Fitness Seller

Tijdelijk alternatief voor whey shakes

MetalMan

Advanced Bodybuilder
Waardering
34
Ik ga over twee weken naar huis vanuit Kopenhagen en mijn whey is op. Het is hier vele malen duurder dan in Nederland en ik heb ook geen mogelijkheid om via internet te bestellen.
Omdat het zo kort is zoek ik een alternatief om direct na de training met 350 ml chocomelk (voor de dextrose) in te nemen. Voorwaardes:

- veel eiwitten (40-50g)
- makkelijk weg te werken (500g kwark neem ik voor het slapen)
- snel verteerbaar/opneembaar

Overigens train ik 's avonds (warme maaltijd om 6 uur en trainen vanaf ongeveer half 8 tot half 9).

Ik ga over twee weken naar huis vanuit Kopenhagen en mijn whey is op. Het is hier vele malen duurder dan in Nederland en ik heb ook geen mogelijkheid om via internet te bestellen.
Omdat het zo kort is zoek ik een alternatief om direct na de training met 350 ml chocomelk (voor de dextrose) in te nemen. Voorwaardes:

- veel eiwitten (40-50g)
- makkelijk weg te werken (500g kwark neem ik voor het slapen)
- snel verteerbaar/opneembaar

Overigens train ik 's avonds (warme maaltijd om 6 uur en trainen vanaf ongeveer half 8 tot half 9).

ik neem al een poosje geen whey meer vanwege de cut,
ik eet gewoon extra tonijn elke dag, in verhouding kwa kcals en eiwitten vind ik tonijn gunstiger.

Eieren, uitermate goed voedsel dit, en goedkoop.
Tonijn idem dito.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou voor 1kg van de goedkoopste wei (76%) hier 199 kronen betalen. Da's omgerekend ongeveer 27 euro en dat schijnt nog een aanbieding te zijn...
Bij XXL Nutrition betaal je voor 5 kg wei (79%) 14 euro per kilo. Ik ga dus wel even wat extra tonijn en/of eieren eten :).

Terug
Naar boven