AndroidHealthClinic

Tijdelijke sportschool Almere

NoahD

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
De sportschool waar ik normaal train (basic-fit Almere-Stad) is wegens een brand gisteravond voor nog onbepaalde tijd gesloten. En daar baal ik enorm van want ik wil gewoon trainen, nu zou ik in principe kunnen trainen bij de andere vestiging van basic in almere buiten, maar dit is echt een puinzooi (geen squat/powerrack, onvriendelijk personeel, geen goede benchpress, slechte stangen, meer cardio apperatuur dan gewichten en noem maar op) dus dan zou ik nog liever een hele maand oid niet trainen. Mijn vraag aan de almeerders op dit forum is: Weet iemand een sportschool waar ik iig de mogelijkheid heb om te squatten/benchen/dl/ohp te doen en waar ik gewoon een afspraak met de eigenaar zou kunnen maken dat ik bv 5 eu p/w betaal en niet vastzit aan een abbo zolang basic nog gesloten is.

Een sportschool vinden waarbij je €5 per week kan betalen? €20 in de maand is al heel erg weinig, maar dan ook nog eens per week? 1 losse les bij menig sportschool is al duurder, en dan ook nog eens eisen hebben?
Nou, succes dan maar.

• Topic Starter Topic Starter
Was een idee, geen idee hoeveel ze voor losse weken/maanden vragen hier in almere. Basic fit gewent, en ja ik wil wel graag kunnen squatten.

Ik zoek eigenlijk nog een gym met roze dumbbells, dat kleurt beter bij mijn sneakers. Zal ik ook maar een topic openen?

Even serieus: maak gewoon een keuze. Er zijn genoeg goede gyms in Almere, maar €5 per week is wel bizar weinig. Daar mag je haast niets van verwachten. Aangezien je pas 17 bent, kan je vast gewoon met je OV die kant op

Terug
Naar boven