XXL Nutrition

Tijd inname van: Applied Nutriceuticals RPM + Drive Stack ???

michaelvs

Cool Novice
Waardering
5
Goede avond,

Ik heb 1 pot RPM en 1 pot Drive in mijn bezit.
Nu heb ik een vraag voor de inname.​

Ik heb dit stukje tekst van internet geplukt:​

AANBEVOLEN GEBRUIK: DRIVE™
Neem 2 doseringen per dag. Neem de eerste dosering direct als je wakker wordt. Neem de tweede dosering ongeveer een uur voor je training. Neem op niet-trainingsdagen je tweede dosering ergens in de namiddag.
AANBEVOLEN GEBRUIK: RPM™
Neem 1 dosering ongeveer 60 min voor de training. Halveer de dosering als deze in de 6-7 uur voor het slapen gaan wordt genomen om slaapproblemen te voorkomen. De werking is vanaf de eerste training merkbaar maar zal na een aantal keer van gebruik steeds krachtiger worden.​

De drive moet ik direct na het wakker worden nemen en dan nog 1 uur voor de training, de RPM ook 1 uur voor de training (tergelijk dus..)

Ik ga om 17:30 uur avond eten, en om 18:45 uur, ben ik in de sportschool aanwezig.
Nu heb ik 2 vragen:

1)
Hinderd mijn avond eten de opname van de pillen?
Of zou ik anders een pil Drive + RPM voor het avond eten nemen? Dan 1sec later gelijk avond eten...

2)
Er staat dat je de inname van RPM moet halvere voor als je slaap problemen krijg, maar je kan zo'n pil toch niet in 2-en delen?

Alvast bedankt!

wat betreft eten en Drive-RPM...volgens mij wordt aangeraden om RPM op een redelijke lege maag te nemen, maar aan de andere kant is je maaltijd essentieel. ikzelf zou die RPM gewoon gelijk na het eten erin knallen samen met Drive.

en pil halveren...je doelt er waarschijnlijk op dat je drie pillen moet nemen bij jouw gewicht... **** dat halveren man, als je niet kan tukken neem je d'r twee punt. je training zit wel vrij dicht richting je nachtrust, dus met een beetje pech ga je d'r wel last van krijgen.

RPM heeft mij een mega drive bezorgt tijdens de training maar zeker ook slechte nachtrust.

succes

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie!

Ik weeg 77kg...
Dan is 2pillen Drive en 1 pil RPM per dag voldoende of niet?

Je zegt zelf ook dat RPM op een lege maag moet...waarom zou ik hem dan niet voor het avond eten nemen? Of hindert mijn avond eten de opname van de pil niet, dan kan ik hem idd erna nemen?

ik neem er 9 of 10 een uur voor de training. wat blauwe en wat rode. komt niet zo nauw denk ik.

morgen staat hier een link naar een video dat ik 6 rode en 6 blauwe in me mik gooi, ik zweer het je. Tis mild spul, en anders voel ik niks.

en op nuchtere maag

morgen staat hier een link naar een video dat ik 6 rode en 6 blauwe in me mik gooi, ik zweer het je. Tis mild spul, en anders voel ik niks.

en op nuchtere maag

Kan best wezen, maar bij te veel krijg je juist een dip. Het goedje is al niet zo goedkoop dus waarom zou je dat dan überhaupt willen... Maar goed, whatever makes you feel good :P

ah, okay, vandaag/vanmiddag om 15u was ik verstandig, had er 3 blauwe achter de kiezen, idd geen dip.

Ik neem wel gewoon 1 drive in de morgen en 1 drive + RPM 1sec voor het avond eten.
Misschien in de laatste week dat ik 2 RPM pille neem maar dat moet ik nog maar zien :)

12 pillen...wtf man!?
Als je 12 pille nodig heb lijkt het me niet echt zinvol spul, 3 moet toch ook genoeg zijn?

ik lees nu net dat het 10 tot 20 dagen duurt voor je de voordelen gaat merken bij Drive.

Dus netjes elke dag 3 of 4 nemen, en 2 weekjes wachten voor je verbetering in prestatie en euforisch gevoel gaat merken. 21,60 euro kost het in amerika, hier gewoon idioot duur.

RPM / DRIVE "ULTIMATE STACK"
Dose 1:
Taken 1 hour pre-workout
RPM DRIVE Up to 100 lbs 1 Capsule 2 Capsules Up to 150 lbs 2 Capsules 2 Capsules Up to 200 lbs 3 Capsules 3 Capsules Up to 250 lbs 3 Capsules 3 Capsules Over 250 lbs 4 Capsules 4 Capsules
Dose 2:
If AM Workout: Take Mid-day
If PM Workout: Take Upon waking RPM DRIVE Up to 100 lbs - 1 Capsule Up to 150 lbs - 2 Capsules Up to 200 lbs - 2 Capsules Up to 250 lbs - 3 Capsules Over 250 lbs - 3 Capsules

Laatst bewerkt:
RPM / DRIVE "ULTIMATE STACK"
Dose 1: Taken 1 hour pre-workout RPM DRIVE Up to 100 lbs 1 Capsule 2 Capsules Up to 150 lbs 2 Capsules 2 Capsules Up to 200 lbs 3 Capsules 3 Capsules Up to 250 lbs 3 Capsules 3 Capsules Over 250 lbs 4 Capsules 4 Capsules
Dose 2: If AM Workout: Take Mid-day If PM Workout: Take Upon waking RPM DRIVE Up to 100 lbs - 1 Capsule Up to 150 lbs - 2 Capsules Up to 200 lbs - 2 Capsules Up to 250 lbs - 3 Capsules Over 250 lbs - 3 Capsules

Uhhh :rolleyes: Zou iemand dit misschien kunnen vertalen voor me :rolleyes:

Ik doe 5x per week kracht training in de avond (18:45 uur) + Zaterdag of Zondag 30-45 minuten buiten hardlopen.
Ik weeg ongeveer 77kg.

