IRipper
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
Hii allemaal!
Ik ben nieuw hier, ik heb al een tijd mee zitten lezen en dacht laat ik ook eens een vraag in de groep gooien.
In het kort wie ik ben. ik ben iRipper en ben 31 jaar jong. 83-84 kilo op een 1.86 meter hoog raamwerk
. Ik train sinds 4 weken op een Gym, daarvoor heb ik 2 jaar bij de bedrijfsfitness gesport. De afgelopen 4 weken dus flink zwaarder gegaan (oa Bankdrukken van 80-90 naar 100).
Ik heb op zich niet te klagen (lol maar ik ga t wel doen ;-)) , mijn armen en rug zijn redelijk (naar wens) ontwikkeld maar mijn zorgenkindje is en blijft mijn borst. Ik hoef geen Schwarzenegger te worden maar wat meer volume zou daar toch wel fijn zijn.
Ik varieer mijn borst oefeningen als volgt, ik doe 3 oefeningen van de onderstaande: (ik train op dezelfde dag ook triceps)
- Bankdrukken
- Incline schuindrukken
- DB Flyes (plat)
- Peck Deck
Hebben jullie tips? Moet ik meer oefeningen doen, minder?
Ik ben nieuw hier, ik heb al een tijd mee zitten lezen en dacht laat ik ook eens een vraag in de groep gooien.
In het kort wie ik ben. ik ben iRipper en ben 31 jaar jong. 83-84 kilo op een 1.86 meter hoog raamwerk
. Ik train sinds 4 weken op een Gym, daarvoor heb ik 2 jaar bij de bedrijfsfitness gesport. De afgelopen 4 weken dus flink zwaarder gegaan (oa Bankdrukken van 80-90 naar 100).Ik heb op zich niet te klagen (lol maar ik ga t wel doen ;-)) , mijn armen en rug zijn redelijk (naar wens) ontwikkeld maar mijn zorgenkindje is en blijft mijn borst. Ik hoef geen Schwarzenegger te worden maar wat meer volume zou daar toch wel fijn zijn.
Ik varieer mijn borst oefeningen als volgt, ik doe 3 oefeningen van de onderstaande: (ik train op dezelfde dag ook triceps)
- Bankdrukken
- Incline schuindrukken
- DB Flyes (plat)
- Peck Deck
Hebben jullie tips? Moet ik meer oefeningen doen, minder?
Laatst bewerkt: