XXL Nutrition

Tijdstip nolva en dbol

• Topic Starter Topic Starter
ff n update:

Afgelopen 4 dagen 40mg nolva per dag gepakt (kreeg van meerdere mensen te horen dat ik 40 mg moest pakken, van andere weer dat dat geen zin heeft omdat je receptoren al vanaf 20 mg vol zitten, maar goed, nolva zat in huis)

Heb er niets van gemerkt, weet niet zeker of het nou groter geworden is, maar zeker niet kleiner..

-stoppen met nolva, en kijken of het groter word? (weg gaat het dus niet, hoop dan maar dat dat in mn nakuur gebeurt)

-nolva op 20 mg door laten lopen?

-áls het nu groter word, meteen beginnen met arimidex 1 mg? (en dan arimidex alleen?)

Tis echt al een aardige harde knobbel, en ik voel ook van binnenkant tot buitenkant borst aan de onderkant een soort zachte staaf lopen, heeft dit er ook mee te maken?

Update:

Arimidex is binnen, vandaag alleen nog wel 20 mg nolva genomen.. Nu kan ik toch gewoon met arimidex beginnen ondanks die 20 mg nolva?

niemand?

Wat denk je nu zelf? Dat je ballen eraf gaan vallen als je 't samen gebruikt voor 1 dag?

ga dr niet vanuit :D
maar je weet maar nooit, misch dat je om de een of andere reden 90 uur moet wachten zodat de nolva eruit ligt voor je over schakelt op een ander product?

Maargoed ben ermee begonnen, thnx:rolleyes:

neem je 1 mg ED of eod?

t zal naar mijn ervaringen gekeken niet minder worden,
het stopt de groei wel en na een tijdje ook de gevoeligheid.

wat er bleef zitten verdween bij mij pas gedurende de nakuur einde kuur..
ging wel helemaal weg

succes

neem je 1 mg ED of eod?

t zal naar mijn ervaringen gekeken niet minder worden,
het stopt de groei wel en na een tijdje ook de gevoeligheid.

wat er bleef zitten verdween bij mij pas gedurende de nakuur einde kuur..
ging wel helemaal weg

succes

Als het de groei maar stopt, met nolva deed het dat niet heb ik het gevoel.. ari kan ik gewoon doorslikken tot nakuur toch?

wat zijn mensen toch ontwetend....nolva samen met arimidex is een absolute NO GO

Laatst bewerkt:
wat ijn mensen toch ontwetend....nolva samen met arimidex is een absolute NO GO

:rolleyes: heb ik mijn vraag toch niet voor niets gesteld, jammer dat ik het door ontwetendheid van andere mensen ik de noval+ari nu al in mn bloed heb zitten..

Kun je uitleggen waarom?

Ari en nolva kunnen niet samen,omdat de een het andere wegstreept.Het een verlaagd factor 20 de werking van het andere middel.
20mg nolva is meer dan voldoende......of je moet solliciteren naar een beroerte.
Nolvadex is een zeer zwaar medicijn,wat je niet moet onderschatten.
Zeg niet dat je ter plekke neerploft,maar goed is al die meuk niet.

Ari en nolva kunnen niet samen,omdat de een het andere wegstreept.Het een verlaagd factor 20 de werking van het andere middel.
20mg nolva is meer dan voldoende......of je moet solliciteren naar een beroerte.
Nolvadex is een zeer zwaar medicijn,wat je niet moet onderschatten.
Zeg niet dat je ter plekke neerploft,maar goed is al die meuk niet.

maar aangezien ik gestopt ben met nolva en nu alleen nog ari gebruik hoef ik me daar niet zo druk over te maken.. Die ene dag overbrugging zal niet veel uitmaken, maar zal het zeker onthouden voor de toekomst.. :rolleyes:

nee moet goedkomen nu.....

en ja gewoon tot de laatste injectie laten doorlopen,

ik had er succes mee...

Ik dank u vriendelijk ;)

Denk laat het nog ff weten:

gyno is langzaam aan het verdwijnen, rechts is het al bijna weg (het harde dan) en links duidenlijk minder aan het worden.. Ook gevoeligheid en pijn is over..

:bow2:Arimidex ;)

en dan maar hopen dat het niet na je nakuur ineens hard terugkomt....

wat langer doortrekken

nolvadex kan je gewoon 1x per dag innemen. Halfwaarde van 7 dagen.

Terug
Naar boven