MuscleMeat

Tips kuur

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
21 nov 2018
Berichten
28
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Mensen,
Ben al een tijd aan het bedenken wat het nu gaat worden, ik hou mijn opties nog open.

Nu ligt mijn grootste interesse bij deze kuur:

Test E 1-12 500 mg

Hcg 1-12 2x500iu per week

Nolvadex tweede week na laatste inject 4 weken. Eerste 2 weken op 40mg laatste 2 weken op 20mg.

Arimidex 1-12/15?op ongeveer 0.5 eod/ed
Deze neem ik preventief omdat ik kleine gyno over heb gehouden aan tbol.
Nu wil ik een kickstart pakken van
4 weken- 50mg dbol of 100/150 mg oxy —GEEN andere oral zoals winstrol of tbol bijv—
Puur voor de krachtgains maar mijn vraag is of iemand ervaning heeft met de arimidex erbij of de dbol of oxy nog uberhaupt toegevoegde waarde heeft.

En is het slim om de arimidex tm de nolva door te laten lopen voor eventuele rebound?

Alvast bedankt voor nuttige reacties!
 
Kuur is prima, nolva in de nakuur op 20mg houden 40mg is nergens voor nodig. Betreft arimidex, ik ben altijd voorstander van ingrijpen wanneer het nodig is ipv preventief orals naar binnen gooien maar dat is ieder voor zich.
 
Ik zou niet beginnen met de kuur zolang je nog een beetje gyno hebt. Stel dat je het toch doorzet, zou ik al helemaal geen dbol of oxy erbij nemen.

Eigen risico, maar ik zou uitkijken. Arimidex gaat weinig doen tegen gyno door oxy...
 
Ik zou niet beginnen met de kuur zolang je nog een beetje gyno hebt. Stel dat je het toch doorzet, zou ik al helemaal geen dbol of oxy erbij nemen.

Eigen risico, maar ik zou uitkijken. Arimidex gaat weinig doen tegen gyno door oxy...

Oxy wordt het toch maar niet. Maar betref de gyno. Als ik die nog heb als ik mn test alleen al zou beginne dan maakt de dbol met adex toch niet zoveel uit aangezien adex heel veel van oestrogeen tegengaat van test en dbol? Of komt die omzetting van dbol erbij toch sterker als mn ai om t zo maar te zeggen?
 
Kuur is prima, nolva in de nakuur op 20mg houden 40mg is nergens voor nodig. Betreft arimidex, ik ben altijd voorstander van ingrijpen wanneer het nodig is ipv preventief orals naar binnen gooien maar dat is ieder voor zich.

Thanks!,
Ik zou het ook liever zonder doen maar aangezien ik van tbol al gyno kreeg zou ik zonder ai van test en dbol het dus 99% zeker erger maken.
 
Je zou misschien ook kunnen overwegen om evt. tamoxifen vanaf het begin van je kuur te nemen ipv een AI.

Dit kwam ik laatst tegen in een oud topic over de AI/SERM discussie:

S90405-132020.jpg


S90405-132113.jpg
 
Oxy wordt het toch maar niet. Maar betref de gyno. Als ik die nog heb als ik mn test alleen al zou beginne dan maakt de dbol met adex toch niet zoveel uit aangezien adex heel veel van oestrogeen tegengaat van test en dbol? Of komt die omzetting van dbol erbij toch sterker als mn ai om t zo maar te zeggen?
Waarom zou je een middel nemen wat heel sterk omzet naar oestrogeen om die vervolgens te onderdrukken met een AI? Neem dan een middel wat niet omzet naar oestrogeen?

Of je neemt er iets bij wat puur androgeen is zodat de verhoudingen een beetje gunstig blijven. Denk aan masteron, proviron, primobolan, winstrol...

Toch is de prioriteit om eerst je gyno aan te pakken. Ook met alleen 500mg test kan je dit verergeren...
 
Waarom zou je een middel nemen wat heel sterk omzet naar oestrogeen om die vervolgens te onderdrukken met een AI? Neem dan een middel wat niet omzet naar oestrogeen?

Of je neemt er iets bij wat puur androgeen is zodat de verhoudingen een beetje gunstig blijven. Denk aan masteron, proviron, primobolan, winstrol...

Toch is de prioriteit om eerst je gyno aan te pakken. Ook met alleen 500mg test kan je dit verergeren...

Gyno is wel echt goed weg aan het trekken. Dus dat komt voor mijn gevoel wel goed anders nog even doosje nolva bestellen.
En over de dbol met AI snap ik de vraag helemaal maar dbol ging me puur voor wat kracht stats. Of zijn deze te verwaarlozen als ik een AI erbij neem.
Winstrol kreeg ik ondanks glucosamine en visolie erg last van mn pols van. Of zou dit icm met test minder kunnen zijn door eventueel vocht vasthouden? Geen ervaring mee namelijk.
 
Back
Naar boven