XXL Nutrition

Tienermeisje van 16 in elkaar geslagen voor YouTube-filmpje

Gottardi Exp

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Filmpje via deze link te zien

HLN: Bizar - Tienermeisje van 16 in elkaar geslagen voor YouTube-filmpje (235868)

Acht tienermeisjes hebben een andere tiener van zestien, Victoria Lindsay, in elkaar geslagen om een filmpje van het wansmakelijke gebeuren op YouTube en MySpace te kunnen plaatsen. Een week na de feiten bekomt Lindsay nog altijd van het geweld in het ziekenhuis, terwijl zowel haar linkeroor als -oog nog niet optimaal functioneren.

Bewusteloos
Lindsay werd naar het huis van een vriendin gelokt in Florida in de Verenigde Staten en de deur ging op slot. Een van de meisjes sloeg Lindsay meermaals op het hoofd en klopte haar vervolgens bewusteloos tegen de muur.

"Anti-Christus"
"Het was een monsterlijke aanval", zei sheriff Grady Judd. "De tienermeisjes deden dit enkel en alleen om een filmpje op YouTube en MySpace te posten." Vader Patrick Lindsay kan het allemaal niet geloven. "Dit soort video's zou nooit op sites als YouTube of MySpace mogen verschijnen. Wat mij betreft, is MySpace de anti-Christus voor kinderen. Ik hoop dat hier een oplossing voor komt. Dit kan niet blijven duren."

De jonge daders worden aangeklaagd voor ontvoering en het toebrengen van slagen en verwondingen. (jv)

Updated:

Zes tienermeisjes tussen 14 en 17 jaar hebben een andere tiener van zestien, Victoria Lindsay, 35 minuten lang in elkaar geslagen om een filmpje van het wansmakelijke gebeuren op YouTube en MySpace te kunnen plaatsen. Twee jongens stonden op de uitkijk.

Hersenschudding
Een week na de feiten bekomt Lindsay nog altijd van het geweld in het ziekenhuis. Ze had een hersenschudding en zowel haar linkeroor als -oog functioneren niet optimaal.

Bewusteloos
Lindsay werd naar het huis van een vriendin gelokt in Florida in de Verenigde Staten en de deur ging op slot. Een van de meisjes sloeg Lindsay meermaals op het hoofd en klopte haar vervolgens bewusteloos tegen de muur.

"Anti-Christus"
"Het was een monsterlijke aanval", zei sheriff Grady Judd. "De tienermeisjes deden dit enkel en alleen om een filmpje op YouTube en MySpace te posten." Vader Patrick Lindsay kan het allemaal niet geloven (zie de reactie in het filmpje hieronder). "Dit soort video's zou nooit op sites als YouTube of MySpace mogen verschijnen. Wat mij betreft, is MySpace de anti-Christus voor kinderen. Ik hoop dat hier een oplossing voor komt. Dit kan niet blijven duren."

Zelf gewelddadig

Lindsay heeft zelf ook een gewelddadig verleden. Enkele jaren terug sloeg ze haar moeder en werd daar gerechtelijk voor gestraft. Op het moment van de feiten was ze ingetrokken bij een van de daders, na een ruzie met haar ouders.

Cheerleader-training
De jonge daders worden aangeklaagd voor ontvoering en het toebrengen van slagen en verwondingen. Toen de meisjes opgepakt werden, maakten ze grapjes onder elkaar of "ze de volgende dag wel naar de cheerleader-training zouden kunnen gaan" en dat "ze niet snel weer naar het strand zouden mogen". (jv)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Moest dat slachtoffer mijn dochter zijn ik zou die tienermeisjes eens echte slagen en verwondingen laten zien door het mannelijke geslacht gedaan. Ziek.

had het filmpje al gezien, die klappen komen voor zo'n meisje flink hard aan... bizar dat zoiets gebeurd...

Moest dat slachtoffer mijn dochter zijn ik zou die tienermeisjes eens echte slagen en verwondingen laten zien door het mannelijke geslacht gedaan. Ziek.

Nee joh, gewoon langs de ouders gaan......en je daar ff lekker uitleven. Maar je hebt gelijk, dit is gewoon ziek!!!!

Meiden waar zijn we mee bezig!! Ga me poppen of derde beens spelen ofzo..pff

hadden ze roid rage ???

ps. ik ga dit filmpje geen eens kijken

ziek

Stoer zeg...

Ik had toch wat proberen te pakken hoor uit dat huis.

Echt zielig.

dit is echt niet normaal :S allemaal inteelt daar of zo? geen verstand? stelletje k*twijven moeten eens een goed pak rammel krijgen van hun ouders vooral die grote met die roze broek die continu blijft beuken

Als ik dan toch wist dat ik slaag zou krijgen dan gingen ze toch vies lelijk moeten doen, eerste wat ik in men handen krijg begin ik op alles te slaan wat beweegt. Man man man, als er iets is waar ik niet tegen kan is het lafheid, bah bah bah, om te kosten

Of die glazen kast op 1 van die k*t h**ren gooien.

laten we hun myspace zoeken en eens flink gaan bashen :P moehahahahaha :evil:

En dan staan er buiten ook nog is 10 jongens te kijken zonder in te grijpen. Hopelijk krijgen ze een flinke straf, ook de 10 jongens voor het niet optreden wat ze gemakkelijk hadden kunnen doen.

Zulk soort meisjes moet je eens een uurtje in de cel zetten met een pedo die al jaren vast zit, misschien leren ze het dan.

Jeetje dit is toch te gek voor woorden. Ga al helemaal niet kijken, hoe minder er kijken hoe minder anderen mischien het zelfde belachelijke idee krijgen of een variant ervan. Als het mijn dochter zou zijn zou ik echt wel actie onder nemen

Zulk soort meisjes moet je eens een uurtje in de cel zetten met een pedo die al jaren vast zit, misschien leren ze het dan.

Of een tijdje in de één van de zwaarste gevangenissen voor vrouwen samen in de cel met Helga. :D

Als ik de vader was had ik niet voor mezelf ingestaan.

Terug
Naar boven