ik tr
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben jij echt 13? mooi ontwikkelde body al.
Je benen mogen geloof ik nog wel wat extra massa kweken... je vergeet die toch niet te trainen hé?
maar goed op weg! Ga zo door!
Hey rick,
Zoals hierboven al vermeld werd, zou je idd meer moeten eten.
En vooral al veel trainen met je eigen lichaamsgewicht.Niet te extreem in de zware gewichten vliegen
Dus pompen, optrekken, squats, jumping boxsquats,...en fitness met lichte gewichten zijn daarvoor ideaal.
Je doet natuurlijk wat je zelf wil. Maar het belangrijkste is dat je gwn lekker aan het sporten bent, omdat je bijna 14 bent, komt dat model er sneller dan je denkt.
Vriendelijke groeten
ik train heel licht dat heb ik mezelf al aangeleerd vanaf heb begin want als je te zwaar traint is slecht voor je. en je word helemaal opgeblazen, en als je licht traint, krijg je veel meer kracht. en word je niet zo'n kast. dus heb et licht opgebouwd.
maar hartelijk bedankt voor je reactie!

ik train heel licht dat heb ik mezelf al aangeleerd vanaf heb begin want als je te zwaar traint is slecht voor je. en je word helemaal opgeblazen, en als je licht traint, krijg je veel meer kracht. en word je niet zo'n kast. dus heb et licht opgebouwd.
maar hartelijk bedankt voor je reactie!
Je komt hier toch advies? Dan moet je vooral niet doen alsof je verstand van zaken hebt, want wat je hierboven post is 100% onzin.
Jij kan gerust volop trainen tot je 18e voor je een kast wordt.
Licht trainen = uithoudingsvermogen
Zwaar trainen = kracht
Advies: calistenetics (lichaamsgewicht oefeningen), goed eten en geduld hebben.
had dat ergens gelezen maar als jij denkt dat je het goed weet. moet jij het weten.
hoef je niet gelijk zo opgefokt te doen. en hoef helemaal geen kast te zijn.
je hoeft niet meer te reageren want je doet beetje te bijdehand