twjunk
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
NJET is NJET :coolnana
Ik weet het is voorbarig maar t'zal toch njet worden
Ik weet het is voorbarig maar t'zal toch njet worden

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ReyMysterio zei:Yes mijn Stem Nee en krijg karma deed het hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En om WWE worstelaar Kurt Angle te quoten:
It's true It's true It's damn true
exarchos zei:Maar hij heeft wel verloren van BookerT![]()
Maarre mijn licht doet het hier nog en ik zie nog geen Stuka's....

hoor ik daar het gefluit van bommen?BramHoogkamer zei:

was jij niet diegene die zich melde bij het; ik stem nee topic voor gratis karmaMrJ zei:

Sport2000 zei:

De premier noemde het "helder dat de regering deze uitkomst zal respecteren". Volgens hem "hebben de kiezers een duidelijk en niet mis te verstaan signaal gegeven".klusmier zei:http://www.nu.nl/img.db?533750+s(120!x120!)ik( JP) ben "zeer teleurgesteld" over de uitslag van het referendum
jajaklusmier zei:De premier noemde het "helder dat de regering deze uitkomst zal respecteren". Volgens hem "hebben de kiezers een duidelijk en niet mis te verstaan signaal gegeven".
tja, dat noemen ze nou DEMOCRATIE!

Sport2000 zei:was jij niet diegene die zich melde bij het; ik stem nee topic voor gratis karma
WE GOT 'EM!!! bombardeer m met nagatieve karma![]()

MrJ zei:Maar waarna ik mezelf ook rectificeerde met onderbouwing.
En de eerste die mij neg. karma geeft zet ik via het mod panel op -10.000 en krijgt een ban van een week.![]()
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je MrJ opnieuw punten kan geven.
dus geen negatieve karma
MrJ zei:Maar waarna ik mezelf ook rectificeerde met onderbouwing.
En de eerste die mij neg. karma geeft zet ik via het mod panel op -10.000 en krijgt een ban van een week.![]()

ReyMysterio zei:Dat zou wel een hele laffe actie wezen hé!
Je zou ook zo de politiek in kunnen brokken maken en niet aftreden, de kiezer in dit geval de leden voor de gek houden!
Erken gewoon je lot JA stemmers zijn in de minderheid ongeveer 37% treed jij nu ook af als Mod![]()

MrJ zei:Helaas 't bevalt me tot nu toe nog goed. Meiden willen mijn handtekening, op de foto en een goede beurt als ze me herkennen enzo.![]()