Fitness Seller

tijd tussen 2 kuurtjes en nog een vraagje

virtual70

Cool Novice
Elite Member
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
hoeveel tijd moet er minimaal tussen 2 kuurtjes zitten? Ben me wat aan het verdiepen om een kuurtje te gaan nemen. Heb jaren terug winstrol en dianobol gehad. Kreeg er hartkloppingen van en een pomp wanneer ik in rusttoestand was. (in bed). Was niet echt prettig. Wat raden jullie aan?

Edit/ Afhankelijk
Winstrol en dianabol niet/nooit stacken

Laatst bewerkt:
time on+pct = time off

dus een kuurtje test/deca/winny = 12 weken + 4 weken PCT = 16 weken

dus zou je MINIMAAL 16 weken moeten rusten

• Topic Starter Topic Starter
robinmike zei:
hoeveel tijd moet er minimaal tussen 2 kuurtjes zitten? Ben me wat aan het verdiepen om een kuurtje te gaan nemen. Heb jaren terug winstrol en dianobol gehad. Kreeg er hartkloppingen van en een pomp wanneer ik in rusttoestand was. (in bed). Was niet echt prettig. Wat raden jullie aan?

Heb deze niet tesamen gebruikt hoor. Los van elkaar. Met een pauze van minimaal een half jaar ertussen. Dit waren trouwens orals. Ben wat huiverig voor injecteren

heb ook geen nakuur gehad. Was echt een newbie toen. Ik ging uit op een paar gasten van de sportschool zonder enige info te hebben gehad. Jaja ik weet het; echt fout gehandeld toendertijd.:( Wil nu eens goed informeren en daarna wat pakken

robinmike,een pomp in rusttoestand is toch zalig,ik zou de hele dag die pomp willen ervaren die ik heb als ik net getraind heb,das het best gevoel dat m'n lichaam kent(ja je leest het goed :D)

maar het antwoord op je vraag zit trouwens bij sinlath :)

XLarge zei:
Als je een recreatieve gebruiker bent zijn 2kuurtjes in het jaar meer dan voldoende
Kerel reageer gewoon normaal ja,:yell:

2 kuurtjes in het jaar is steeds 3 maanden rust..geen half jaar.

3 maanden on 3 off,

Dus hoe je aan de 6 maanden komt? Je spreekt jezelf beetje tegen

IKKE zei:

3 maanden on 3 off,

In mijn eerste post heb ik een fout getalletje voor de maanden neergezet,
herstel bij deze,
Die maus moet gewoon normaal reageren,

Sporters zijn vier maanden nadat ze zijn gestopt met een forse anabolenkuur nog lang niet hersteld,
Zes tot twaalf weken nadat je bent gestopt met je kuur, is de stuurhormoonspiegel wel weer normaal.

Echter dat een herstel van LH en FSH niet betekent dat ook je aanmaak van steroïde hormonen - zoals DHEA, androstenedione, testosteron en DHT - weer hersteld is

IKKE zei:

3 maanden on 3 off,

herstel bij deze,

Sporters zijn vier maanden nadat ze zijn gestopt met een forse anabolenkuur nog lang niet hersteld,
Zes tot twaalf weken nadat je bent gestopt met je kuur, is de stuurhormoonspiegel weer normaal.

Echter dat een herstel van LH en FSH niet betekent dat ook je aanmaak van steroïde hormonen - zoals DHEA, androstenedione, testosteron en DHT - weer hersteld is

Idd, het duurt veel langer voor je testosteron weer volledig hersteld is.

XLarge zei:
herstel bij deze,

Zes tot twaalf weken nadat je bent gestopt met je kuur, is de stuurhormoonspiegel weer normaal.

Jij ook Mr. Aalo??

Doe maar niet zo wijs als iemand iets post wat jou niet aanstaat.
Ga lekker tegen een ander aanbleren.

BigMaus zei:
Jij ook Mr. Aalo??

Doe maar niet zo wijs als iemand iets post wat jou niet aanstaat.
Ga lekker tegen een ander aanbleren.

het gaat mij erom hoe die {iemand} reageert.Iets wat blijkbaar moelijk is voor jou.
Van mij mag Dr.worf komen met zijn slotje aangezien hier toch niks zinnigs meer aan toe te voegen is.

Persoonlijk wacht ik altijd 2 a 3 maanden. Mits er een goede nakuur tegenover staat bij de vorige kuur.

Heren, laten we het net houden en ieder zijn mening respecteren ok?

XLarge zei:
het gaat mij erom hoe die {iemand} reageert.Iets wat blijkbaar moelijk is voor jou.
Van mij mag Dr.worf komen met zijn slotje aangezien hier toch niks zinnigs meer aan toe te voegen is.

Kom op, geef elkaar een knuffel en hou het netjes.

Slotje komt er (nog) niet aangezien er nog genoeg normale reacties en meningen gegeven kunnen worden..

wowwie wat een reacties. negatief of niet. iedereen zal het wel goed bedoelen. Ik denk wel dat je mij een recreatieve gebruiker kunt noemen. 2 kuurtjes per jaar vind ik zeker wel voldoende.:cool: Ik ga me nog eens goed informeren. tnx alvast voor de info.;) :lifter:

Terug
Naar boven