AndroidHealthClinic

Toch geen marocs schuldig aan de mp3moord?

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
Een 16-jarige jongen van Poolse afkomst heeft de geruchtmakende moord op Joe Van Holsbeeck bekend. Dat melden de Belgische media. De verdachte die door een beveiligingscamera was gespot (zie foto), zou de hele maandag zijn verhoord. Zijn aanhouding volgde op een aantal getuigenissen van onderwijzers op Franstalige Brusselse scholen.

De bekentenis is opmerkelijk omdat tot dusver alom werd aangenomen dat de daders van Noord-Afrikaanse origine waren. De politie zou ook een tweede verdachte op het oog hebben, maar deze is nog spoorloos. Het parket van Brussel wilde de informatie maandag niet bevestigen of ontkennen.

wow wie kon dat ooit raden? ???

hey dbc, reactie plz :)

Als je de foto's bekijkt dan zou je niet zeggen dat het Polen zijn. Misschien hebben ze wel Polen opgepakt en gaan ze die vervolgen zonder dat ze schuldig zijn. Alles om de gemoederen rustig te houden. Mensen onschuldig vastzetten doen ze toch weleens vaker? In Nederland wel namelijk :D

Of denk ik nu heel extreem? :D

K*t Polen toch altijd!!

Hehe, moet je nu eens in het topic gaan kijken naar de reacties
Dan kunje pas lachen

• Topic Starter Topic Starter
"whether its got tits or wheels, it will make things difficult in the end. ???

• Topic Starter Topic Starter
alle polen terug naar de noordpool :thumbup:

pat21 zei:
Als je de foto's bekijkt dan zou je niet zeggen dat het Polen zijn. Misschien hebben ze wel Polen opgepakt en gaan ze die vervolgen zonder dat ze schuldig zijn. Alles om de gemoederen rustig te houden. Mensen onschuldig vastzetten doen ze toch weleens vaker? In Nederland wel namelijk :D

Of denk ik nu heel extreem? :D

Nee je zit in de juiste richting, denk je nu werkelijk dat Pim is vermoord door een linkse rakker?

Zo zie je maar weer, wellicht is het verstandig om alle feiten echt te kennen voordat je een lynch-party opzet en niet af te gaan op het eerste het beste gerucht. Als het aan sommige mensen had gelegen waren alle noord-afrikanen al in zee gedumpt.

Nu ben ik aardig thuis in Polen maar als ik die gezichtjes nogeens zie op dat filmpje en die foto's is het láátste wat je denkt, dat het Pólen zijn...

Ach, één druppel liefdeswater op de gloeiende plaat van Marokko en de daden van z'n voormalig inwoners brengt slechts een sissend geluid van bedrog teweeg. Oftewel: Gelukkig waren het deze keer misschien anderen, de dagelijkse realiteit is anders. In ieder geval zijn dus de daders gepakt, da's het belangrijkste.

Marokkanen met een Pools paspoort?

Wat het kán zijn, zijn Indiers/Aziaten met een Pools paspoort. Polen kent vrijwel geen asielzoekers (asielzoekers zoeken rijke landen op, niet zomaar een land), zelfs n*gers zijn een bezienswaardigheid in Polen.

De enige asielzoekers die Polen aandoen zijn mensen uit de regio India en verder uit Azie. Veel Vietnamezen, ook in Tsjechie.
Het kunnen ook Poolse Roma zijn. In ieder geval hebben 'native' Polen écht niet zo'n uiterlijk.

gebt toch ook Turken die ni op Turken lijken,mss zijn wel russische,of oekrainse of oezbekistaanse polen,nog nooit over nagedacht zeker,ik ben ook een belg,maar ik ben ook al aangezien voor russisch en noord-afrikaans,dus da kan vree goed,tzijn ni altijd Marokanen hoor,...
Alleen ier in gent,want hier ebde brugsepoort en muide en tolpoort en van beverenplein en malem,ghents ghettos...

En zeg mij,hoeveel mensen zijn er de dag van vandaag nog "native",alles is gemengd met alles,daarom zijn er blonde turken,marokanen met blauwe ogen,belgen die allochtone lijke,enz...

c y'all 'round:cool:

En nu nog een keer in begrijpbaar Nederlands graag.

Ik werd door Britten eens op vakantie aangezien voor een Braziliaan maar die mensen weten niks van nationaliteiten....:D

the better dayz zei:
gebt toch ook Turken die ni op Turken lijken,mss zijn wel russische,of oekrainse of oezbekistaanse polen,nog nooit over nagedacht zeker,ik ben ook een belg,maar ik ben ook al aangezien voor russisch en noord-afrikaans,dus da kan vree goed,tzijn ni altijd Marokanen hoor,...
Alleen ier in gent,want hier ebde brugsepoort en muide en tolpoort en van beverenplein en malem,ghents ghettos...

En zeg mij,hoeveel mensen zijn er de dag van vandaag nog "native",alles is gemengd met alles,daarom zijn er blonde turken,marokanen met blauwe ogen,belgen die allochtone lijke,enz...

c y'all 'round:cool:

Huh wat ???
Wat ik ervan kon opmaken: Blonde turken ? , heb ik nog nooit gezien :eek:
Maar in Belgie weet je maar nooit.

Toen ik de beelden zag op tv was mijn eerste reactie ook dat het Noord-Afrikanen zouden zijn. De echte dader zou nog op de vlucht zijn, maar zijn identiteit zou wel al bekend zijn. Hopelijk dus nog maar een kwestie van tijd voordat ze hem pakken.

Waar is 'stillstrong' nu? Die vond het zo nodig om erbij te vermelden dat het Marokkanen waren zogenaamd om de daders op te sporen.

stond in de krant ook dat die kerel zen ouders wisten wat hij gedaan had en hem niet hebben aangegeven, dat snap ik dan helemaal niet meer ???

Terug
Naar boven