MuscleMeat

Tips graag (1 jaar fitness)

knap dat je al 4x120 drukt... dat zie je er niet echt van af... en tips die je zelf ook wel had kunnen vinden:
maak een train- en een voedingsschema... Dat wordt hier ongeveer net zo vaak gezegd als gewoon vreten en pak je rust...
De schema's kun je wel vinden he;) je kunt er zelfs voor betalen tegenwoordig...

volgens mij trekt hij 120:)

goeie benen

borst loopt achter, mooie benen. Denk dat je meer uit kon halen in 1 jaar

niet alleen borst loopt achter, je schouders ook MP'en als een gek jij :p.

Hoe kan je met zo een borst 6x120 drukken??? Wel nette benen vergeleken met je squat

Hoe kan je met zo een borst 6x120 drukken??? Wel nette benen vergeleken met je squat

Lees het even goed hij Deadlift 120 kg. Dat is even heel anders.

Op zich een goed resultaat als je echt fitness doet. Wil je je meer focussen op BB dan had er denk meer in gezeten.

Probeer gewoon op dit forum veel te lezen in de sport en voedingssectie om je kennis over de sport te verbreden en toe te passen op jezelf. Lees ook andere boeken/tijdschriften om veel te weten te komen. Dan zal je een aardig end komen ;)

Nette benen inderdaad, lijken op mijn benen:D

voor een jaar had er meer ingezeten

• Topic Starter Topic Starter
Is er iemand die mij een schema kan aanraden (3/4x week) en hoe ik mijn borst groter krijg? :cool:

Is er iemand die mij een schema kan aanraden (3/4x week) en hoe ik mijn borst groter krijg? :cool:

ja hoor:

dag 1: een bril kopen;
dag 2: leren lezen;
dag 3: de topics over schema's opzoeken;
dag 4: een schema zelf maken of aanpassen aan je persoonlijke voorkeur!

bench press
incline bench press
incline fly
peck deck

zoiets zou je kunnen doen... ligt er ook aan of je nog nadruk op de bovenkant wil leggen of niet wat je er voor oefeningen in stopt...

EN NOU EERST ZELF EENS WAT PROBEREN!!!!!!!!!

goeie benen

Terug
Naar boven