michaelvs
Cool Novice
- Waardering
- 5
Goede avond,
Ik heb 1 pot RPM en 1 pot Drive in mijn bezit.
Nu heb ik een vraag voor de inname.
Nu heb ik een vraag voor de inname.
Ik heb dit stukje tekst van internet geplukt:
AANBEVOLEN GEBRUIK: DRIVE™
Neem 2 doseringen per dag. Neem de eerste dosering direct als je wakker wordt. Neem de tweede dosering ongeveer een uur voor je training. Neem op niet-trainingsdagen je tweede dosering ergens in de namiddag.
AANBEVOLEN GEBRUIK: RPM™
Neem 1 dosering ongeveer 60 min voor de training. Halveer de dosering als deze in de 6-7 uur voor het slapen gaan wordt genomen om slaapproblemen te voorkomen. De werking is vanaf de eerste training merkbaar maar zal na een aantal keer van gebruik steeds krachtiger worden.
Neem 2 doseringen per dag. Neem de eerste dosering direct als je wakker wordt. Neem de tweede dosering ongeveer een uur voor je training. Neem op niet-trainingsdagen je tweede dosering ergens in de namiddag.
AANBEVOLEN GEBRUIK: RPM™
Neem 1 dosering ongeveer 60 min voor de training. Halveer de dosering als deze in de 6-7 uur voor het slapen gaan wordt genomen om slaapproblemen te voorkomen. De werking is vanaf de eerste training merkbaar maar zal na een aantal keer van gebruik steeds krachtiger worden.
De drive moet ik direct na het wakker worden nemen en dan nog 1 uur voor de training, de RPM ook 1 uur voor de training (tergelijk dus..)
Ik ga om 17:30 uur avond eten, en om 18:45 uur, ben ik in de sportschool aanwezig.
Nu heb ik 2 vragen:
1)
Hinderd mijn avond eten de opname van de pillen?
Of zou ik anders een pil Drive + RPM voor het avond eten nemen? Dan 1sec later gelijk avond eten...
2)
Er staat dat je de inname van RPM moet halvere voor als je slaap problemen krijg, maar je kan zo'n pil toch niet in 2-en delen?
Alvast bedankt!

Zou iemand dit misschien kunnen vertalen voor me 

Uiteindelijk heb je evenveel op maar heb je er weinig aan gehad. Zie bier voorbeeld