Fitness Seller

Tips om computer van binnen schoon te maken?

Binnu

Advanced Bodybuilder
Waardering
172
Hele tijd geleden (1.5jr) steeds gezeik gehad met mijn pc. Bleek uiteindelijk een stuk stof te zijn wat diep verstopt zat waardoor hij geen contact kon maken. Nu gebeurt weer hetzelfde, blauwe scherm, vanzelf uit.

Een gewone stofzuiger is te dik om bij de kleine plekjes te komen en het ziet er allemaal erg breekbaar uit.

spuitbusje met lucht kopen bij de electronicawinkel

ja zoiets.vooral niet zelf gaan lopen blazen,dan word het wel vochtig,

EN NIET MET DE STOFZUIGER IN DE BUURT KOMEN VAN VENTILATOREN!!!!
Die kunnen namelijk niet tegen het toerental die ze dan waarschijnlijk gaan halen.

EN NIET MET DE STOFZUIGER IN DE BUURT KOMEN VAN VENTILATOREN!!!!
Die kunnen namelijk niet tegen het toerental die ze dan waarschijnlijk gaan halen.

haha dit vind ik juist altijd zo leuk om de doen :D Als je hem van de goeie hoek doet gaan ze helemaal als een gek, en maken ze ook nog een leuk geluidje erbij :roflol:

Kan iemand mij vertellen wat de voordelen zijn van het stofzuigen van je pc? Ik heb mijn pc namelijk nooit opengemaakt om die van binnen schoon te maken.

Kan iemand mij vertellen wat de voordelen zijn van het stofzuigen van je pc? Ik heb mijn pc namelijk nooit opengemaakt om die van binnen schoon te maken.

Trek hem maar eens open.

Ik ben nu bezig met eentje van de buren. Vol stof in combo met rook. Voeding knettert, omdat deze ook vol zit. Onder de cooler van de cpu :eek: ken ik een dekbed van breien. Hierdoor is ook in de spannings gedeelte die de cpu moet voeden een paar condensators kapot gegaan en natuurlijk ook door ouderdom.

Doe het altijd met zo'n stofborstel die ik dan in alle hoeken probeer te wringen, maar idd, zo'n spuitbus is eig het best en werkt enorm goed. Soms kan het wel nodig zijn om bv je voeding open te vijzen om al het stof eruit te krijgen.

Oor staafjes/wattenstaafjes.

eerst met de stofzuiger en daarna met een compressor (met beleid)

schoonmaken is voor vrouwen.

Ik doe het met de biostabil. :)

Je zou ook eventueel een bladblazer kunnen huren :coffeepc:

Ga A.U.B nooit een computer voor een ander schoonmaken :o
statische elektriciteit met de stofzuiger en als je u'm dan nog niet om zeep geholpen heb , zie quote...

Tuurlijk kan het een of vier keer goed gaan , maar het houd een keer op...

Computer afkoppelen en de compressor niet te dicht bij laten komen. Ik heb 1 pc een jaar of 5 gehad , pas verkocht en hij werkt daar nog steeds. Die heb ik ook verschillende keren zo schoon gemaakt :sukkeltje:

Terug
Naar boven