Bedankt :D

Ik heb gelijk nog een vraag...
Op een niet trainingsdag moet je wel Drive nemen, maar RPM niet neem ik aan?
Op een zondag ga ik wel altijd 30-45 min hardlopen, zal ik daarvoor nog wel RPM (En uiteraard Drive) slikken...?

De hoeveelheid wacht ik nog even mee tot iemand bovenstaande stuk tekst voor me heeft vertaald :)

Hou gewoon de aanwijzingen van XXL aan;

RPM; alleen op trainingsdagen (en voor 't hardlopen als je echt futloos bent misschien):
tot 65kg: 1 capsule pre workout
65kg - 70kg: 2 capsules pre workout
70kg - 80kg: 3 capsules pre workout
80kg -100kg: 4 capsules pre workout
boven de 100kg: 5 capsules pre workout

Oh ja, als je 's-avonds traint kan je best 1 cap minder doen - als je nog wilt slapen.

Drive; 's-ochtends direct na het opstaan dosering 1, en pre workout (op trainingsdag)/ergens 's-middags (op niet-trainingsdag) dosering 2:
tot 70 kg 1 caps (2 per dag)
70 kg - 115 kg 2 caps (4 per dag)
boven de 115 kg 3 caps (6 per dag)

http://www.xxlnutrition.nl/get_product/183/Applied%20Nutriceuticals/RPM

hier staat duidelijk uitgelegd hoe je het moet nemen.
op deze site kun je ook de inname van drive lezen
succes en persoonlijk zou ik rpm niet nemen voor een stukje hardlopen.

Nouhou, ik was al bezig :(

Hou gewoon de aanwijzingen van XXL aan;

RPM; alleen op trainingsdagen (en voor 't hardlopen als je echt futloos bent misschien):
tot 65kg: 1 capsule pre workout
65kg - 70kg: 2 capsules pre workout
70kg - 80kg: 3 capsules pre workout
80kg -100kg: 4 capsules pre workout
boven de 100kg: 5 capsules pre workout

Oh ja, als je 's-avonds traint kan je best 1 cap minder doen - als je nog wilt slapen.

Drive; 's-ochtends direct na het opstaan dosering 1, en pre workout (op trainingsdag)/ergens 's-middags (op niet-trainingsdag) dosering 2:
tot 70 kg 1 caps (2 per dag)
70 kg - 115 kg 2 caps (4 per dag)
boven de 115 kg 3 caps (6 per dag)

Nouhou, ik was al bezig :(

:p

Bedankt voor jullie reactie's!!

Ik weeg 77kg dus zou in de ochtend 2 drive pillen moeten slikken, en dan 1 uur voor het trainen nog 2 drive pillen met 3 RPM pillen.

Dat zou betekenen dat ik 4 drive pillen op een dag neem dus 28stuks per week.
Er zitten er 110 in een pot dus dan doe ik er maar 4 weken mee.

Zou ik dan niet beter 2 pillen per dag nemen (6weken lang) en dan in week 7, 3 pillen per dag. En dan is de pot op.
Of heeft dit weinig zin??

Over 7 weken ga ik namelijk ook met zomervakantie :)

Ga nou niet vragen hoeveel je er moet nemen om er vervolgens van af te wijken hè...
Als je iets wilt doen, ga dan all the way.

Als je dronken wilt worden neem je toch ook niet iedere 2 uur een biertje :p

Wat je vakantie ermee te maken heeft is me nog even een raadsel trouwens :)

v0oR duh tjIkKieSzz juhweetZelluFf

Ga nou niet vragen hoeveel je er moet nemen om er vervolgens van af te wijken hè...
Als je iets wilt doen, ga dan all the way.

Als je dronken wilt worden neem je toch ook niet iedere 2 uur een biertje :p

Wat je vakantie ermee te maken heeft is me nog even een raadsel trouwens :)

Vakantie...Tja vond ik leuk om te vermelden :rolleyes:

Maar 1 maand lang 4 pillen per dag heeft dezelfde werking als 7 weken lang met een lagere dosis...?? :)

Als dat het geval is, doe ik wel gewoon wat jullie mij aanraden en dat is 4 weken lang :)

Vakantie...Tja vond ik leuk om te vermelden :rolleyes:

Maar 1 maand lang 4 pillen per dag heeft dezelfde werking als 7 weken lang met een lagere dosis...?? :)

Als dat het geval is, doe ik wel gewoon wat jullie mij aanraden en dat is 4 weken lang :)

Nee natuurlijk heeft dat niet dezelfde werking :o Uiteindelijk heb je evenveel op maar heb je er weinig aan gehad. Zie bier voorbeeld :p

Terug
Naar boven