- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
ReyMysterio zei:Ik vind dat gewauwel erg overdreven de uitslag is NEE en accepteer dit verlies als een volwassen vent!
Velen hebben gestemd omdat ze het kabinet zat waren ( kan ik mij iets bij voorstellen ) maar mijn overtuiging en motivatie waren tegen!
En daar verander je niks aan het volk heeft gesproken en nu staat Balkie in zn hemd!
Denk wel ff na hoeveel Nederlanders hij in zn hemd heeft laten staan!
Denk ook ff na dat Balkie door zijn meeloop gedrag meerdere Nederlandse levens heeft geofferd door blindelings Blair te volgen en mee te doen in Irak!
Toen Eric O terecht stond bleek al dat de Nederlandse wetgeving heeft gefaald!
En zo zijn er zat meer "blunders" op te noemen!
Als de grondwet hier in NL zo goed was waren er ook geen blunders geweest!
Trouwens het volk valt niks te verwijten want wat een boer niet kent vreet ie niet!
Als ze iets eerder waren begonnen met het "hypen" van de EU grondwet had het er heel anders uitgezien!
Maar als je een regelgeving aan de man brengt d.m.v oorlogsbeelden te tonen en als je geen JA stemt is dit weer mogelijk ben je heel verkeerd bezig!
Het kabinet is zelf voor 90% schuldig aan het falen van het referendum door zelf te laat op de proppen te komen met een campagne van Aartsen werd onder de tafel geluld in een debat op tv en was voor mij reden genoeg om nog meer NEE te stemmen!
Eerst het eigen volk helpen aan een baan, ziektekosten verbeteren ( betaal 60 euri per maand en zie nooit een dokter!!! ) en zorgen dat de EU bijdrage naar beneden gaat!
Dan pas wil ik mijn mening overzien maar tot nu blijft het een NEE en stop nou maar te jammeren en kijk maar lekker vooruit!
Kijk, dit is nou eens een hele mooie samenvatting van de grote lading ACHTERLIJKE standpunten die veel mensen hebben om tegen te stemmen. Hier hoeft niets meer aan toegevoegd te worden.
En voor al die mensen die zo tegen dit kabinet stemmen, ik hoop voor jullie dat jullie wel tevreden zullen zijn met een PvdA, SP, Groenlinks cabinet...?