XXL Nutrition

Tips

Vincentyoyo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
55kg
Vetpercentage
6%
Hoi

Ik heb, laten we zeggen een kippenborstje...
ik heb amper borstspieren en ik vind dat het er niet uitziet,
ook als we naar het strand of zwembad gaan kijken meisjes soms raar naar me :(

Ik heb het er al over gehad met mijn ouders, maar ik mag niet naar de sportschool en ook geen materialen zoals dumbbells gebruiken.
ik doe al een tijdje aan opdrukken in mijn kamer maar daar krijg ik niet echt meer spiermassa van. ik doe 4 keer per week 9 reps van 12 herhalingen.

het lukt niet zo goed, en weet iemand misschien andere oefeningen of hebben jullie misschien tips bij het trainen of een trainingsschema?

Bedankt voor al jullie reacties.
Vincent :D

9 reps van 12 herhalingen ? :roflol: sets bedoel je;) wat heb jij trouwens voor ouderwetse ouders ? :D

je kunt nog opdrukken met je handen bijelkaar doen pak je ook meteen goed je triceps bij ;) voor de rest is het moeilijk zonder gewichten..

-Opdrukken met verschillende hand posities (smal / breed)
-Opdrukken terwijl jij je benen op je bed hebt liggen (dat maakt het zwaarder)
-Opdrukken met een zware tas op je rug.
-Behind the back dips voor de triceps (handen op je bed)
-Jezelf optrekken aan de trap (goed voor je rug / armspieren)

Probeer wat te improviseren!

Ik zie ook dat je gewicht ook wel wat omhoog kan :P Enkele simpele tips:
Probeer wat meer boterhammen te eten, meer melk drinken, bordje pap met een banaan als ontbijt en kwark eten voor het slapen

Toch zou ik echt nog even goed met je ouders hierover praten. Leg gewoon uit waarom jij wilt trainen, en dat je het graag wilt!

suc6

Laatst bewerkt:
Je bent 14, jou tijd komt nog wel.
Begin maar eerst is met opdrukken en optrekken.
En zoek even op internet naar bodyweight oefeningen.

waarom maar 12 herhalingen ? Waarom niet 200 ? (nou ja eerst eens 20)

Haha

-Opdrukken met verschillende hand posities (smal / breed)
-Opdrukken terwijl jij je benen op je bed hebt liggen (dat maakt het zwaarder)
Hier doe je gewoon een incline bench - "bovenkant" borst - pectoralis major
-Opdrukken met een zware tas op je rug.
-Behind the back dips voor de triceps (handen op je bed)
-Jezelf optrekken aan de trap (goed voor je rug / armspieren)

Je vergeet ook:
-Opdrukken met je benen laag en je handen dus op een verhoogje. (decline benchen - pectoralis minor)

• Topic Starter Topic Starter
handen op het bed e.d. heb ik allemaal al geprobeerd, maar oefening met de handen breed voel ik het meest in mijn borst, met de andere niet zo veel

ik wil graag oefeningen bijna alleen goed voor de borstspieren, want over mijn armen valt niet te klagen..

Ik wil niet lullig doen maar als je alleen maar push ups enzo gaat doen en ook je voeding niet in orde is en geen degelijk schema qua voeding en training heb.

Geef ik je weinig kans een goede borst te krijgen. Duurt sowieso al een paar jaar al wil je echt een dikke borst krijgen trouwens :p

Ik wil niet lullig doen maar als je alleen maar push ups enzo gaat doen en ook je voeding niet in orde is en geen degelijk schema qua voeding en training heb.

Geef ik je weinig kans een goede borst te krijgen. Duurt sowieso al een paar jaar al wil je echt een dikke borst krijgen trouwens :p

Hij traint thuis zonder materiaal en mag niet naar de sportschool.
Veel anders zit er niet op he?

Pushup tussen 2 stoelen is ook een goede vind ik.
Als je kan dippen (dips), ook een borstoefening.
Dat zijn de enigste borstoefeningen die er bestaan zonder materiaal.

handen op het bed e.d. heb ik allemaal al geprobeerd, maar oefening met de handen breed voel ik het meest in mijn borst, met de andere niet zo veel

ik wil graag oefeningen bijna alleen goed voor de borstspieren, want over mijn armen valt niet te klagen..

Ik kan me niet voorstellen dat je dikke gunz hebt maar oke..

Ik denk het ook niet :P

"1m70 55kg 6%"

opdrukken met iemand op je rug, opbouwen van klein kind naar chick tot big momma

Terug
Naar boven