MuscleMeat

Tijd inname van: Applied Nutriceuticals RPM + Drive Stack ???

• Topic Starter Topic Starter
Hmm...ok :)

Dan gewoon lekker 4 drive pille per dag :)

Thnks mate!!

Ondanks dat veel mense zegge dat het goed spul is, ben ik benieuwd of het werkt :)

Een kennis (die ik zeeeer weinig spreek anders had ik het wel aan hem gevraagd) van me die werk in een supplementen zaak en die zij dat dit spul binnenkort illegaal achter de toonbank ga door de rotzooi die erin zit...Maar dat moeten we nog maar zien.

4 potjes zijn bij b en f 33 euro goedkoper dan bij xxl zag ik

veel internet shops bezocht gister, nog niet echt een goedkope gevonden om flink in te slaan.

Laatst bewerkt:
Heb nu 92 euro betaald bij bodystore

175 bij xxl en bij b en f € 158,22 (2 potjes drive groot)

en stack is 87,30 bij b en f, klik er op dan zie je de prijs, er gaat kassa korting van af he.

2 potjes rpm groot € 159,80 bij xxl zag ik net en bij benf

€ 143,82

scheelt 33 euro. Maar het is wel zo als je xxl mailt over het prijsverschil dat je het voor die prijs krijgt hoor bij hun

Laatst bewerkt:
Ik ga denk ik de drive bestellen omdat die nieuwer is en later is uitgekomen dan de RPM versie. Plus hij krijgt op bb.com echt een hoog cijfer, nog hoger dan RPM trouwens. Wel duur spul, maar krachtoename is me veel waard.

Ik ga denk ik de drive bestellen omdat die nieuwer is en later is uitgekomen dan de RPM versie. Plus hij krijgt op bb.com echt een hoog cijfer, nog hoger dan RPM trouwens. Wel duur spul, maar krachtoename is me veel waard.

In combinatie met RPM werkt het nog beter zeggen ze... :)
het scheelt je ook 10 euro geloof ik als je zo'n pakket neemt.

Offtopic:
Je bent lid vanaf 2005, en dit is je 1ste post...whuahaah :p

2 weken drive gebruikt (3 's morgens, 3 om 15u). ik kreeg er enorm 't zuur van en geene ket bijgekomen. spieren voelden wel harder aan!:mad:
ik weeg 78kg 6 capsules

ja, ik zag hun prijzen gister, stuk duurder. 4,50 weggegooid dus.

misschien is een website maken met wie op welk moment het goedkoopst is met wat wel handig en bruikbaar.

Momenteel zijn AlphaMuscles.com en Nutrition4you.nl de goedkoopste.
Beide bieden de RPM en DRIVE stack aan voor 79.95. Goedkoper heb ik ze nog niet gevonden.

Terug
Naar boven