XXL Nutrition

Tijdreizende deeltjes saboteren deeltjesversneller

:fuu:

Tss jij bent ook snel beledigd.. :( Ik zal eerlijk zeggen dat ik het stiekem best interessant onderwerp vind. :rolleyes:

Tis al goed :P

Hier trouwens ook nog een interessante site van een project.
Ze claimen een free energy motor te hebben ontwikkeld, oftewel een apparaat waar meer energie uitkomt als dat er in gaat= GRATIS STROOM!!!!
Ze zijn momenteel via een livestream het apparaat 6 weken aan het demonstreren. Als dit apparaat echt werkt en het lukt ze om dit naar buiten te brengen( wat heel veel machtige mensen niet zo zien zitten) zou dat een revolutie betekenen. De grootste business, namelijk de energiebusiness kan dan wel inpakken en hoogst waarschijnlijk gaat de wereldeconomie dan hard onderuit. Maar daar staat tegenover dat iedereen dan onbeperkt gratis elektriciteit heeft en geen vervuiling meer.

[Link niet meer beschikbaar]

Goh wat ben jij saai,

Als iedereen zo dacht zaten we nog in het stenen tijdperk, vuur maken kan niet dan doen de goden, vliegen met zoiets zwaars als een vliegtuig is onmogelijk, en zo zijn er nog veel meer van zulk soort ooit onmogelijk gewaande dingen die nu normaal zijn.

We weten echt nog lang niet alles van wat er zich nou eigenlijk allemaal afspeelt hier op aarde.

Nooit verdiept in de relativiteits theorie?
Als je sneller dan het licht gaat zou je in theorie terug gaan in de tijd, je haalt in feiten je ogen in.
Enige probleem is dat de lichtsnelheid vooralsnog onbenaderbaar is voor alles behalve fotonen.
Je kan niet teruggaan in de tijd.
Je kan in de ruimte bijvoorbeeld langzamer in de tijd gaan tenopzichte van mensen op aarde. Maar je kan niet teuggaan in de tijd.

Actie is immers reactie en je kan een reactie die plaats heeft gevonden dus niet terugdraaien.

word ook maar beweerd..

Dat is dus een deel waar de mensheid(of tenminste het overgrote gedeelte) nog niet bij kan met zijn hersens, en het is ook ingewikkeld.

Stel voor je rent de aarde rond met een snelheid groter dan die van het licht, dan haal je in theorie jezelf in en ga je terug in de tijd.

En wie zegt trouwens dat al die wetten(van thermodynamika ed) van tientallen of honderden jaren geleden allemaal daadwerkelijk kloppen, ze zijn ook maar opgesteld door mensen met de informatie die ze toen ter beschikking hadden. Wetenschappers van tegenwoordig zijn te veel gericht op die regels: Wat niet kan volgens die regels kan ook echt niet. Dat is geen pure wetenschap meer. Als je echte wetenschap bedrijft probeer je jezelf ongelijk te bewijzen en niet simpelweg te zeggen, het kan niet want newton heeft dit en dat gezegd.

Newton wist nog niks van quantummechanica en de snaartheorie.

Dr, Who zit er achter.

schiet er een marokkaan door, en controleer als je grootvader zn portefeuille nog heeft => case closed

Je kan niet teruggaan in de tijd.
Je kan in de ruimte bijvoorbeeld langzamer in de tijd gaan tenopzichte van mensen op aarde. Maar je kan niet teuggaan in de tijd.

Actie is immers reactie en je kan een reactie die plaats heeft gevonden dus niet terugdraaien.

is true, daarbij, als achteruit reizen in de tijd moglijk was waren er al mensen uit de toekomst teruggekeerd naar het nu

• Topic Starter Topic Starter
is true, daarbij, als achteruit reizen in de tijd moglijk was waren er al mensen uit de toekomst teruggekeerd naar het nu

Als tijdreizen kan (daarvoor zal je wel een bepaald apparaat voor nodig hebben) kan je maar terugreizen tot de dag waarop dit apparaat is gebouwd.

Dus zelfs als tijdreizen mogenlijk is ga je hier geen mensen uit de toekomst zien.

mega interessant allemaal, dit snap ik even niet helemaal. Kan je dat toelichten?

Als je sneller gaat dan het licht en het licht dus inhaald zie je wat er eerder is gebeurd, je ziet dus in feite het verleden. Op een bepaald ogenblik zou je dan dus jezelf voor jouw uit zien rennen en uiteindelijk inhalen.
Beetje lastig uit te leggen en het is ook allemaal nog puur theorie aangezien we het nog niet kunnen testen.

De kracht die nodig is om iets met een beetje massa sneller dan het licht te krijgen is enorm. Daar is meer energie voor nodig dan wij op deze hele aarde hebben, als het al mogelijk is. Des te dichter bij de lichtsnelheid des te sneller stijgt de benodigde energie oftewel exponentiële groei.

Als tijdreizen kan (daarvoor zal je wel een bepaald apparaat voor nodig hebben) kan je maar terugreizen tot de dag waarop dit apparaat is gebouwd.

Dus zelfs als tijdreizen mogenlijk is ga je hier geen mensen uit de toekomst zien.

