AndroidHealthClinic

Toch geen marocs schuldig aan de mp3moord?

Rob G zei:
Nee bro, dat klopt niet. Het is:

Elke crimineel is een allochtoon,
Mohammed is een allochtoon,
maar dat wil niet per see zeggen dat Mohammed een crimineel is (maar de kans is natuurlijk wel erg groot).

Deductive reasoning bro.
:orly: :nowai: :D
Mweh, klopt ook niet.

j354j4 zei:
tuurlijk niet? WTF is dat nou weer voor belachelijks?
Nee, jij was de enige die dacht dat het een Pool was, toen iedereen zogenaamd WIST dat het een Noord Afrikaan was.

Videobeelden + statistieken = grote kans.

Nu gaan ze allemaal de moraalridder uithangen en zich excuseren tegenover de o zo onschuldige Marokkaanse gemeenschap zeker? :rolleyes:

roxxe zei:
Begin die persoonlijke aanvallen van jou en je linkse vriendjes beetje beu te worden, als je inhoudelijks niks te melden hebt houd dan je mond.

Laatst bewerkt:
als iemand zoiets do dan zijn het wel polen

SageFrancis zei:
Pools of marokkaans toch 1 pot nat, het blijven STINK allochtonen:rolleyes: ik denk dat heeeeel veel mensen dat nu denken..
Zoals ik al zei.. niet elke crimineel is een allochtoon.. niet elke crimineel is een autochtoon. Crimineel = crimineel.
Kans dat het een allochtoon is, is altijd groter bij (zware) criminele feiten, volgens statistieken.

En daarom denken de mensen 'maakt niet uit het blijven allochtonen'

Dat is de realiteit, die jij maar niet onder ogen wil zien.

Je kan die hogere criminaliteit onder allochtonen dan afschuiven op de samenleving, werkgevers de schuld geven van discriminatie en meer van die "ik ben niet de oorzaak van mijn eigen slechte reputatie" onzin, maar feit blijft dat bijna iedereen weleens problemen heeft met dezelfde groep in de bevolking, en dat kan geen toeval zijn.

Stillstrong, ik geloof dat jij echt een klote leven hebt. Ik geloof ook dat jij een nog grotere klote leven tegenmoet gaat, want allochtonen zullen altijd naast je staan. ALTIJD, je komt ze overal tegen.. wen er maar aan. Tja dat het nou net weer een crimineel is... Tijd om de straffen wat te verhogen.
Ik woon gelukkig in een dorp en vlakbij een stad waar niet zo heel veel allochtonen wonen. De criminaliteit is hier ook opvallend lager. Dus het valt wel mee met mijn leven.

Laatst bewerkt:
StillStrong zei:
Kans dat het een allochtoon is, is altijd groter bij (zware) criminele feiten, volgens statistieken.

En daarom denken de mensen 'maakt niet uit het blijven allochtonen'

Dat is de realiteit, die jij maar niet onder ogen wil zien.

Je kan die hogere criminaliteit onder allochtonen dan afschuiven op de samenleving, werkgevers de schuld geven van discriminatie en meer van die "ik ben niet de oorzaak van mijn eigen slechte reputatie" onzin, maar feit blijft dat bijna iedereen weleens problemen heeft met dezelfde groep in de bevolking, en dat kan geen toeval zijn.

Ik woon gelukkig in een dorp en vlakbij een stad waar niet zo heel veel allochtonen wonen. De criminaliteit is hier ook opvallend lager. Dus het valt wel mee met mijn leven.

Hehe dat verklaart alles :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
urk of zo zeker? :rolleyes:

StillStrong zei:
als je inhoudelijks niks te melden hebt houd dan je mond.

Opzich is dit zinnetje helemaal niet grappig maar wanneer het uit jou toetsenbord komt in de zin van een verwijt doet het me wel een glimlachje op mijn gezicht verschijnen... in Nederland is er een spreekwoord die als volgt luid... de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.... kwam zo inneens in mij op..

OT.

Ja voor sommige zal dit hele incident nu oppeens minder erg zijn.. durf te wedden dat sommige mensen die mee hebben gelopen in de stille tocht nu al een beetje spijt hebben....

