MuscleMeat

tips

bodynl

Novice
Waardering
0
Lengte
1m53
Massa
48kg
Vetpercentage
11%
kan iemand mischien helpen ?
ik ben 14 jaar en weeg 44 kilo
ik druk elke dag 50 keer op
en doe 40 buikspieren

maar ik wou graag wat vet verbranden
want er hang ( niet veel ) maar wat voor me buik waardoor je me sixpack niet kan zien
als ik zit zie je hem wel
maar ik wou ook armspieren trainen maar ik ben best klein voor me leeftijd ( zeggen ze )
en omdat ik nog in de groei zit mag ik niet naar sportschool :(

ik heb nu momenteel geen geld voor halters te kopen
en me ouders hebben het er niet voor over

iemand tips ?

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

ik weeg nu 45 kilo eerst 60
maar nu hangt er vet ( huid voor ) en dat wil ik weg

Laatst bewerkt:
en doe 40 buikspieren

want er hang ( niet veel ) maar wat voor me buik waardoor je me sixpack niet kan zien
maar ik wou ook armspieren trainen maar ik ben best klein voor me leeftijd ( zeggen ze )

iemand tips ?

44kg en willen afvallen?:eek:

Slecht argument dat je niet mag trainen omdat je in de groei zit.

• Topic Starter Topic Starter
nee ik wil gewoon het vet ( buikje wat er nu nog voor hangt weg hebben )

hoeveel vet kan je hebben met 44 kilo
en denk dat je je beter kan richten op juist aankomen.en zorgen dat je in spiermassa aankomt dan dat je wil afvallen,daar word je alleen maar kleiner en ieliger van

succes

Eca stack natuurlijk! Laat je niet afschrikken door al die praatjes over aas voor je 21ste!

Of gebruik de zoekfunctie eens, maar zou eigenlijk voor optie 1 gaan, optie 2 is voor NERDS! :no:

Laatst bewerkt:
Wat jij ziet als vet is gewoon hangende huid, dat gaat vanzelf weg no worries :thumbs:

Eca stack natuurlijk! Laat je niet afschrikken door al die praatjes over aas voor je 21ste!

Jij raad iemand van 44 kilo aan om aan de drugs te gaan om verder af te vallen....................

:fuu:

als je je vet eraf gaat trainen hou je 35 kilo over.

BEEST!!!!!!!!!

Wat jij ziet als vet is gewoon hangende huid, dat gaat vanzelf weg no worries :thumbs:

Jij raad iemand van 44 kilo aan om aan de drugs te gaan om verder af te vallen....................

:fuu:

Hoopte dat mijn sarcasme wel duidelijk was, of snap ik jou sarcasme nu weer niet :o.

Verder hoop ik dat dit een kloontje is, en anders is het een heel lui tienertje, dat te lam is om zelf wat topics door te lezen.

Je bent gewoon lui. Als je niks kan en niks wilt en niks mag kom je nergens he.

en doe 40 buikspieren

iemand tips ?

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

ik weeg nu 45 kilo eerst 60
maar nu hangt er vet ( huid voor ) en dat wil ik weg
1m50 is best klein ja, alleen dat kan altijd nog veranderen hé, 44kg bij 1.50 ben je volgens mij niet zo heel iel hoor jongens. 44kg lijkt heel weinig maar met zo'n lengte? Ga eerst maar eens rondlezen (stickies).

hoeveel vet kan je hebben met 44 kilo
en denk dat je je beter kan richten op juist aankomen.en zorgen dat je in spiermassa aankomt dan dat je wil afvallen,daar word je alleen maar kleiner en ieliger van

succes

aankomen :O
ik eet elke dag **** veel
en dat is denk ook probleem op school eet ik 4 broodjes
in ochten 3
uit school tosti
dan avond eten
dan toetje
en dan meestal klaar

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

1m50 is best klein ja, alleen dat kan altijd nog veranderen hé, 44kg bij 1.50 ben je volgens mij niet zo heel iel hoor jongens. 44kg lijkt heel weinig maar met zo'n lengte? Ga eerst maar eens rondlezen (stickies).

ik heb me bmi al uitgerekend
zodat je ziet zegmaar of je gezond gewicht heb
ik zit redelijk gezond

bmi kijken:
[Link niet meer beschikbaar]

aankomen :O
ik eet elke dag **** veel
en dat is denk ook probleem op school eet ik 4 broodjes
in ochten 3
uit school tosti
dan avond eten
dan toetje
en dan meestal klaar

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

ik heb me bmi al uitgerekend
zodat je ziet zegmaar of je gezond gewicht heb
ik zit redelijk gezond

bmi kijken:
[Link niet meer beschikbaar]

ik wil niet vevelend doen maar dit is allees behalve veel eten om aan tekomen voor spier massa en nog lekker op te kunnen trainen.
dus ik zou maar eens meer gaan eten en lekker hard gaan trainen dan trek je dat vel vanzelf strak en ben je van je probleem af
veel succes

Mannetje, zoek een andere hobby damn op je 14e moet je met alles behalve dit bezig zijn.

pop

Laatst bewerkt:
het ging toch om je buik? arm valt wat lastig te beoordelen zonder de rest van het lichaam erbij, maar hij ziet er verder vrij normaal uit voor een 14 jarige.

Laatst bewerkt:
ik heb nu 2 sterke tassen gevuld me 10 kg steen
20 kilo dus
bij een kast/rek een stang ( metaal ) die ondersteunt losgeschroeg er zitten T dingen aan het uiteinden dus daar de tassen gehangen en nu gebruik ik het als halter of armspieren
of ik leg hem op me nek en ik doe squats

Terug
Naar boven