Fitness Seller

Tienermeisje van 16 in elkaar geslagen voor YouTube-filmpje

ga het filmpje ook niet bekijken

echt ziek wel
hoop dat ze een verdiende straf krijgen alle 8

omg, ik zie de hele tijd een orb in et filmpje, een witte! :eek:

OT: bruut filmpje, k*twijven

zwaar triest stelletje fkng r**ards eat shit and die :mad:
stuur ze eerst naar mij voor een flinke anale vernedering en daarna paar maanden opsluiten in een cel vol n*gers met 14inch c**ks!

Ik begrijp alleen niet dat ze niet van zich af bijt. Reactie verschilt natuurlijk van persoon tot persoon maar ik zou me toch echt niet laten slaan.

Ik begrijp alleen niet dat ze niet van zich af bijt. Reactie verschilt natuurlijk van persoon tot persoon maar ik zou me toch echt niet laten slaan.

Meid was natuurlijk helemaal overvallen. Dacht verdomme dat ze bij vrienden was. Zie dan nog maar eens hoe je mensen weer gaat vertrouwen.

Vraag me af wat voor straf dat ze krijgen. Maar hopen dat dat niet voorwaardelijk is maar echt laten boeten voor die mega k*tstreek van ze.

Als iemand daar iets over leest graag posten. :)

Geef ze allemaal 10 jaar. Wedden dat de volgende keer mensen dit niet meer doen:D

Afstraffen in werkkampen mag van mij ook.

Geen respect voor anderen!

Hehe des te meer respekt voor een vriend van mij die hetzelfde overkwam.
Mooi voorbeeld hoe krom ons rechtsysteem is:

Op een avond kreeg hij ruzie met een aantal jongens maar uiteindelijk bleef het bij woorden.

2 uur later allang thuis ligt hij op bed en hoort zijn voordeur ingetrapt worden en hoort meerdere mensen zijn huis binnen dringen.
Hij rent naar beneden om te kijken wat er is en vrijwel onmiddelijk beginnen een mannetje of 5 op hem in te slaan.
Hij rent naar het keukenblok en haalt er een hakmes uit(bijltje voor vlees)en slaat 1tje ermee recht in zijn gezicht(12 hechtingen)
Daarna sloegen de anderen op de vlucht achterna gezeten door de hakbijl.

Je mag raden wie er uiteindelijk de hoogste straf kreeg.;)

Hehe des te meer respekt voor een vriend van mij die hetzelfde overkwam.
Mooi voorbeeld hoe krom ons rechtsysteem is:

Op een avond kreeg hij ruzie met een aantal jongens maar uiteindelijk bleef het bij woorden.

2 uur later allang thuis ligt hij op bed en hoort zijn voordeur ingetrapt worden en hoort meerdere mensen zijn huis binnen dringen.
Hij rent naar beneden om te kijken wat er is en vrijwel onmiddelijk beginnen een mannetje of 5 op hem in te slaan.
Hij rent naar het keukenblok en haalt er een hakmes uit(bijltje voor vlees)en slaat 1tje ermee recht in zijn gezicht(12 hechtingen)
Daarna sloegen de anderen op de vlucht achterna gezeten door de hakbijl.

Je mag raden wie er uiteindelijk de hoogste straf kreeg.;)

had hij in zijn huis gebleven, had hij ze allemaal neer kunnen hakken, zonder de hoogste straf.-
vermoedlijk is hij naar buiten gerent ?

De klap met de hakbijl was in de keuken in een reflex omdat hij weer meer klappen kreeg..
Daarna begon hij te maaien met het ding en ging de rest op de loop.
Ik heb de dag erna zijn keuken gezien was 1 grote bloederige bedoening.(door het open hoofd)

Heet eigen rechter spelen in ons fijne systeem dus met binnen of buiten heeft het in dit geval helaas niks te maken..

Van dit soort laffe zaken wordt ik echt woest vanbinnen, mocht ik een keer bij een dergelijke situatie aanwezig zijn dan kan ik niet voor mezelf instaan denk ik. Dat komt misschien omdat ik een dergelijke situatie eens meegemaakt heb en weinig kon doen vanwege de overmacht.

Werd ik maar naar een huis gelokt vol met wijven.:rocknana:

Maar ontopic: wat een h**ren, die vitrine kas zou volgens mij zo omliggen, maar dan knappen die wijven helemaal lijkt me. Sick shit.

Het zijn toch echt rake klappen. Gelukkig zijn ze niet door een jongen geslagen.

had hij in zijn huis gebleven, had hij ze allemaal neer kunnen hakken, zonder de hoogste straf.-
vermoedlijk is hij naar buiten gerent ?

Ons rechtsysteem is gebaseerd op het opkomen voor de zwakkere onder ons. Op zich niets verkeerds mee alleen gaat het rechtsysteem flink de mist in wanneer jij met je hakbijltje op je aanvallers inhakt, dan worden de rollen omgedraaid. Dan zijn zij ineens het slachtoffer. Daar sta je dan met je poffertjesgezicht, te gek voor worden dus :rolleyes:

Wat doen we nu moeilijk moet toch kunnen dit...laat die meiden ook een verzetje hebben.

Zulk soort meisjes moet je eens een uurtje in de cel zetten met een pedo die al jaren vast zit, misschien leren ze het dan.

In Brazilie weten ze daar wel raad mee.

Ik verwacht toch wel dat die wijven flinke straffen gaan krijgen.

Niet normaal dit.... ik zie niet in waarom je voor een stom commentaar iemand zo inelkaar zou slaan erg laf bahbah.... hopelijk krijge ze een flinke straf

Hier de laffe bende gevonde :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als mijn dochter dit zou overkomen.... dan was ik tot alles in staat.

t*fus skanks, die verdiene t nou om 8x dubbel verkracht te worde

anders tot moes ramme :o

Terug
Naar boven