Fitness Seller

Tips voor Borst

IRipper

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
85kg
Hii allemaal!

Ik ben nieuw hier, ik heb al een tijd mee zitten lezen en dacht laat ik ook eens een vraag in de groep gooien.

In het kort wie ik ben. ik ben iRipper en ben 31 jaar jong. 83-84 kilo op een 1.86 meter hoog raamwerk ;). Ik train sinds 4 weken op een Gym, daarvoor heb ik 2 jaar bij de bedrijfsfitness gesport. De afgelopen 4 weken dus flink zwaarder gegaan (oa Bankdrukken van 80-90 naar 100).

Ik heb op zich niet te klagen (lol maar ik ga t wel doen ;-)) , mijn armen en rug zijn redelijk (naar wens) ontwikkeld maar mijn zorgenkindje is en blijft mijn borst. Ik hoef geen Schwarzenegger te worden maar wat meer volume zou daar toch wel fijn zijn.

Ik varieer mijn borst oefeningen als volgt, ik doe 3 oefeningen van de onderstaande: (ik train op dezelfde dag ook triceps)

- Bankdrukken
- Incline schuindrukken
- DB Flyes (plat)
- Peck Deck

Hebben jullie tips? Moet ik meer oefeningen doen, minder?

Laatst bewerkt:
de naam van Arnold fout spellen is een doodzonde op dit forum.

Ach tips, je moet gewoon kijken wat voor jezelf het beste werkt. Lekker afwisselen dus, als je vast komt te zitten op een bepaald gewicht dan moet je weer wat anders proberen.

Meer eten en alles blijven trainen, op de foto is alles in verhouding en je borst groeit dus gewoon mee.

Squat!

benen trainen, en maak je geen zorgen je word toch geen Arnold.

Hii allemaal!

Ik ben nieuw hier, ik heb al een tijd mee zitten lezen en dacht laat ik ook eens een vraag in de groep gooien.

In het kort wie ik ben. ik ben iRipper en ben 31 jaar jong. 83-84 kilo op een 1.86 meter hoog raamwerk ;). Ik train sinds 4 weken op een Gym, daarvoor heb ik 2 jaar bij de bedrijfsfitness gesport. De afgelopen 4 weken dus flink zwaarder gegaan (oa Bankdrukken van 80-90 naar 100).

Ik heb op zich niet te klagen (lol maar ik ga t wel doen ;-)) , mijn armen en rug zijn redelijk (naar wens) ontwikkeld maar mijn zorgenkindje is en blijft mijn borst. Ik hoef geen Zwarzenegger te worden maar wat meer volume zou daar toch wel fijn zijn.

Ik varieer mijn borst oefeningen als volgt, ik doe 3 oefeningen van de onderstaande: (ik train op dezelfde dag ook triceps)

- DeclineBankdrukken
- Incline db drukken
- DB Flyes (plat)
Hebben jullie tips? Moet ik meer oefeningen doen, minder?

Deadliften en Squatten

• Topic Starter Topic Starter
Lol @ Ruud :-). Sorry

Thanks voor de tips, zal ook gaan deadliften.. Squads deed ik al, wel machinaal maar zal t ook in m'n schema inbouwen :-). Benen ben ik overigens ook de afgelopen 2 maanden consequenter gaan trainen.. En de voedinstips zal ik ook meenemen :-). Ben iig sinds gister meer gaan eten (+/- 3000 kcal).

vergeet zekker geen dumbbell press te doen! ;)

Lol @ Ruud :-). Sorry

Thanks voor de tips, zal ook gaan deadliften.. Squads deed ik al, wel machinaal maar zal t ook in m'n schema inbouwen :-). Benen ben ik overigens ook de afgelopen 2 maanden consequenter gaan trainen.. En de voedinstips zal ik ook meenemen :-). Ben iig sinds gister meer gaan eten (+/- 3000 kcal).

geen benen = consequences will never be the same

• Topic Starter Topic Starter
@beesting Ja daar ben ik me nu van bewust, daarom dat ik ze dus sinds 2 maanden ofzo ook gewoon vast in mijn wekelijkse schema heb opgenomen.. (voorheen deed ik ze sporadisch / vaker niet ;-))

@free db benchpress toevallig gister gedaan en die viel vies tegen, kon slechts max 32 pakken, voelde wel lekker.. Maar dat was miss ook omdat ik eerst incline bench press had gedaan :-$

@beesting Ja daar ben ik me nu van bewust, daarom dat ik ze dus sinds 2 maanden ofzo ook gewoon vast in mijn wekelijkse schema heb opgenomen.. (voorheen deed ik ze sporadisch / vaker niet ;-))

@free db benchpress toevallig gister gedaan en die viel vies tegen, kon slechts max 32 pakken, voelde wel lekker.. Maar dat was miss ook omdat ik eerst incline bench press had gedaan :-$

is normaal dat ge met dumbbells veel minder kunt pakken.
maar na een paar weken met de juiste techniek zal je wel meer kunnen pakken

vergeet gewoon niet dat dumbbell press veel moeilijker is en je gewoon het gewicht met bench press niet kunt vergelijken.

squat machinaal, hmm deed daar eens zon hack squat en zet je hem op max (140kg) was het net alsof je 50kg omhoog duwde.

ot : van al je borst trainingen alle oefeningen doen met dumbbells

Terug
Naar boven