Voor mij blijft het vergrijp even dramatisch maargoed.. wel een bittere pil voor de mensen hier op het board die idd zoals gezegd geen onderscheid kunnen maken tussen een Griek en een Ghanees.... voor de mensen die het belangrijk vonden dat het Noord Afrikanen waren en mischien dat wel HET belangrijkst vonden toch nog een geruststelling.. het waren allochtonen.

Komt de verwarring niet omdat polen toevallig een marrokaanse kolonie is geweest????

ik versta hier geen hol van .

je hebt gewoont / bent geweest in polen ???

StillStrong zei:
Nee, jij was de enige die dacht dat het een Pool was, toen iedereen zogenaamd WIST dat het een Noord Afrikaan was.

Videobeelden + statistieken = grote kans.

Nu gaan ze allemaal de moraalridder uithangen en zich excuseren tegenover de o zo onschuldige Marokkaanse gemeenschap zeker? :rolleyes:

Begin die persoonlijke aanvallen van jou en je linkse vriendjes beetje beu te worden, als je inhoudelijks niks te melden hebt houd dan je mond.

Haha.. echt..
A: Ik wacht liever tot ik iets zeker weet voordat ik conclusies ga trekken. Het kon ook een blanke zijn met donkere haren.. hoeft niet speciaal een marrokaan te zijn.
B: Pff.. ja, zo kan je op alles wel gaan gokken. Ben blij dat jij geen agent bent. Een blauwe auto reed te snel, Jij rijdt een blauwe auto, DUS jij MOET het wel zijn. Naja... moet, de kans is iig groot genoeg.

spiertje16 zei:
Het enige wat deze opmerking verklaard is dat jij net zo hard veralgemeend als elke racist. (Wat ik overigens niet ben). Maar je bent dus geen haar beter. Ik denk dat er in een stad trouwens juist meer mensen wonen die problemen hebben met criminele allochtonen dus je opmerking raakt kant nog wal. Verder verzoek ik jou geen persoonlijke aanvallen meer te doen, het kan misschien de gewoonte zijn bij de allochtone politie, maar hier bewijs je er alleen mee dat je inhoudelijk niets te zeggen hebt, en dat de enige manier om jezelf te verdedigen is, om mensen te beledigen en aan te vallen, zeer kenmerkend...

Socrates zei:
Opzich is dit zinnetje helemaal niet grappig maar wanneer het uit jou toetsenbord komt in de zin van een verwijt doet het me wel een glimlachje op mijn gezicht verschijnen... in Nederland is er een spreekwoord die als volgt luid... de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.... kwam zo inneens in mij op..
Het is niet omdat jij en je vrienden hier het niet eens zijn met mijn mening dat het daarom niet inhoudelijk was, ik val tenminste niemand persoonlijk aan, ik reken enkel af op de feiten en realiteit. En in mijn karma staan net zoveel berichten die het oneens zijn, als die het wel eens zijn. Meestal komen de negatieve van allochtonen en de positieve van autochtonen...zegt genoeg denk ik.

j354j4 zei:
Haha.. echt..
A: Ik wacht liever tot ik iets zeker weet voordat ik conclusies ga trekken. Het kon ook een blanke zijn met donkere haren.. hoeft niet speciaal een marrokaan te zijn.
Goed voor jou! Dat je slimmer bent dan het parket en de politie en heel de publieke opinie van heel België en Nederland hey!
Gelukkig zijn er mensen die wél kunnen toegeven dat ze een fout gemaakt hebben...

B: Pff.. ja, zo kan je op alles wel gaan gokken. Ben blij dat jij geen agent bent. Een blauwe auto reed te snel, Jij rijdt een blauwe auto, DUS jij MOET het wel zijn. Naja... moet, de kans is iig groot genoeg.
Die vergelijking gaat niet op... het gaat namelijk niet om een persoon maar om een afkomst. Maw, een blauwe auto blijft een blauwe auto. Dat de ene van China is en de andere van Japan, tja die fout kan iedereen maken.

Laatst bewerkt:
StillStrong zei:
Het is niet omdat jij en je vrienden hier het niet eens zijn met mijn mening dat het daarom niet inhoudelijk was, ik val tenminste niemand persoonlijk aan, ik reken enkel af op de feiten en realiteit. En in mijn karma staan net zoveel berichten die het oneens zijn, als die het wel eens zijn. Meestal komen de negatieve van allochtonen en de positieve van autochtonen...zegt genoeg denk ik.

Stillstrong.. het feit dat jij DENKT dat het feiten zijn wil niet meteen zeggen dat het zo is... en wat ik schrijf heeft niks te maken met mijn "vrienden" denken of zeggen.. ik heb hier geen vrienden en alles wat ik zeg dat baseer ik op mijn eigen mening.. ik begrijp dat je daar niet veel tegenover kan zetten maar probeer gewoon mijn mening tegen te spreken en ga niet zoals je eigenlijk met alles doet generaliseren of dingen in een hokje stoppen als je niet weet waarover je praat...

Maar ik vind het wel grappig dat jij over feiten praat wanneer ik eigenlijk alles van jou lees behalve feiten.. of je moet denken dat "een wortel kan een potentiele bom zijn" of " de politie kan iemand zo ver drijven dat ie bekend" als feit zien maar ik zie het als losse nikszeggende kreten.. ga eens in het woordenboek kijken wat het woord feit eigenlijk betekend (of het moet in belgie een andere betekenis hebben en dan heb je mischien wel gelijk en dan bied ik mijn excuus.. ) maar wanneer je erachter bent wat een feit eigenlijk is dan wordt je ook mischien wakker voor de realiteit.... nou we toch over realiteiten hebben.... aangezien er toch wel weer een lachje op mijn gezicht komt wanneer ik jou over realiteit hoor praten.. in dit geval zie schrijven dan...

Dat je negatieve karma kriijgt verbaast me niks maar dat je positieve krijgt dat verbaast me idd wel wat meer.. maar wat wil je er eigenlijk mee zeggen? of is dit weer een van jouw "feiten"? ik zie namelijk niet in wat de toegevoegde waarde is van van deze uitspraak.. maar niet getreurd.. heb ik overigens wel eens vaker bij uitspraken van jou.. maargoed als je dit een interessant onderwerp vind dan kan ik je vertellen dat ik alleen maar positieve karma heb.. van allochtonen en van autochtonen.. belangrijk? nee... maargoed.. bij gebrek aan beter moet je toch wat zeggen he StillStrong? bewijst maar weer hoe sterk je in je "argumenten" staat..

maargoed.. heb het druk en heb niet zoveel tijd om nog verder aan jou te besteden.. maargoed ik zou zeggen.. ga vooral door met het posten in deze sectie.. door jouw aanwezigheid op het board lijkt de rest van ons oppeens een stuk intelligenter.....

Laatst bewerkt:
StillStrong zei:
Het enige wat deze opmerking verklaard is dat jij net zo hard veralgemeend als elke racist. (Wat ik overigens niet ben). Maar je bent dus geen haar beter. Ik denk dat er in een stad trouwens juist meer mensen wonen die problemen hebben met criminele allochtonen dus je opmerking raakt kant nog wal. Verder verzoek ik jou geen persoonlijke aanvallen meer te doen, het kan misschien de gewoonte zijn bij de allochtone politie, maar hier bewijs je er alleen mee dat je inhoudelijk niets te zeggen hebt, en dat de enige manier om jezelf te verdedigen is, om mensen te beledigen en aan te vallen, zeer kenmerkend...

Goed voor jou! Dat je slimmer bent dan het parket en de politie en heel de publieke opinie van heel België en Nederland hey!
Gelukkig zijn er mensen die wél kunnen toegeven dat ze een fout gemaakt hebben...

Die vergelijking gaat niet op... het gaat namelijk niet om een persoon maar om een afkomst. Maw, een blauwe auto blijft een blauwe auto. Dat de ene van China is en de andere van Japan, tja die fout kan iedereen maken.
Gozer, je mag denken wat je wilt
Ik heb je alang al eerder gezegd dat ik niet meer inhoudelijk met jou op dingen inga.
Je bent een grap.. zo beschouw ik je, niet meer niet minder

Die stillstrong toch... echt een joke.
Net wat socrates zegt, dat verdient een staande ovatie, wat jij denkt dat feiten zijn hoeven niet altijd feiten te zijn.

Rafael en Testo.. ik kan de helft mee lezen, verschilt nietzoveel van kroatisch :D maar nederlands is wel een must op dit board dacht ik zo?..:eyebrow:

Terug
Naar boven