XXL Nutrition

Tips: Dianabol + Deca

Furious 055

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
79kg
Vetpercentage
9%
Hallo mensen, na lang wikken en wegen heb ik besloten om voor deze kuur te gaan. Het wordt mijn eerste kuur en wil zien wat de a.a.s. zullen gaan doen met mij. Ik verwacht geen wonderen, dat kan ook niet. Eetschema, training en rust zullen het grootst van invloed zijn.

Week 1 t/m 8 Dianabol 40mg. p.d.
Week 1 t/m 8 Deca 400mg. 2 x per week (200mg. om de 5 dagen)

Welke nakuur zal ik hiervoor gaan gebruiken? Andere tips etc. zijn altijd welkom.
Daarbij wil ik weten wat ik kan doen om mijn libido te 'beschermen'?

Bedankt.

Laatst bewerkt:
Ik zou die Dbol maar 4 weekjes doen ofzo
Geen 10 weken test ernaast? Gaat je pieleman niet leuk vinden kerel.

Nakuur: nolvadex -> 20mg voor een maandje

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou die Dbol maar 4 weekjes doen ofzo
Geen 10 weken test ernaast? Gaat je pieleman niet leuk vinden kerel.

Nakuur: nolvadex -> 20mg voor een maandje

Dianabol op 4 weken houden? Wordt het dan niet meer een kickstart? Want dianabol zou ik in principe door kunnen trekken naar 6 weken. Vindt 4 weken wel erg kort.
Heb erover nagedacht om test ernaast te zetten, maar 8 weken deca met deze hoeveelheden zal toch geen 'deca-d*ck' veroorzaken?

Bedankt.

Probeer het zou ik zeggen ;)

Waarom zou je trouwens ook voor deca & dianabol gaan als eerste kuur?
Gewoon Test E op 500-750mg per week is toch veel makkelijker ... en goedkoper :p

ik ken een kerel die altijd met deca only of tren only kuurt.. heeft nooit geen last van zijn libido, zal ook van persoon tot persoon afhangen

Dianabol 6 weken is no problem, 8 gaat ook met gemak, niet teveel papegaaien werk hier
rust genoeg tussen je kuur en pak je nakuur goed als je 't toch zolang doortrekt
koop een flesje Test E en trek er 1 ml Test E per week bij, toch een goeie aanrader.

Libido problemen om 'm omhoog te krijgen mss niet Gwillie, maar wel om klaar te kunnen komen ..

Ts, jouw stats zijn nog geen kuur waard, ga eerst naturel aan de slag met je voeding en training.

Ts, jouw stats zijn nog geen kuur waard, ga eerst naturel aan de slag met je voeding en training.

Ik wist dat dit ging komen, en opzich geef ik je geen ongelijk. Maar ik ga toch doen, het is een weloverwogen besluit.
Daarom zijn alle tips welkom.

zo onderdrukkend voor je coïtus hormonen die 'only' kuurtjes van die 'kerel'

idd ... en uiteindelijk zeggen ze zoveel ... ik gebruik enkel dit of dat, maar de rest
van de waslijst zeggen ze lekker niets over. Tenzij ze het willen verkopen natuurlijk :p

Het is jouw lichaam, hou het gewoon simpel bij Test e 250mg elke 5 dagen te zetten.

sowieso moet je met het gebruik van anabolica je voeding en training in orde hebben, anders kom je straks met een Topic dat je te weinig resultaat ziet.

GTO

Sowieso bedankt voor alle tips. Ga de dianabol op 6 weken houden, het belast mijn lever toch teveel.

Week 1-6 Dianabol 40mg. p.d.
Week 1-8 Deca 400mg. p.w.
Week 10-14 Novadex 20mg. p.d.

Mocht ik toch last krijgen van mijn libido tijdens mijn kuur, wat is dan de beste oplossing op dat moment? Toch Test-e ernaast gaan zetten?

Thnx.

Sowieso bedankt voor alle tips. Ga de dianabol op 6 weken houden, het belast mijn lever toch teveel.

Week 1-6 Dianabol 40mg. p.d.
Week 1-8 Deca 400mg. p.w.
Week 10-14 Novadex 20mg. p.d.

Mocht ik toch last krijgen van mijn libido tijdens mijn kuur, wat is dan de beste oplossing op dat moment? Toch Test-e ernaast gaan zetten?

Thnx.

ineens die test naast zetten en geen dianabol
think healthy..je kan in de komende jaren nog vanalles uit proberen maar begin standaard
dianabol is zo slecht voor je lever en jij ging hem 8 weken doen
dus
w1-12 TEST E 500mg/w
w1-10 DECA 400mg/w
w14-17 Nolva 20mg ed

think healthy..je kan in de komende jaren nog vanalles uit proberen maar begin standaard
dus
w1-12 TEST E 500mg/w
w1-10 DECA 400mg/w
w14-17 Nolva 20mg ed

Daarom wil ik 'm 6 weken nemen (Dianabol). Ik heb nog wel 10ml. susta liggen. Maar dat is te weinig neem ik aan. Omdat de susta hoger moet dan de deca. En ik heb al mijn spullen hier al liggen, op de nakuur na.

Maar wederom bedankt. :)

dus
w1-12 TEST E 500mg/w
w1-10 DECA 400mg/w
w14-17 Nolva 20mg ed

Dikke knalkuur voor iemand van 68kg :)

dus
w1-12 TEST E 500mg/w
w1-10 DECA 400mg/w
w14-17 Nolva 20mg ed

dit is al zeker geen beginners kuurtje...

Ik wil de risico's op een 'deca-d*ck' en slecht libido zo klein mogelijk houden. Dat lijkt me voor iedereen wel duidelijk. Daarom vraag ik me af hoe ik dit tegen kan gaan?

Iedereen roept verschillende dingen. Logisch want ieder persoon/lichaam reageert anders op a.a.s.

Ik wil de risico's op een 'deca-d*ck' en slecht libido zo klein mogelijk houden. Dat lijkt me voor iedereen wel duidelijk. Daarom vraag ik me af hoe ik dit tegen kan gaan?

Iedereen roept verschillende dingen. Logisch want ieder persoon/lichaam reageert anders op a.a.s.

Door er test naast te zetten kerel, daar is iedereen in het topic het wel over eens lijkt me zo ;)

Terug
Naar boven