XXL Nutrition

Tips voor zuivere huid??

HiddeFitness

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Wie heeft goede tips om een meer zuivere huid te krijgen. Dus geen mee-eters en dat gedonder. Is veel water drinken een optie????

zoek functie gebruiken is een optie.
er zijn volgens mij all 100 topics hier over

eet elke dag een appel anders wordt je kaal

geen mee-eters? die zwarten? lijkt me sterk als je dat met voeding kan oplossen.
maar voor de normale acne zou ik toch flink wat biergist aanraden. Je ziet pas resultaat na een week of 2-3 en heeft mij echt geholpen. andere alternatieven zijn zink en voor zwaardere acne een roacutane kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Okee, waar kun je dat biergist krijgen dan, ik heb op m'n gezicht niet zoveel alleen op mn schouderbladen heb ik wat. Maakt dit verschil?

Drogist, kruidvat, etos, tuinen etc..

• Topic Starter Topic Starter
Okee, en zijn fit pillen of is dit een middel dat over m'n huid moet doen? bijwerkingen?

Tabletten meestal... Gast google anders eens op biergist ;)

Veel water drinken. Zuivert het lichaam. Af en toe het zonnetje meepakken helpt ook altijd wel!

Water drinken, zma (zink) nemen, elke avond je gezicht reinigen en ontsmetten.

Zo heb ik het meeste weggehaald, heb altijd nog wel een enkel puistje maar dat komt nog door hoge eiwit/zuivel inname.

In de zomer ga ik veel zonnen, en zuivel/vet inname naar beneden halen en cardio doen. Hoop dan helemaal niks meer te hebben.

Een gezichtscrub kopen en een toner (pas op met die waar alcohol in zit!) of misschien toch best even naar de apotheek gaan misschien dat zei iets hebben (werkt gegarandeerd)

Veel water en zink inderdaad.
50mg zou ik afraden, heb ze zelf ook maar breek ze in twee. Multivitaminen zit vaak ook zink in en daarbij ook nog eens wat je door voeding binnenkrijgt, gegarandeerd maagkramp.

appelazijn

Water, water en nog eens water

Het kan zijn dat sommige etenswaren je acne verergeren, bij mij kan ik duidelijk merken dat als ik synthetische suikers/chocolade/kaas/patat eet dat dit de acne zeker geen goed doet.
Bij jou kunnen het soortgelijke producten zijn, maar dat zul je moeten ondervinden.
Ik gebruik nu ook al een tijdje vitamine B5 en dat helpt ook voor een minder vette huid.
En ik gebruik elke ochtend een facewash en twee keer in de week een scrub.

Mee-eters zijn wat anders als puistjes he.. voor iedereen die het niet door heeft.
Ik heb me is laten vertellen dat het komt omdat je gezicht niet goed genoeg reinigt, je het krijgt van zweten en daarna niet wassen en het eten van varkensvlees.

Minerale oliën zoals vaseline kunnen dit verergeren. Make-up zelf is niet vervuilend, maar make-up gemengd met talg, zweet e.d. wel. Met andere woorden, als make-up niet afgewassen wordt voor het slapengaan, kan dit aanleiding geven tot mee-eters.
Een mee-eter ontstaat door een verhoorningsstoornis. Het hoorn hoopt zich op in het haarzakje, en wordt vermengd met talg. Er worden open comedonen (blackheads), gesloten comedonen (whiteheads) en microcomedo's (kleine witte puntjes) onderscheiden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mee-eter

Biergist,Zma,Zon

50 zink of epiduo

Terug
Naar boven