MuscleMeat

Tis gebeurd jongens, moet stoppen

odan

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik weet t niet meer hoor, eerst was de diagnose van mijzelf wellicht te laag in de eiwitten ??? Toen bloed laten prikken...niks schokkends ontdekt, maar ik was/ben niet meer vooruit te branden. Toen zei dok. je glijdt richting een burn-out :eek: Ik die 5 a 6 maal per week sporte ??? (zelfstandig ondernemer zijn was voor hem al aanleiding genoeg) Kreeg zelfs fluxetine mee...soort LSD zeg maar ;) Ruim 2 maand niet meer de puf gehad om te trainen, ondertussen wel al weer een aantal maal een voorzichtige poging gedaan, met als resultaat dat ik al drie maal na een half uurtje licht trainen daar de ple heb onder gekotst :toilet:
Ik heb geen puf meer mannen, voor mijn gevoel heb ik iets anders, maar ik kom er niet achter wat, alle voor de hand liggende mogelijke oorzaken ben ik op getest.
See you, Odan

Damn, zwaar klote voor je!!

Ik hoop dat je snel terug beter wordt man!!!

Sterkte!

ok, later odan.

Een maandje rust (hooguit wat lichte cardio, met nadruk op licht) en daarna een aangepast trainingschema, heb je dat al geprobeerd?

Flink balen! Neem een tijdje rust en probeer het dan weer opnieuw

Heb je niet gewoon pfeiffer of toxoplasmose, zoals ik? Beetje dezelfde symptomen.

sucks bro....

succes verder! (en ik hoop dat je over een tijdje weer full blown in het ijzer kunt klimmen!)

heb je niet - ken alleen engelse naam - het Auto Immune Disease?
zoek maar eens op www.bodybuilding.com naar John Berardi's artikelen..lijkt er verdacht veel op

sterkte bro!!

Sterkte bro, ik hoop dat het spoeding weer beter gaat en dat je weer kunt trainen.

sterkte goed eten en hopen dat je snel beter bent en niet te veel massa verliest!!

tog wel grappig dat de meeste hier denken dat alles herstelt door te ruste en en eten..

Succes man, hoop dat je snel weer aan het ijzer mag!

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop voor je, uit ervaring, dat je hieruit niet al te veel herkend.
[Link niet meer beschikbaar]

Verder kan het gewoon een vermoeidheid zijn. Sowieso luisteren naar je lichaam, als het niet wil, laat het dan rusten.
Sterkte!

Doe het rustig aan, gezondheid is toch best handig...

Sterkte! Als je denkt dat het geen vermoeidheid/burnout is, hoop ik dat je er vlug achter komt wat het dan wél is! Onzekerheid is nooit plezant. Ik zou in ieder geval wel rustig aan doen...

sterkte bro...maar kap dr niet mee he?;)

Terug
Naar boven