AndroidHealthClinic

Thuistrainer na 4-5 maanden zonder gewichten

cihat

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
113kg
Vetpercentage
14%
hallo allemaal,

Ik ben nog nieuw hiersow en dit wordt mn eerste topic.. omdat ik nog niet naar de sportschool durfte te gaan ging ik thuis trainen zonder gewichten enzo.. heb dit 4of 5 maanden lang heel fanatiek gedaan waardoor ik nou striemen op mn biceps enzo heb wat ik niet zo heeeeeeeel erg vind.. maare ik wilde jullie vragen wat jullie ervan vinden zo..

ben 92 KG
ben 1.90 M
en 17 jaar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet verkeerd

Hoe train je dan ?
welkom BTW...

Is zeker niet slecht zonder gewichten. Goeie basis om nu met echte gewichten te trainen.

Ik zou wel iets aan je haar doen.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe train je dan ?
welkom BTW...

omdat ik eerst niet durfe om naar de sportschool te gaan wilde ik heel snel een beetje spieren krijgen zodat ik een beetje bij de mensen die daar trainen hoor... en al mijn vrienden waren toen ook bezig met fitness en ik hoorde elke dag wat erover.. dus wilde ik snel ook gespierd worden.. ik begon een dag met opdrukken met moetie de 5 gehaald.. haha en elke dag werd het steeds meer 10 20 30 40 etc... en ik drukte ook elke keer anders op ene keer op mn vuisten andere keer op 1 hand ik probeerde van alles:P

eerste weken ging ik gewoon bijna elke dag opdrukken of soms stopte ik 2 dagen omdat ik teveel spierpijn had... en daarna keek ik naar youtube films.. om wat van daar te leren..

en ging ik door met hun oefeningen.. en maakte ik schemaa`s voor mezelf.. schema`s met oefeningen met aantal herhalingen enzo..

ik luisterde naar rocky soundtracks en volgde elke keer netjes mn schema`s.. laatste maand had ik ook wat over eiwitshakes gehoord ook van mn vrienden.. en ging ik een paar kant en klare wheyshakes kopen en daarmee heb ik wel dikkere spieren gekregen is me opgevallen...

ik ben inmiddels als ingeschreven bij een sportschool.. en ik zie nu niet heel veel verschil tussen die mensen en mezelf:P ik ben zelfs groter dan een paar mensen die daar trainen ahahha

majah dat was mn verhaal een beejte:P

omdat ik eerst niet durfe om naar de sportschool te gaan wilde ik heel snel een beetje spieren krijgen zodat ik een beetje bij de mensen die daar trainen hoor... en al mijn vrienden waren toen ook bezig met fitness en ik hoorde elke dag wat erover.. dus wilde ik snel ook gespierd worden.. ik begon een dag met opdrukken met moetie de 5 gehaald.. haha en elke dag werd het steeds meer 10 20 30 40 etc... en ik drukte ook elke keer anders op ene keer op mn vuisten andere keer op 1 hand ik probeerde van alles:P

eerste weken ging ik gewoon bijna elke dag opdrukken of soms stopte ik 2 dagen omdat ik teveel spierpijn had... en daarna keek ik naar youtube films.. om wat van daar te leren..

en ging ik door met hun oefeningen.. en maakte ik schemaa`s voor mezelf.. schema`s met oefeningen met aantal herhalingen enzo..

ik luisterde naar rocky soundtracks en volgde elke keer netjes mn schema`s.. laatste maand had ik ook wat over eiwitshakes gehoord ook van mn vrienden.. en ging ik een paar kant en klare wheyshakes kopen en daarmee heb ik wel dikkere spieren gekregen is me opgevallen...

ik ben inmiddels als ingeschreven bij een sportschool.. en ik zie nu niet heel veel verschil tussen die mensen en mezelf:P ik ben zelfs groter dan een paar mensen die daar trainen ahahha

Lol dan ben je wel een genetic freakje!

Netjes kerel..mooi fysiek behaald voor wat je ervoor hebt gedaan!

als ik jullie reacties lees heb ik weer zin om te trainen... haha

dus als ik het goed begrijp heb je dit fysiek gekregen met alleen opdrukken en een beetje youtube na doen?
Dan heb je zeker wel aanleg, als je nou een paar jaar serieus gaat trainen word je een beest!

succes

dus als ik het goed begrijp heb je dit fysiek gekregen met alleen opdrukken en een beetje youtube na doen?
Dan heb je zeker wel aanleg, als je nou een paar jaar serieus gaat trainen word je een beest!

succes

ja want ik wist niets anders.. en hoorde dat je op jonge leeftijd niet met gewichten moet gaan trainen enzo wat ik onzin vind nu ik er meer over weet:P..

met opdrukken trainde ik mijn triceps, een beetje schouders en borstspieren ook mijn biceps trainde ik af en toe met opdrukken dat kan als je een driehoek met je vingers vormt en dan gaat opdrukken wat ik ook van youtube geleerd hetb:P

en verder veel buikspieroefeningen enzo..

en ik ging heel vaak boodschappen voor mn moeder doen en ging ik lopen ipv fietsen, omdat ik gelijk mn nekspieren wilde gaan trainen en dat doe je door zwaare dingen in je handen vast te houden.. en ik rustte niet tijdens het lopen wat echt ging branden in mn nek ahha:P

Ga denk ook op rocky soundtracks trainen...:D

Laatst bewerkt:
hoe heb je je benen getraind ?

En nu knallen ;) Zeker mooie basis. Goed dat je die benen niet vergeet!

Wat voor idiote redenering is dat nou ... Je traint dus thuis omdat je bang bent dat mensen met je gaan lachen als je naar de sportschool gaat? ??? Iedereen moet ergens beginnen, het gaat niet om "erbij te horen" ... Ben jij een rare gozer zeg

Wat voor idiote redenering is dat nou ... Je traint dus thuis omdat je bang bent dat mensen met je gaan lachen als je naar de sportschool gaat? ??? Iedereen moet ergens beginnen, het gaat niet om "erbij te horen" ... Ben jij een rare gozer zeg
ja dat dacht ik toen.. want ik had toen echt geen lichaam je kon mn ribben toen tellen:P...

met jouw 1 m 90 geloof ik dat best :D

Goed gedaan BTW

Terug
Naar boven