Fitness Seller

tijd tussen 2 kuurtjes en nog een vraagje

robinmike zei:
hoeveel tijd moet er minimaal tussen 2 kuurtjes zitten? Ben me wat aan het verdiepen om een kuurtje te gaan nemen. Heb jaren terug winstrol en dianobol gehad. Kreeg er hartkloppingen van en een pomp wanneer ik in rusttoestand was. (in bed). Was niet echt prettig. Wat raden jullie aan?

Ligt er aan wat je een kuur noemt ,somige mensen vinden winstrol only een kuur!!somige niet................hoe zwarder de kuur hoe langer dat je moet herstelen,en nog iets ....niet ieder mens is hetzelfde:P

Als je het netjes zou doen, dus na compleet lichamelijk onderzoek en bloedonderzoek.

offtopic @ de mods, ik erger me een beetje aan BigMaus. Hij moet idd normaal reageren.

Glenn GX zei:
Als je het netjes zou doen, dus na compleet lichamelijk onderzoek en bloedonderzoek.

offtopic @ de mods, ik erger me een beetje aan BigMaus. Hij moet idd normaal reageren.

Pech voor jou maat, ik reageer normaal, het staat jou en je vriendje gewoon niet aan.
Maar zoals J al zei: laten we elkaars meningen respecteren.

ff over de vraag: zou een bloedonderzoek doen. time on/off is soms wel aan de korte kant. daarnaast hoef je niet perse 2 kuren per jaar/52 weken te doen.

en vergeet niet dat je een oral kuur doet, of ben je niet meer huiverig voor injecteren??

max 7 weken voor orals, nakuur en dan je rust!

idd, is maar 1 iets wat uitsluitsel geeft en dat is een bloedtest.

• Topic Starter Topic Starter
waarom juist zo'n bloedtest? Zou het een allergische reactie kunnen zijn dan? Dan zou ik het toch van het begin af aan al moeten hebben? of niet? Wat zou je met zo'n bloedtest kunnen bereiken? Ik denk niet dat de dokter daar in mee stemt. Ik zie me al aankomen bij de dokter... Hey dokter kun je mijn bloed is ff testen, want ik wil een lekker kuurtje nemen voor de fitness. Ik geloof niet dat mijn dokter daarmee instemt. En wat betreft die orals. Ik ben inderdaad wat huiverig om te spuiten. hoe makkelijk het ook klinkt. Ik ben al in het forum aan het lezen geweest over hoe te injecteren.

Nee hoor bloedtest is special voor je lever of die nog goed is je nieren cholesterol enz.
Is heel erg nuttig.
Want mocht er wat met je nieren of lever zijn kan je het beter voor je kuur weten dan 10 weken erna.

Terug
Naar boven