XXL Nutrition

Thunderdome 9 Te cool gewoon.

Waar hou jij van, Marcel?

Ben niet zo heel erg weg van hardcore, maar vind angerfist, paul en noize suppressor van tegenwoordig meer hebben dan deze oude meuk.

"STRONGMAN"!!!! Hoe durf jij dit te zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kriebels krijg ik er van. .. Wat een tijd!

Word!!! Machtige tijd gehad. Ondanks dat mijn eerste feest pas in 1997 was en vanaf 1998 pas echt actief ben deel gaan nemen aan de "scene" (danspaleis Haaksbergen, fecc Leewarden etc.) heb ik echt geweldige ervaringen gehad.

Met alle respect maar de feesten van tegenwoordig tippen daar gewoon niet meer aan. Qua geluid, sfeer, prijzen, mdma gehalte van de knallers etc.

Toen was alles nieuw, ongeschonden en nog niet ****ed up door voetbalsupporters, media (al wel een klein beetje das waar).

Mss dat het aan mij lig, maar ik ben eerlijk gezegd blij dat ik toen (ik ben nu 27) die tijd heb gehad. ONdanks dat ik mijn middelbare school (1 jaar blijven zitten maar wel mijn havo diploma gehaalt) "verdoet" heb vind ik dat de ervaringen toen mij hebben doen beseffen dat er naast feesten, ook gezondheid een belangrijke factor is.

Op mijn sportschool lopen genoeg mannen die midden/eind dertig, begin veertig zijn en zich zo nodig (met alle respect) heel hip proberen voor te doen en naar housefeesten gaan en de nodige dope consumeren. Als ik ze zo stoer hoor praten voel ik me vrij oud. Ben blij dat ik die tijd heb gehad (ondanks dat ik af en toe nog steeds naar awakenings enzo ga.

Edit: thunderdome 8 was anders ook een machtige cd!!!!!!!!!

Zulke nummers flanste ik vroeger zo in elkander met fasttracker.

"STRONGMAN"!!!! Hoe durf jij dit te zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Word!!! Machtige tijd gehad. Ondanks dat mijn eerste feest pas in 1997 was en vanaf 1998 pas echt actief ben deel gaan nemen aan de "scene" (danspaleis Haaksbergen, fecc Leewarden etc.) heb ik echt geweldige ervaringen gehad.

Met alle respect maar de feesten van tegenwoordig tippen daar gewoon niet meer aan. Qua geluid, sfeer, prijzen, mdma gehalte van de knallers etc.

Toen was alles nieuw, ongeschonden en nog niet ****ed up door voetbalsupporters, media (al wel een klein beetje das waar).

Mss dat het aan mij lig, maar ik ben eerlijk gezegd blij dat ik toen (ik ben nu 27) die tijd heb gehad. ONdanks dat ik mijn middelbare school (1 jaar blijven zitten maar wel mijn havo diploma gehaalt) "verdoet" heb vind ik dat de ervaringen toen mij hebben doen beseffen dat er naast feesten, ook gezondheid een belangrijke factor is.

Op mijn sportschool lopen genoeg mannen die midden/eind dertig, begin veertig zijn en zich zo nodig (met alle respect) heel hip proberen voor te doen en naar housefeesten gaan en de nodige dope consumeren. Als ik ze zo stoer hoor praten voel ik me vrij oud. Ben blij dat ik die tijd heb gehad (ondanks dat ik af en toe nog steeds naar awakenings enzo ga.

Edit: thunderdome 8 was anders ook een machtige cd!!!!!!!!!

idd, te geile tijd toen. de sfeer was zo gruwelijk. iedereen was 1 met elkaar, iedereen ging los met de nodige pillen hehe. mijn eerst feest was in de gate in uitgeest: "thunderdome on tour". ik sta nog op de videoband hehe. kreeg toen ook mijn eerste pilletje van mijn neef. (toen was ik 15), maar werd meteen gepakt bij deur. had het in portemenee verstopt:roflol: noob die ik was:D. volgens mij was dat in '95. mijn eerste echte feest was "hellbound" chrismas edition. toen in de fun tegenwoordig de hemkade. god wat ging ik die nacht hard:D

Maar goed dat de nummers "Dj Paul" een stuk intelligenter zijn.

Jouw naam stond vroeger idd aan de bovenzijde van de hardcore hitcharts :rolleyes:

Nee tuurlijk niet :P Maar ik vind het nogal simpel in elkaar zitten, tegenwoordig zit er meer variatie in voor me gevoel. Ik ben in die tijd nooit naar feesten geweest, maar ik kan me voorstellen dat je eerste paar feesten het leukst waren. Dat waren die van mij ook (zoals met zoveel dingen).

toen vond ik het al DÉ shit, nu ben ik nog steeds die-hard fan van hardcore..

wat ik tegenwoordig lekker vind, is keiharde mainstream (Partyraiser, Omar Santana etc. etc.) of keiharde darkcore (Negative A, E-Noid etc. etc.)

uptempo (Italian) hardstyle kan ik ook wel waarderen..

Ik vind Nosferatu de laatste tijd erg lkkr bezig. Nog steeds zijn eigen melodieën en sound maar toch net een tikkeltje harder en sneller als voorheen :)

dat zijn weer leuke beelden rare:).

alleen die megarave rotterdam doet het bij mij niet.

Het horen ook 3 filmpjes te zijn is niets niet goed gegaan denk zal het ff fiksen

heeft iemand een goede uploadsite?

[Link niet meer beschikbaar]

enjoy.

Wat een k*t'muziek'

Terug
Naar boven