Fitness Seller

tips wat beter kan?

Meer eten?

Foto's van je bicep helpen ons niet echt verder :p

er is maar 1 tip denk ik zo, en dat is goed en voldoende eten.....
verder zie ik dat je schouders al redelijk gevormd zijn, dus zou zeggen ga zo voort

• Topic Starter Topic Starter
beadankt:) eerst at ik heel weinig maar ik eet steeds meer. dus dat komt ook wel goed.

Nog paar jaartjes trainen en je bent op je 16/17 een beast :D

ben jij echt 13? mooi ontwikkelde body al.

Je benen mogen geloof ik nog wel wat extra massa kweken... je vergeet die toch niet te trainen hé?
maar goed op weg! Ga zo door!

ben jij echt 13? mooi ontwikkelde body al.

Je benen mogen geloof ik nog wel wat extra massa kweken... je vergeet die toch niet te trainen hé?
maar goed op weg! Ga zo door!

haha ja ik ben echt 13, ik word 20 maart 14. dat is al bijna dus heb een curlpult en een curlstang gekregen voor me verjaardag en heb thuis een halterbankje. en me benen train ik af en toe. maar bedankt voor je reactie! ik zal meer me benen gaan trainen. dat zit namelijk ook op me halterbankje

Hey rick,

Zoals hierboven al vermeld werd, zou je idd meer moeten eten.

En vooral al veel trainen met je eigen lichaamsgewicht.Niet te extreem in de zware gewichten vliegen
Dus pompen, optrekken, squats, jumping boxsquats,...en fitness met lichte gewichten zijn daarvoor ideaal.

Je doet natuurlijk wat je zelf wil. Maar het belangrijkste is dat je gwn lekker aan het sporten bent, omdat je bijna 14 bent, komt dat model er sneller dan je denkt.

Vriendelijke groeten

Hey rick,

Zoals hierboven al vermeld werd, zou je idd meer moeten eten.

En vooral al veel trainen met je eigen lichaamsgewicht.Niet te extreem in de zware gewichten vliegen
Dus pompen, optrekken, squats, jumping boxsquats,...en fitness met lichte gewichten zijn daarvoor ideaal.

Je doet natuurlijk wat je zelf wil. Maar het belangrijkste is dat je gwn lekker aan het sporten bent, omdat je bijna 14 bent, komt dat model er sneller dan je denkt.

Vriendelijke groeten

ik train heel licht dat heb ik mezelf al aangeleerd vanaf heb begin want als je te zwaar traint is slecht voor je. en je word helemaal opgeblazen, en als je licht traint, krijg je veel meer kracht. en word je niet zo'n kast. dus heb et licht opgebouwd.

maar hartelijk bedankt voor je reactie!

;-) Geen probleem!

ik train heel licht dat heb ik mezelf al aangeleerd vanaf heb begin want als je te zwaar traint is slecht voor je. en je word helemaal opgeblazen, en als je licht traint, krijg je veel meer kracht. en word je niet zo'n kast. dus heb et licht opgebouwd.

ow zit dat zo!:o

OT: ziet er goed uit voor je leeftijd, keep it going.

Je komt hier toch advies? Dan moet je vooral niet doen alsof je verstand van zaken hebt, want wat je hierboven post is 100% onzin.
Jij kan gerust volop trainen tot je 18e voor je een kast wordt.

Licht trainen = uithoudingsvermogen
Zwaar trainen = kracht

Advies: calistenetics (lichaamsgewicht oefeningen), goed eten en geduld hebben.

nice voor je leeftijd.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 20:38 ----------

keep up the good work

Je komt hier toch advies? Dan moet je vooral niet doen alsof je verstand van zaken hebt, want wat je hierboven post is 100% onzin.
Jij kan gerust volop trainen tot je 18e voor je een kast wordt.

Licht trainen = uithoudingsvermogen
Zwaar trainen = kracht

Advies: calistenetics (lichaamsgewicht oefeningen), goed eten en geduld hebben.

had dat ergens gelezen maar als jij denkt dat je het goed weet. moet jij het weten.
hoef je niet gelijk zo opgefokt te doen. en hoef helemaal geen kast te zijn.
je hoeft niet meer te reageren want je doet beetje te bijdehand

had dat ergens gelezen maar als jij denkt dat je het goed weet. moet jij het weten.
hoef je niet gelijk zo opgefokt te doen. en hoef helemaal geen kast te zijn.
je hoeft niet meer te reageren want je doet beetje te bijdehand

Hij weet het ook beter, wat je eerder poste ging helemaal nergens over. Maakt niet uit moeten we allemaal leren, maar om nou meteen zo'n grote mond open te trekken.

Laatst bewerkt:
Het trainen met lichaamsgewicht en de tip om niet te zwaar te gaan met de weerstand tijdens de weerstandstraining heeft te maken met je leeftijd. Je zit nog midden in de groei dus is het extra belangrijk om je vorm ten allen tijden goed en beheerst te houden. Verder is het vooral je uithoudingsvermogen die je traint met veel herhalingen op een laag gewicht en niet de krachttoename. Als je op een bodybuildingforum komt is het dus niet handig om de grote man uit te hangen...

ik dacht het alleen maar ergens te lezen hoor. als jullie dan gelijk zo aangevallen doen.
heb ik geen zin in. want ik kom om te leren, en niet voor ruzie

Ik zie nergens een ruzie? Het enige is dat jij je schijnbaar aangevallen voelt. Dat is niemands bedoeling, je wordt simpelweg gewezen op het feit dat wat je zei niet klopte & aangesproken op je minachtend gedrag.

Originele naam zijn comment was tot nu toe de meest leerzame comment, dus als je wilt leren luister dan.

Terug
Naar boven