- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brutez zei:In heel Europa staat Nederland zwaar voor schut. Het Nederlandse volk heeft massaal nee gezegd tegen hun eigen regering, de euro en de mogelijke toetreding van Turkije. Helaas had dit alles niets te maken met de grondwet..
Iguana zei:Tja dit schreef ik al eerder in dit topic als wij aangeven dat wij niet tevreden zijn over dit bestuur zullen ze moeten opstappen..
Veel mensen hun zicht is inderdaad vertroebeld in de zin van we gaan de regering een hak zetten..
Een duidelijk signaal dat men deze regering niet langer wenst..
En kom er niet mee dat we hiervoor gekozen hebben want dat is niet waar deze regering is ons door de strot gedrukt wij kozen voor Cda/pvda!!!!
Jammer dat men de grondwet zo uit het oog verloor dat is waar.

flippodud zei:die ene keer dat ik naar een Nederlandse zender luisterde waren ze bezig de hele kern van de zaak aan het uitleggen. Ze waren net bezig over de economie en zo. Hetgeen ze zeiden kwam op het volgende neer:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showpost.php?p=629583&postcount=22
Volgens mij luisterden jullie gewoon niet en waren jullie al zo bevooroordeeld dat jullie zelfs niet meer nadachten. Heb zelfs eens een zekere winters (of zoiets) horen spreken, die kerel stond continu uit zijn nek te lullen en toch blijkt die populair te zijn. Ik begrijp het niet
![]()
allereerst was het een ongenuanceerde reactie van mij, normaal laat ik me niet zo simpel uit, maar dit is meer passend binnen het niveau van de gemiddelde nee-campagne.Iguana zei:Ja en jij bent god en voelt je verheven boven het gepeupel..?
Was voor zoutzak..
ZoutZak zei:allereerst was het een ongenuanceerde reactie van mij, normaal laat ik me niet zo simpel uit, maar dit is meer passend binnen het niveau van de gemiddelde nee-campagne.
daarnaast laat ik me laagdunkend uit over iedereen, inclusief mezelf dus, ik sta toch ook midden in deze samenleving die overwegend tegen was. ik neem dit dus ook mezelf kwalijk.
Al was 3/4 van de mensen in mijn directe omgeving wel voor overigens.
en tenslotte heeft mijn geboorteland zichzelf ook op eenzelfde manier negatief gemanifesteerd, dus daardoor kan ik mezelf onmogelijk aan deze kritiek onttrekken.

true trueexarchos zei: