AndroidHealthClinic

Tips nodig kuur (winstrol / anavar)

robertpower

Novice
Waardering
0
Beste forumleden,

Ben hier nieuw, dus even snel voorstellen 25 jaar oud, train al 6 jaar waarvan 2 jaar serieus.
Ben momenteel aan het cutten en wil iets gebruiken als extra hulpmiddel droger worden, spiermassa erbij. Eerste instantie heb ik gedacht aan anavar + winstrol;

Wk 1-6: Anavar 50mg ED
Wk 1-6: Winstrol 40mg ED
Wk 7-10: Nolvadex 20mg ED

Alleen na veel research heb ik toch besloten om ze niet te combineren omdat het nog al belastend is voor je lever, en dat ze aanraden om toch 1 product te kiezen.
Als ik zo de side effects van beide bekijk, vind ik Anavar beter omdat bij winstrol kans op haargroei, kaalheid etc. is.

Als ik voor Anavar only ga kan ik van mijn dealer, 100stuks 15mg tabs krijgen, dat is net iets wat anders dan de meeste gebruiken 10mg tabs. Dan ben ik van plan om de volgende schema te gebruiken aangezien boven de 50 mg tot 80mg overbodig is volgens sommige mensen (gelezen op forums);

Wk 1-4: Anavar 45mg ED
Wk 5-8: Nolvadex 15mg ED

Wat zeggen jullie ervan 4 weken is voldoende of te kort en doortrekken naar 6 weken? Ben niet van plan om injectie te gebruiken dus aub niet reageren met test-e only spuiten etc.

Alvast bedankt,
Robert

"ze zeggen" dat je een beter effect krijgt (kracht / spiergroei / hardheid) bji Winstrol... las je toch voor Anavar gaat, ben ik benieuwd naar het resultaat :-)

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 10:49 ----------

en zou winstrol 6 weken pakken, 50 mg. nakuur is persoonlijk.

Var only kuur suckt, pak dan winny op 50 mg elke dag voor 6 weken. Dit ga je toch niet doen dus als je dan toch Var wilt pakken doe het dan op 80 tot 100 mg.

• Topic Starter Topic Starter
Ik word namelijk een beetje moe van topics lezen, elke topic raden ze weer iets anders aan.
Dus jullie voorkeur gaat naar winny, de dealer heeft ook 15mg tabs van winny.

Wat als ik nou 100: 3 = 33 dagen

4w en 5dagen: 45 mg winnie neem

is dat voldoende? of zeggen jullie ga niet voor half werk en maak er 6 weken van. en ja nakuur idd de één zegt van wel en ander niet.. wat zijn jullie meningen hierover wel of niet doen zoja hoelang?

bedankt

6 weken, anders niet de moeite waard.....

als je het doet dan ga voor winny. var gaat je gewoon bar weinig opleveren.

beter ga je gewoon voor test-e 10 weekjes op 500 mg!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor jullie reacties.
Klopt het is een kennismaking met aas, en idd ik verwacht ook niet heel veel van orals.
ik moet het even langzaam opbouwen ;)

Maar wat zeggen jullie over nakuur dat is mijn laatste vraag wel of niet doen ?? bij winny only?

gemiddeld 5 kg en krachtwinst zoals ik de logs een beetje zie.

Mijn eerste kuur was ook winny only, ik merkte wel vooruitgang maar dat was niet veel, vooral kracht en misschien een paar ons spiermassa. Maar he hier kan echt geen suplement tegen op vergeleken met de prijs.

Mijn 2e kuur was winstrol 50mg per dag en 500mg test e per week. Wel test e uit ampullen van eerder.
Ik kwam toen wel heel veel kracht bij maar ook een kg of 13 aan massa. Zo'n knal kuur heb ik nog nooit weer mee gemaakt.

Mijn eerste kuur was ook winny only, ik merkte wel vooruitgang maar dat was niet veel, vooral kracht en misschien een paar ons spiermassa. Maar he hier kan echt geen suplement tegen op vergeleken met de prijs.

Mijn 2e kuur was winstrol 50mg per dag en 500mg test e per week. Wel test e uit ampullen van eerder.
Ik kwam toen wel heel veel kracht bij maar ook een kg of 13 aan massa. Zo'n knal kuur heb ik nog nooit weer mee gemaakt.

Maar een supp onderdrukt niet..

Winstrol + var is wel een synergistische stack. Ze complementeren elkaar in elk geval op zo'n manier dat gewrichtspijnen minder moeten voorkomen en zijn beide anabool. Ik denk dat deze stack wel de moeite waard is in een cut.

Winstrol + var is wel een synergistische stack. Ze complementeren elkaar in elk geval op zo'n manier dat gewrichtspijnen minder moeten voorkomen en zijn beide anabool. Ik denk dat deze stack wel de moeite waard is in een cut.

wel als je je lever naar de klote wilt helpen...

wel als je je lever naar de klote wilt helpen...

Ook BS Winstrol, Anavar, Clen en Halotestin worden nog zelfs samen gepakt voor de wedstrijd geen probleem. Ik vind dit soort reacties ook altijd zo overdreven alsof je met een pillen kuur heel je lever verpest. In verhouding kan ik dan ook roepen 1 avond stappen en je hersens zijn permanent beschadigd 1 x drugs en je bent alle realiteit kwijt. Zoals met alles gebruik met mate en weten wat je doet.

Schade aan de lever met orals valt reuze mee. De lever regenereert zich bijna volledig in 6 weken dus oppervlakkige schade heeft geen permanente invloed. Het enige waar je voor moet oppassen is dat je de lever af en toe zijn rust moet geven maar zelfs dan zijn er genoeg gevallen bekend van mensen die year round aan methyltest, anadrol en halotestin zaten zonder medische complicaties.

50mg winny 6 weken.
Als je voeding beetje in orde is 2kg erbij en als je cut -2% vetpercentage met cardio erbij.

Terug
Naar boven