MuscleMeat

Toch geen marocs schuldig aan de mp3moord?

bikerbabe zei:
stond in de krant ook dat die kerel zen ouders wisten wat hij gedaan had en hem niet hebben aangegeven, dat snap ik dan helemaal niet meer ???
Ik zou dan ook echt wel 2 x nadenken voordat ik mijn eigen zoon aangeef...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ja heb paar blonde turken gezien op reis daar, doet me denken aan de fameuze speech in true romance van dennis hopper ;)

tja bikerbabe, liefde voor kind gaat ver

alé stillstrong geen reactie jongen?

Hey Roxxe zit "Stillstrong" eens niet zo op zijn huid.

bikerbabe zei:
stond in de krant ook dat die kerel zen ouders wisten wat hij gedaan had en hem niet hebben aangegeven, dat snap ik dan helemaal niet meer ???

Tja, jij hebt zeker geen kinderen. Ik had m'n kind ook niet aangegeven!

Eerst en vooral, politie kan met de nodige druk iedereen doen bekennen als ze het nodig vinden. In Nederland heeft een jongen ooit zelfmoord gepleegd omdat hij bekend had op iets wat hij niet gedaan had, door de druk van politie tijdens zo'n verhoor.

Met alle media aandacht, druk van buitenaf, zou het me niets verbazen als ze nu de eerste verdachte meteen als dader zien.

Over de uiterlijke kenmerken en afkomst: je kan best Marokkaans bloed hebben en geboren zijn in Polen.

En tot slot: mij gaat het niet om de precieze afkomst, maar eerder om het feit dat het weer allochtonen zijn...

ik ben ook pools

en toch heb ik een oosters kleurtje ???

zegt weinig hoor

jij bent ook een melkchocolaatje :kiss:

Eerst en vooral, politie kan met de nodige druk iedereen doen bekennen als ze het nodig vinden. In Nederland heeft een jongen ooit zelfmoord gepleegd omdat hij bekend had op iets wat hij niet gedaan had, door de druk van politie tijdens zo'n verhoor.

Met alle media aandacht, druk van buitenaf, zou het me niets verbazen als ze nu de eerste verdachte meteen als dader zien.

Over de uiterlijke kenmerken en afkomst: je kan best Marokkaans bloed hebben en geboren zijn in Polen.

En tot slot: mij gaat het niet om de precieze afkomst, maar eerder om het feit dat het weer allochtonen zijn...

Joh was net op het nieuws, duidelijke beelden, 100% dat het geen Noord Afrikanen waren maar Oost Europeanen. Maar ja hier op het forum kunnen somige nog geen eens een n*ger van een Mexicaan onderderscheiden. Dus voor somige zullen Oost Europenanen op Noord Afrikanen lijken.

zoals DBC al zei gok ik ook op Poolse Roma, je ziet die flikflooiers hier ook dagelijks bedelen en portefeuilles stelen.

Silva zei:
Joh was net op het nieuws, duidelijke beelden, 100% dat het geen Noord Afrikanen waren maar Oost Europeanen. Maar ja hier op het forum kunnen somige nog geen eens een n*ger van een Mexicaan onderderscheiden. Dus voor somige zullen Oost Europenanen op Noord Afrikanen lijken.
100% duidelijk?

Moet jij eens een Poolse Roma en een Marokkaan naast elkaar zetten, en dan op slechte videoband proberen het onderscheid te maken.

Het feit dat in Brussel het grootste deel van de criminele feiten door Marokkanen gepleegd werd, maakte de conclusie van de afkomst op het eerste zicht snel duidelijk.

Dus nu achteraf niet interessant komen doen, want ook jij dacht dat het een Marokkaan was, net als iedereen.

100% duidelijk?

Moet jij eens een Poolse Roma en een Marokkaan naast elkaar zetten, en dan op slechte videoband proberen het onderscheid te maken.

Het feit dat in Brussel het grootste deel van de criminele feiten door Marokkanen gepleegd werd, maakte de conclusie van de afkomst op het eerste zicht snel duidelijk.

Dus nu achteraf niet interessant komen doen, want ook jij dacht dat het een Marokkaan was, net als iedereen.

Ik heb het nieuws gekeken en daar zag je andere video beelden op het metro station en toen ze weg rende op straat met de i pod duidelijk te zien. De eerste video beeld zie je wat vage beelden iemand met wat zwart erg kort haar.

StillStrong zei:
100% duidelijk?

tuurlijk niet? WTF is dat nou weer voor belachelijks?

wat een joker toch

Pools of marokkaans toch 1 pot nat, het blijven STINK allochtonen:rolleyes: ik denk dat heeeeel veel mensen dat nu denken..
Zoals ik al zei.. niet elke crimineel is een allochtoon.. niet elke crimineel is een autochtoon. Crimineel = crimineel.

Stillstrong, ik geloof dat jij echt een klote leven hebt. Ik geloof ook dat jij een nog grotere klote leven tegenmoet gaat, want allochtonen zullen altijd naast je staan. ALTIJD, je komt ze overal tegen.. wen er maar aan. Tja dat het nou net weer een crimineel is... Tijd om de straffen wat te verhogen.

SageFrancis zei:
Zoals ik al zei.. niet elke crimineel is een allochtoon.. niet elke crimineel is een autochtoon. Crimineel = crimineel.

Nee bro, dat klopt niet. Het is:

Elke crimineel is een allochtoon,
Mohammed is een allochtoon,
maar dat wil niet per see zeggen dat Mohammed een crimineel is (maar de kans is natuurlijk wel erg groot).

Deductive reasoning bro.

Terug
Naar boven