Het enige wat deze opmerking verklaard is dat jij net zo hard veralgemeend als elke racist. (Wat ik overigens niet ben). Maar je bent dus geen haar beter. Ik denk dat er in een stad trouwens juist meer mensen wonen die problemen hebben met criminele allochtonen dus je opmerking raakt kant nog wal. Verder verzoek ik jou geen persoonlijke aanvallen meer te doen, het kan misschien de gewoonte zijn bij de allochtone politie, maar hier bewijs je er alleen mee dat je inhoudelijk niets te zeggen hebt, en dat de enige manier om jezelf te verdedigen is, om mensen te beledigen en aan te vallen, zeer kenmerkend...
Het is niet omdat jij en je vrienden hier het niet eens zijn met mijn mening dat het daarom niet inhoudelijk was, ik val tenminste niemand persoonlijk aan, ik reken enkel af op de feiten en realiteit. En in mijn karma staan net zoveel berichten die het oneens zijn, als die het wel eens zijn. Meestal komen de negatieve van allochtonen en de positieve van autochtonen...zegt genoeg denk ik.
Goed voor jou! Dat je slimmer bent dan het parket en de politie en heel de publieke opinie van heel België en Nederland hey!
Gelukkig zijn er mensen die wél kunnen toegeven dat ze een fout gemaakt hebben...
Die vergelijking gaat niet op... het gaat namelijk niet om een persoon maar om een afkomst. Maw, een blauwe auto blijft een blauwe auto. Dat de ene van China is en de andere van Japan, tja die fout kan iedereen maken.