AndroidHealthClinic

Time To Get Shredded!

Wel even een klein offtopic vraagje hoe kan het dat er op je fotos 184 bij 85kg staat en bij stats 188 bij 103kg is toch wel behoorlijk verschil 4cm en 18kg!
verder mooie kuur alleen zoals je bi se al zei 16 weken tren is wel erg lang zou het lekker houden op 10 weken tren E en daarna over naar mast P

Zou gewoon je nakuur beginnen en off de vakantie in gaan

is net off in de vakantie niet wat link aangezien je dan 99% niet goed zal kunnen/willen eten en dus extra massa zal verliezen.

dat is mijn mening want slecht eten in begin van je off periode = veeeel gains verliezen (eigen ervaring)

Als ie zo off gaat heb je toch nog zat tijd? Maar als ie perse nog moet cutten tsja..

volg normaal geen kuurlogs maar deze keer maak ik een uitzondering :P

• Topic Starter Topic Starter
Wel even een klein offtopic vraagje hoe kan het dat er op je fotos 184 bij 85kg staat en bij stats 188 bij 103kg is toch wel behoorlijk verschil 4cm en 18kg!
verder mooie kuur alleen zoals je bi se al zei 16 weken tren is wel erg lang zou het lekker houden op 10 weken tren E en daarna over naar mast P

omdat ik trol op stats en onder foto's de juiste stats wil geven mis?
maar good work scherlock:cool:

ik stop met de tren op 8weken
zit dan op een 13-14

---------- Post added 18 March 2012 at 23:01 ----------

volg normaal geen kuurlogs maar deze keer maak ik een uitzondering :P

je bent welkom:D

weet ik wel hoor :D

---------- Post added 18 March 2012 at 23:14 ----------

Nu even OT
Tren op 13-14weken ook teveel ?
Mast P loopt er zowizoo bij
of ik stop op week 3-4met tren A en gaa lekker door met Mast p

wil het weten jongens ;)

Laatst bewerkt:
is op zich wel te doen, alleen denk wel ff om je herstel

Als je zo kort op je bulk weer on gaat zou ik niets met een nakuur doen, je lichaam krijgt toch geen tijd voor herstel en dan is de nakuur alleen maar weer extra belasting voor je lichaam. Pak idd brigde.

Update:
Laatste inject tren gestoken
nu verder gaan met de sust op 500 of gewoon gaan bridgen

Update: bezig met een bridg op 125 test
Letro/Femara al 2dagen op 2.5mg,opgebouwd vanaf 0.5mg
sides: libido gaat stil weg maar is er nog altijd nog!,voel me k*t na iname maar nog geen probleem met mijn Gewrichten;)

gyno is er nog aan beide kanten afwachten zeker ....

Laatst bewerkt:
Update:Zit Nog een week op Bridg hierna start ik deze kuur (6weken)
Gyno is niet 100% weg , wat doen Aromasin tijdens de kuur laten lopen of gewoon verder gaan met letro op 0.5mg zit nu op 2.5ed

Voeding heb ik ook aangepast van Strong Bulk naar cleanbulk vanaf maandag elke dag carbs lichtjes verminderen tot ik low zit ...

ik hoor het graag ;)

Laatst bewerkt:
Jurrien Moi, rare naam:D

QUOTE: Hoe méér ass hoe beter Brian

Bovenstaand wederom twee onzige quotes. Beste J4ck je hebt best wel kennis van AAS en dergelijke maar pas alsjeblieft je reacties aan. Het gaat namelijk nergens over.

Bovenstaand quote ik 2 opmerkingen die absoluut nergens over gaan. Zoals gewoonlijk. Topic vervuiling en niet anders.

Laatst bewerkt:
Maak een logje :) wil ik wel volge ;)

Terug
Naar boven