XXL Nutrition

tips voor vooruitgang

24/7 Trainen

iets vragen werkt echt prima bij voorruitgang!!
zou een topplan zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ik train nu al een hele tijd maar wil tog het maximale uit mijn trainingen halen heeft iemand tips voor goeie vooruitgang.?

anaboluh

- Goed op je eten letten
- Goed rusten
- Keihard trainen

ok dat gewoon aanhouden en over hoeveel maanden zie je cht resultaat? En anabole is troep kun je beter niet gebruiken.

vreten

ok dat gewoon aanhouden en over hoeveel maanden zie je cht resultaat? En anabole is troep kun je beter niet gebruiken.

Als je een goed voedingsschema en een goed trainingsschema hebt en verder niet veel gekkigheid uitvreet kun je in een korte tijd zeer goede progressie maken...

Je moet niet te veel trainen. Dus niet 3 uren achter elkaar gaan trainen ofzo.
Dus goed rusten.

-heb je een goed eetschema(wat is je doel, aankomen, afvallen?)
-Heb je een workout schema?
-Neem genoeg rust. Ga niet elke dag dezelfde spiergroepen bijvoorbeeld belasten.

Wat voor tips had je op gehoopt? Meer dan goede training,voeding,voldoende rust kun je niet doen. Het is uitzoeken wat voor jou persoonlijk goed werkt.

ok bedankt voor de tips maar hoe maak je precies zo een voedingsschema? en hoe vaak mag je maximaal per week trainen om het meest resultaat te krijgen??

Hoezo dat? Ik vind het fijner om 5x in de week te trainen.

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Je moet sowieso aan de roids voor vooruitgang btw. Anders bereik je nooit wat in je leven.

Hoezo dat? Ik vind het fijner om 5x in de week te trainen.

Ik denk dat dit erg van persoon tot persoon verschilt.

Ik heb echt wel genoeg aan 3 keer per week anders doet alles me zeer na 3 weken.

Denk dat het ook verschil maakt of je een full-body doet of een split.

ik doe 5 keer per week ja dinsdag en zaterdag rust soms woensdag en wat zijn roids??

Terug
Naar boven