XXL Nutrition

tijdje bezig maar wil meer vooruitgang

Omdat, wanneer je tenminste al een goed schema hebt waarin alle spieren aangesproken worden, je zo door het varieren van de reprange ze al afwisselend belast en dit niet nog extra nodig is door andere oefeningen. Ik pas enkel mijn schema (/oefeningen) aan als ik meer focus op een bepaalde spiergroep wil, maar zo ver ben ik nog lang niet na 8 maanden training.

In Brink's bodybuilding revealed staat dat de nood aan verandering van schema vooral afhangt van het feit hoe gevarieerd je schema zelf is. Je kunt dus gewoon veel wisselen in reprange, oefeningen, tempo etc, maar je kunt ook gewoon van schema wisselen. Repranges varieren lijkt me dus belangrijk, maar niet voldoende om heel lang met hetzelfde schema goede vooruitgang te kunnen maken.

• Topic Starter Topic Starter
hier een update weer van mij!!!
ik ben nu ong weer 8 maanden verder en ik heb tussendoor een 12weken kuurtje gedaan met deca/sus 2x per week dat is alweer 4 maanden geleden hierna ben ik wel iets ingezakt en ik zit nu tegen de 94 kilo aan en ik heb 15%aan vet. dus een goeie vooruitgang. ik ben ook een stuk sterker geworden. en de kracht die ik in me kuur had heb ik nu bijna nog steeds en ik wordt als maar sterker. ik wilde binnenkort met xpand beginnen en aan een bulk schema ook deze winter naar de 100kilo tegaan.
en me planning was om net na carnaval weer een kuur tepakken met deca.sus en winstrol voor 12 weken.
iemand misschien verder nog tips?

Terug
Naar boven