Binnu
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 172
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan iemand mij vertellen wat de voordelen zijn van het stofzuigen van je pc? Ik heb mijn pc namelijk nooit opengemaakt om die van binnen schoon te maken.
vinde het gek dat ie af en toe haperde
)
Nou moet ik mijzelf corrigeren ,Ga A.U.B nooit een computer voor een ander schoonmaken
statische elektriciteit met de stofzuiger en als je u'm dan nog niet om zeep geholpen heb , zie quote...
Tuurlijk kan het een of vier keer goed gaan , maar het houd een keer op...

Nou, corrigeren..., het is nog altijd beter om het niet te doen.Nou moet ik mijzelf corrigeren ,
de hardware van vandaag de dag kan erg veel hebben en is ook niet meer (zo) vatbaar voor statische elektriciteit![]()
Ik heb dat ding om lenzen schoon te blazen (ideaal), betwijfel of het altijd krachtig genoeg is om al het stof uit je pc te blazen, maar heb het nooit geprobeerd.
Er is bijna geen computer die ik niet zo schoonmaak nog geen klant terug gehadIk heb dat ding om lenzen schoon te blazen (ideaal), betwijfel of het altijd krachtig genoeg is om al het stof uit je pc te blazen, maar heb het nooit geprobeerd.
Nou, corrigeren..., het is nog altijd beter om het niet te doen.

Maar je volgt wel de juiste procedure om statische stroom op interne hardware te voorkomen neem ik aan?Er is bijna geen computer die ik niet zo schoonmaak nog geen klant terug gehad
wees natuurlijk wel voorzichtig met de slang niet dat je de caps er afblaast of zuigt![]()
Ja zekers , ontladen op de voeding is dan het beste...Maar je volgt wel de juiste procedure om statische stroom op interne hardware te voorkomen neem ik aan?
Kan natuurlijk 100 keer goed gaan en 1x niet als je die procedure niet respecteert.