XXL Nutrition

Tienermeisje van 16 in elkaar geslagen voor YouTube-filmpje

Dat filmpje was wel wat erger dan ik dacht.. bestwel k*t.

Agh ja, die klappen doen even pijn, maar die andere meiden hebben nu een strafblad en een kansloos tokkie leven. Daarnaast kent iedereen die meiden nu als rot h**ren die een paar flinke klappen moeten krijgen en dat zie ik ook wel gebeuren. Uiteindelijk is het meisje dat geslagen werd de winnende partij, lijkt mij. En zo hoort het ook!

Hmm filmpje maar even snel doorgekeken. Tis gewoon zo triest en hoop echt dat de daders zelf is een beating krijgen die vele male erger is dan deze.

*zucht* vrouwen :rolleyes:

omg !! slaagt dan terug !! je krijgt toch al op je bek ! dan kan je beter terug kloppen !!!

maar had dit mijn dochter/zus geweest dan zat ik nu in de cel voor 8-voudige moord ...

• Topic Starter Topic Starter
Agh ja, die klappen doen even pijn, maar die andere meiden hebben nu een strafblad en een kansloos tokkie leven. Daarnaast kent iedereen die meiden nu als rot h**ren die een paar flinke klappen moeten krijgen en dat zie ik ook wel gebeuren. Uiteindelijk is het meisje dat geslagen werd de winnende partij, lijkt mij. En zo hoort het ook!

Mja maar vermoedelijk houdt ze er flink wat psychische gevolgen aan over..

word echt ziek van geweld tegen meisjes/vrouwen
+ echt hatelijk als het met meerdere tegen 1 iemand was

moest dit met mijn zuster of vriendin gebeuren.. :s

flip al als iemand die ik totaal niet ken meisje lastigvalt

echt ziek tegenwoordig.. al dat zinloos geweld puur voor de fun

Damn word er gewoon triest van als ik dat zie, echt te ziek voor woorden...

• Topic Starter Topic Starter
Updated:

Zes tienermeisjes tussen 14 en 17 jaar hebben een andere tiener van zestien, Victoria Lindsay, 35 minuten lang in elkaar geslagen om een filmpje van het wansmakelijke gebeuren op YouTube en MySpace te kunnen plaatsen. Twee jongens stonden op de uitkijk.

Hersenschudding
Een week na de feiten bekomt Lindsay nog altijd van het geweld in het ziekenhuis. Ze had een hersenschudding en zowel haar linkeroor als -oog functioneren niet optimaal.

Bewusteloos
Lindsay werd naar het huis van een vriendin gelokt in Florida in de Verenigde Staten en de deur ging op slot. Een van de meisjes sloeg Lindsay meermaals op het hoofd en klopte haar vervolgens bewusteloos tegen de muur.

"Anti-Christus"
"Het was een monsterlijke aanval", zei sheriff Grady Judd. "De tienermeisjes deden dit enkel en alleen om een filmpje op YouTube en MySpace te posten." Vader Patrick Lindsay kan het allemaal niet geloven (zie de reactie in het filmpje hieronder). "Dit soort video's zou nooit op sites als YouTube of MySpace mogen verschijnen. Wat mij betreft, is MySpace de anti-Christus voor kinderen. Ik hoop dat hier een oplossing voor komt. Dit kan niet blijven duren."

Zelf gewelddadig
Lindsay heeft zelf ook een gewelddadig verleden. Enkele jaren terug sloeg ze haar moeder en werd daar gerechtelijk voor gestraft. Op het moment van de feiten was ze ingetrokken bij een van de daders, na een ruzie met haar ouders.

Cheerleader-training
De jonge daders worden aangeklaagd voor ontvoering en het toebrengen van slagen en verwondingen. Toen de meisjes opgepakt werden, maakten ze grapjes onder elkaar of "ze de volgende dag wel naar de cheerleader-training zouden kunnen gaan" en dat "ze niet snel weer naar het strand zouden mogen". (jv)

Ik zal al die bitches gruwelijk rapen voor straf. En als ik die Lindsay was, had ik de meubels van de muur getrokken. Gare sletjes :roflol:

allemaal lelijke wijven trouwens !

Idd.. ik zou die bitches niet rapen dus.

Trieste sshizzle.. Zou bijna op kruistocht gaan om ze allemaal nog met een knuppel paar tikken te geven. Gelukkig ben ik totaal niet vechtlustig.

Mvg

Verschrikkelijk dit! Ik heb al eerder zo'n soort filmpje gezien. Hoop dat die k*twijven een paar goeie klappen krijgen in de bajes!!

what a sad world we live in..

Terug
Naar boven