barbells dumbbells. bankjes.

Maar thuis heb je wel tijd en voor de sportschool niet???

Hallo bodybuilders,

Ik heb het soms te druk met school enzo om naar de sportschool te gaan dus ik zat eraan te denken om thuis te gaan trainen maar heb je genoeg spullen te koop om je rug armen en buik te trainen?

greetz

pull up stang

iron-gym-pull-up-bar.jpg

(en pushups)

Hallo bodybuilders,

greetz
Begin met je hele lichaam te trainen. Simpel antwoord op je vraag is ja, er zijn genoeg spullen te koop. Wat is je budget? Met alleen dumbbells kom je al een heel eind en is niet al te duur. Er is een hele afdeling gericht op gear (Trainingsmateriaal), daar kun je al je info wel vinden.

Laatst bewerkt:
half uur reistijd?? Damn, en dan dacht ik dat ik in een gehucht woonde.

Hallo bodybuilders,

greetz

je weet, vergeet je borst niet man

zekers man, voor rond de 2000 euro heb je al aardig wat aparatuur voor thuis. je kan ook met wat zware stenen in de tuin trainen, word je heavy breed van man

ik zou togg naar de sportschool fietsen en je vet omzetten in spiermassa! :cool:

zekers man, voor rond de 2000 euro heb je al aardig wat aparatuur voor thuis. je kan ook met wat zware stenen in de tuin trainen, word je heavy breed van man

voor 1000 euro kan je al makkelijk beginnen.

voor 860? euro heb je een powertec power rack met multi bench en 145kg halterset.
kan je al alle belangrijke oefeningen mee doen.

dan nog wat schijven erbij kopen en je bent zo goed als klaar

Bankje, barbell, dumbbell stangen, 2 van die verstelbare palen waar je de barbell in kan leggen en een zooitje gewicht. Daarmee kan je bijna alles. 500 euro en daarmee kan je wel een paar jaar vooruit.

Je kan altijd wel naar de gym. Ik moet ook 20 minuten fietsen. Maar als je dan toch per see thuis wil trainen kan je zeker wel vooruit met €500+, gewoon een kwestie van googlen naar spullen, desnoods 2e hands.

Aan je schrijfsT te zien zit je niet bepaald op het VWO, kan me niet voorstellen dat jij door school te weinig tijd over hebt.

Sowieso.. 17 jarigen die het 'druk' hebben...

Thuis trainen is duur, yeah rly

Terug
Naar boven