Jij hebt zeker dit filmpje gekeken

http://www.youtube.com/watch?v=oRWwI61so5Q

What the Bleep do whe know is ook een interessante reeks video's( eigenlijk een dvd). Dit heeft mijn interesse voor dit soort wetenschap gewekt.
http://www.youtube.com/view_play_list?p=F40110166CE0FF56&search_query=what+the+bleep

Laatst bewerkt:
Dat is dus een deel waar de mensheid(of tenminste het overgrote gedeelte) nog niet bij kan met zijn hersens, en het is ook ingewikkeld.

Stel voor je rent de aarde rond met een snelheid groter dan die van het licht, dan haal je in theorie jezelf in en ga je terug in de tijd.

En wie zegt trouwens dat al die wetten(van thermodynamika ed) van tientallen of honderden jaren geleden allemaal daadwerkelijk kloppen, ze zijn ook maar opgesteld door mensen met de informatie die ze toen ter beschikking hadden. Wetenschappers van tegenwoordig zijn te veel gericht op die regels: Wat niet kan volgens die regels kan ook echt niet. Dat is geen pure wetenschap meer. Als je echte wetenschap bedrijft probeer je jezelf ongelijk te bewijzen en niet simpelweg te zeggen, het kan niet want newton heeft dit en dat gezegd.

Newton wist nog niks van quantummechanica en de snaartheorie.

jezelf inhalen? op zijn hoogst ga je zo snel dat je zover uitrekt dat je je eigen reet kan kussen maar je kunt maar op 1 plaats zijn, en je bevindt je altijd in het heden, hoe jij dat heden ervaart tov anderen staat hier los van. terug in de tijd kan niet, het is geen videoband die je kunt terugspoelen.

Je haalt het licht dat je weerkaatst in oftewel je ziet jezelf in het verleden, beetje lastig te bepalen of je je daarvan zelf bewust bent. Waarschijnlijk ben je zelfs onzichtbaar als je sneller dan het licht gaat.
Jij houdt je nog aan hoe veel mensen momenteel denken over tijd, ik ben meer naar de gedachtengang van Wubbo Ockels gaan neigen. Oftewel dat mens tijd creeert. En dat tijd een extra dimensie is waarin we in de toekomst misschien wel net zo kunnen bewegen als in de 3 dimensies die we nu ter beschikking hebben.

Laatst bewerkt:
Jij houdt je nog aan hoe veel mensen momenteel denken over tijd, ik ben meer naar de gedachtengang van Wubbo Ockels gaan neigen. Oftewel dat mens tijd creeert. En dat tijd een extra dimensie is waarin we in de toekomst misschien wel net zo kunnen bewegen als in de 3 dimensies die we nu ter beschikking hebben.

Idd, er is niemand die nu kan zeggen wat tijd precies is.

idd, ik speculeer hier ook alleen maar.
Zoveel theorieën en iedereen moet maar een beetje selecteren wat hij/zij gelooft.
Ik geloof wel dat de mens meer kan met zijn hersens als we nu doen, op wat voor manier dan ook. We gebruiken maar iets van 10% van onze hersens, is dat niet raar?? Die andere 90% moet toch ook wat kunnen? Die hebben we zeker niet voor niets gehad. Zijn vele theorieën over, sommigen denken dat het met tijd te maken heeft, andere met spiritualiteit, meerdere dimensies, superkrachten en ga zo maar door.

Er wordt ook gelooft dat er in 2012 iets gaat gebeuren, niet in de zin van de wereld vergaat, maar meer in de zin van een nieuw tijdperk breekt aan. Sommige mensen denken dat dat met een ontwikkeling van de mens/hersens te maken heeft

idd, ik speculeer hier ook alleen maar.
Zoveel theorieën en iedereen moet maar een beetje selecteren wat hij/zij gelooft.
Ik geloof wel dat de mens meer kan met zijn hersens als we nu doen, op wat voor manier dan ook. We gebruiken maar iets van 10% van onze hersens, is dat niet raar?? Die andere 90% moet toch ook wat kunnen? Die hebben we zeker niet voor niets gehad. Zijn vele theorieën over, sommigen denken dat het met tijd te maken heeft, andere met spiritualiteit, meerdere dimensies, superkrachten en ga zo maar door.

Er wordt ook gelooft dat er in 2012 iets gaat gebeuren, niet in de zin van de wereld vergaat, maar meer in de zin van een nieuw tijdperk breekt aan. Sommige mensen denken dat dat met een ontwikkeling van de mens/hersens te maken heeft
Dat is bullshit man.

Ik las heel even "Tijdreizende deeltjes absorberen deeltjesversneller" ik dacht ja het is gebeurd, opgeslokt door een zwart gat :o

dus eigenlijk zeggen we hier dus dat licht de tijd is ?

dus als iemand van punt a naar b gaat die 200 km is en die doet dat lopend dan is die 100 uur mee bezig.

als hij dit doet met de auto is die minder als 2 uur mee bezig ?

dus hier zeggen ze dat iemand die loopt sneller oud word en diegene in de auto langzamer als diegene die loopt ?

beetje domme theorie als ik het goed begrepen heb hoor.

tuurlijk wel ze kunnen alleen niet meer terug. tenzij ze dat apparaat op aarde landen.

Terug
Naar boven