- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat had ik misschien beter kunnen doen. Alleen heb ik de spullen nu toch al liggen. Dus dan kan ik toch gewoon Test-E erbij zetten voor mijn libido.Vergeet die Deca nu gewoon ff voor de eerste keer!!!!
250tes-e per 5dgn en 10weken.
4week dianabol op 40mg
en je hebt een leuke tijd
Word steeds gekker hier, straks word er al gebruikt bij de geboorte.

Bijna iedereen vertelt me dat ik beter Test-E naast mijn dianabol kan gaan zetten. Ook in mijn directe omgeving.
Ga straks maar even met mijn guest praten dat ik de Test-E wil i.p.v. Deca. Hoop dat ik het gewoon kan omruilen, anders zit ik hier met 20ml. Deca die ik toch niet gebruik.
Week 1-4 Diana 40mg p.d.
Week 1-10 Test-E 250mg. E5d
Nakuur Nolvadex
Allemaal bedankt!

Elke 5 dagen de Test-E.. inderdaad..

Je doelt op de 4 weken i.p.v. 6 weken?En de rest wat ik aangaf.
dat is zeker voldoende als 1e kuur voor iemand van 70kg.
Je doelt op de 4 weken i.p.v. 6 weken?
Ben wel zo eigenwijs dat ik deze doortrek naar 6 weken, mijn lever is dan toch al belast en dan maken die 2 weken voor mij niet veel meer uit. Pak ik misschien nog wat extra's. Maar thnx voor je advies.
Hij heeft 10ml. deca en susta. Daar wil hij het mee doen.verhogen is niet nodig. sust 2x in de week zetten bijv.Ma en Do.
nakuur na 16 dagen pas beginnen.
Oke, I will him.2x per week prikken vanwege de korte esters, dus zal ie nog een flesje erbij moeten scoren.
Oke, I will him.
Week 1-3 dianabol op 30mg.?
Ik ga nu trainen, lees je reactie vanavond.
Thnx.