Fitness Seller

Thunderdome 9 Te cool gewoon.

Ik heb nog thunderdome 1 t/m 22 orgineel thuis liggen. Vroeger heel veel naar geluisterd. Nu luister ik nog steeds graag naar Hardcore maar nu is het ook wat beter in elkaar gezet en niet zoals vroeger. Hetzelfde zie ik nu gebeuren met de hardstyle waar nog maar weinig verschil in de nummers zit. Maar goed ik ga ook al best lang mee met deze muziek zo'n 17 jaar denk ik al.

Voor iedereen die wel van die oude nummers en zo houden zouden eens ff hier moeten kijken.
Volop oude live setjes te downloaden en filmpjes te bekijken.
Zeker ff de moeite waard. :thumb:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://oldskool.web-log.nl/oldskool/

Ik vond het altijd zo'n ontzettende bagger he die muziek. Super slecht allemaal. Als je toen keek naar bv The Prodigy enzo, die produceerde kwalitatief echt 100x betere muziek (niet alleen qua smaak maar puur het geluid van de productie). Daarom vond ik het zo raar om te zien dat die oude hardcore zo populair was. Het klonk zo ontzettend amateuristisch allemaal. Hier en daar zaten wel wat leuke deuntjes tussen enzo, alleen jammer dat de samples allemaal zo brak waren.

Ik vond het altijd zo'n ontzettende bagger he die muziek. Super slecht allemaal. Als je toen keek naar bv The Prodigy enzo, die produceerde kwalitatief echt 100x betere muziek (niet alleen qua smaak maar puur het geluid van de productie). Daarom vond ik het zo raar om te zien dat die oude hardcore zo populair was. Het klonk zo ontzettend amateuristisch allemaal. Hier en daar zaten wel wat leuke deuntjes tussen enzo, alleen jammer dat de samples allemaal zo brak waren.
setje van prodigy uit '92
[Link niet meer beschikbaar]

hoor eigenlijk alles graag
prodigy, thunderdome, minimal, elektro, techno

als het maar niet te comercieel is alemaal

vindk nie veel aan tbh

Heerlijk! De goeie ouwe tijd!

moet zeggen dat ik dominator 2008 ook wel chill vind
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven