De Gelderlander
Kom maar op dan
Rechts toch gelijk?
Nee dat zal niet gebeuren na het generaal pardon. Nee echt niet
Kom maar op dan

Rechts toch gelijk?
Nee dat zal niet gebeuren na het generaal pardon. Nee echt niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zal gewoon aanwakkeren totdat het weer op het oude niveau zal komen
En Irak is de afgelopen jaren al aan de gang, dus dat dat nu ineens het geval is is ook een beetje sterk he.
Erg voorbarig en de instroom uit Irak is al een tijdje stabiel. De cijfers wijzen tot nu toe uit dat er geen aanzuigende werking is. Al helemaal niet als je de cijfers van het CBS gebruikt i.p.v. een onvolledig krantenartikel.
Natuurlijk zullen er een aantal hier het liefst volledig de instroom op 0 zetten of nog beter op een negatief getal.
aan het einde van de zin.
En er komen 1000-en met problemen het land binnen. Zolang het hier niet op de rit is, zou dat niet moeten kunnen.
Hehe als 1eaan het einde van de zin.
Punt 2 zal het best nog wat steigen hoor.
En idd ik zie liefst een 0 of een -. Vind je dat raar?
Is het hier nu zo perfect? Kijk eens naar Amsterdam? 35 marokaanse straat jochies die ze niet de baas kunnen?
En er komen 1000-en met problemen het land binnen. Zolang het hier niet op de rit is, zou dat niet moeten kunnen.
Bepaalde wijken durft de politie eigenlijk niet in. Maar we laten wel mensen hier naar binnen, die na een tijd in zo'n wijk terecht komen. Geen toekomstperspectieven hebben, en vrolijk mee gaan doen met de rest van het gajes![]()
Je verwart asielzoekers met de instroom van gezinsherenigers. Er is volgens mij nooit 1 Marokkaan als vluchteling hier naar toe gekomen, dus ik begrijp niet wat die te maken hebben met het asielvraagstuk.
Door een aantal partijen werd aangegeven dat er een gigantische stroom asielzoekers naar Nederland zou komen vanwege het generaal pardon. De cijfers wijzen echter anders uit.
Overigens verdient opvang in de regio de voorkeur (voordat we daar weer een discussie over krijgen herhaal ik dat punt voor de miljardste keer).
Aangaande de problemen in Slotervaart. Er zijn er 4.500 die geen problemen veroorzaken maar wel een harde kern van zo'n 100 die wel veel overlast veroorzaken. Dus waar hebben het eigenlijk over. Zoals altijd maar de meerderheid de schuld geven van wat een minderheid uitspookt?

Aangaande de problemen in Slotervaart. Er zijn er 4.500 die geen problemen veroorzaken maar wel een harde kern van zo'n 100 die wel veel overlast veroorzaken. Dus waar hebben het eigenlijk over. Zoals altijd maar de meerderheid de schuld geven van wat een minderheid uitspookt?
Van die 4500 kan je er zeker nog 4000 afhalen die regelmatig met justitie in aanraking komen, uitkeringsfraude plegen enz. Dus 500 zullen er dan wel ok zijn.
Zolang wij oorlog voeren in het buitenland moet je het niet gek vinden dat er minstens een aantal mensen uit die of omringende landen hier komen...