Fitness Seller

thx nederland

Bedankt Nederland, voor weer jaren van overleg zonder vooruitgang :no:

63% tegen. :(

Yes mijn Stem Nee en krijg karma deed het hem :hedbang: :hedbang: :hedbang: :hedbang: :study: :study:
En om WWE worstelaar Kurt Angle te quoten:
It's true It's true It's damn true

ReyMysterio zei:
Yes mijn Stem Nee en krijg karma deed het hem :hedbang: :hedbang: :hedbang: :hedbang: :study: :study:
En om WWE worstelaar Kurt Angle te quoten:
It's true It's true It's damn true

Maar hij heeft wel verloren van BookerT :D

Maarre mijn licht doet het hier nog en ik zie nog geen Stuka's....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]ik ben "zeer teleurgesteld" over de uitslag van het referendum

klusmier zei:
De premier noemde het "helder dat de regering deze uitkomst zal respecteren". Volgens hem "hebben de kiezers een duidelijk en niet mis te verstaan signaal gegeven".

tja, dat noemen ze nou DEMOCRATIE!
jaja;)

Mja hij zegt dat het nee stemmen tegen de regering was en niet tegen de grondwet..
Hij erkent dus zelf dat we niet tevreden zijn over de huidige gang van zaken en ik ben dan ook voor een referendum tegen de regering!
Het is een bestuur wat er zit voor ons en als wij massaal aangeven zoals hijzelf bekend dat wij daar niet tevreden over zijn moeten ze nokken!!!!

Sport2000 zei:
was jij niet diegene die zich melde bij het; ik stem nee topic voor gratis karma???
WE GOT 'EM!!! bombardeer m met nagatieve karma:D

Maar waarna ik mezelf ook rectificeerde met onderbouwing. :thumbup:

En de eerste die mij neg. karma geeft zet ik via het mod panel op -10.000 en krijgt een ban van een week. :cool:

Klusmier is schizo?

MrJ zei:

En de eerste die mij neg. karma geeft zet ik via het mod panel op -10.000 en krijgt een ban van een week. :cool:
:roflol: Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je MrJ opnieuw punten kan geven.
proef de nadelen van je site:D
maar dat was ik even vergeten:P dus geen negatieve karma:p

MrJ zei:

Dat zou wel een hele laffe actie wezen hé!
Je zou ook zo de politiek in kunnen brokken maken en niet aftreden, de kiezer in dit geval de leden voor de gek houden!
Erken gewoon je lot JA stemmers zijn in de minderheid ongeveer 37% treed jij nu ook af als Mod :D

ReyMysterio zei:
Dat zou wel een hele laffe actie wezen hé!
Je zou ook zo de politiek in kunnen brokken maken en niet aftreden, de kiezer in dit geval de leden voor de gek houden!
Erken gewoon je lot JA stemmers zijn in de minderheid ongeveer 37% treed jij nu ook af als Mod :D

Helaas 't bevalt me tot nu toe nog goed. Meiden willen mijn handtekening, op de foto en een goede beurt als ze me herkennen enzo. :cool:

MrJ zei:
Helaas 't bevalt me tot nu toe nog goed. Meiden willen mijn handtekening, op de foto en een goede beurt als ze me herkennen enzo. :cool:

Maar nog steeds:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven