Fitness Seller

Toch meer asielzoekers?

• Topic Starter Topic Starter
Criminaliteit onder asielzoekers is een stuk lager dan bij Antilianen of Marokkanen. Als criminaliteit dus een argument is om asielzoekers te weren is dat een wel erg zwak argument.

Maar goed, ik wacht nog op een definitief bewijs van de aanzuigende werking van het pardon. Misschien dat bij de cijfers van het volgende kwartaal er alsnog kamervragen gesteld kunnen worden door Wilders en TON.

Bij ons is dat denk ik wel een heel eind gelijk.
Veel afrikaanse jongens/mannen (15-25) zijn hier bij ons erg actief in drugsdealen, winkels leegtrekken enz enz. Dus daar ben ik het zeker niet mee eens dat die groep % minder zou doen.

Bij ons is dat denk ik wel een heel eind gelijk.
Veel afrikaanse jongens/mannen (15-25) zijn hier bij ons erg actief in drugsdealen, winkels leegtrekken enz enz. Dus daar ben ik het zeker niet mee eens dat die groep % minder zou doen.

Bij ons is nou niet echt een referentiekader waar je veel aan hebt. Bij sommigen lijkt het zelfs er op dat asielzoekers en allochtonen voor 15.000% van alle criminaliteit in de wereld verantwoordelijk zijn. Subjectieve beleving is hooguit goed voor borrelpraat, meestal zijn de cijfers in tegenspraak met die borrelpraat.

• Topic Starter Topic Starter
Bij ons is nou niet echt een referentiekader waar je veel aan hebt. Bij sommigen lijkt het zelfs er op dat asielzoekers en allochtonen voor 15.000% van alle criminaliteit in de wereld verantwoordelijk zijn. Subjectieve beleving is hooguit goed voor borrelpraat, meestal zijn de cijfers in tegenspraak met die borrelpraat.

Bij ons is dit geval in Nijmegen.
Als ik alleen al kijk wie mij dingen te koop aanbieden weet ik een heel eind genoeg:D

Bij mij bieden alleen autochtonen dat soort zooi aan. OMG alle autochtonen zijn crimineel!! Sluit de grenzen!!

dat het aantal asielzoekers is toegenomen zegt niets. de procedures zijn nu vrij streng. kans dat men 1,2,3 toegelaten gaat worden is niet heel groot.

Het aantal is niet eens toegenomen, hooguit in Augustus. Het derde kwartaal laat vrij normale cijfers zien.

Ik vind als er geen gevaar (meer) is in eigen land, koffers pakken en wegwezen. Iedereen lekker in zijn eigen land, niks waard al die allochtonen bij mekaar (zie je nu maar weer met die rellen, probleemwijken, vuilniszakken meters hoog.)

Weleens in een willekeurige stad geweest in het weekend, buitnelander in mijn eigen land man.

Het is fukking niet normaal, marrokanen e.d. die me coke en andere zooi aanbieden en nee eerlijk gezegd geen enkele autochtoon die dat doet.

Open je ogen man

Ok, man.

haha voel jeje aangesproken :P man

maar wel grappig dat je reageert zegt imo meer over jou dan over mij.

Volgens mij ga jij niet zo vaak meer de straat op op zaterdagavond? Praktijk is meestal een stuk anders dan de theorie / onderzoekjes.

Weleens in een willekeurige stad geweest in het weekend, buitnelander in mijn eigen land man.

Het is fukking niet normaal, marrokanen e.d. die me coke en andere zooi aanbieden en nee eerlijk gezegd geen enkele autochtoon die dat doet.

Open je ogen man

dat is 1 v/d reden waarom ik nu een echte buitenlander ben, of ik nou buitenlander in mijn eigenland ben, of een echte buitenlander in het buitenland.
Ik ben buiten frankrijk om niet meer buiten in Nederland. Omdat ik het daar buitengewoonlijk klote vond op een gegeven moment met al die buitenlanders.
zo nu ga ik buiten spelen :D

Open je ogen man
In de grote steden ben je eigenlijk ook buitenlander in eigen land, aangezien je in de minderheid bent en de vreemde culturen steeds meer de steden gaan overheersen. Slechte zaak, maar niets aan te doen met linkse burgemeesters die aan de macht blijven door hun soft beleid dat door een meerderheid gesteund wordt. Zelfde gebeurd in Brussel en Antwerpen, en het zal eerder erger worden alvorens het beter wordt.

haha voel jeje aangesproken :P man

maar wel grappig dat je reageert zegt imo meer over jou dan over mij.

Volgens mij ga jij niet zo vaak meer de straat op op zaterdagavond? Praktijk is meestal een stuk anders dan de theorie / onderzoekjes.

Ik werk in een probleemwijk, ik woon in 1 van de grootste steden van Nederland. Ik begeef me wekelijks (ook 's avonds en in het weekend) in het centrum van Den Haag, maar ook in andere grote en middelgrote steden. Wereldwijd overigens, alleen dat dan weer niet wekelijks. Maar je hebt gelijk, ik kom net kijken en ben enigzins wereldvreemd :roflol:

Ik moet wel zeggen, Brussel is aardig naar de klote. Zo erg als het daar is heb ik echter in Nederland nog niet gezien. Niet in Den Haag, Amsterdam, Utrecht of Rotterdam. Andere steden heb ik het niet eens over, vergeleken met Brussel zijn dat toch al snel dorpen.

Cijfers? Bewijzen? Of gaan we de discussie weer voeren over welk percentage van een groep crimineel is? Lijkt me redelijk off-topic overigens maar in het meest extreme geval is 20% van de groep jongeren in aanraking geweest met justitie. Dat is dus geen 4.000 van de 4.500.

Maar goed het ging hier om de niet bewezen aanzuigende werking van een generaal pardon. Kan niet wachten tot Wilders er kamervragen over stelt.

Ik werk in een probleemwijk, ik woon in 1 van de grootste steden van Nederland. Ik begeef me wekelijks (ook 's avonds en in het weekend) in het centrum van Den Haag, maar ook in andere grote en middelgrote steden. Wereldwijd overigens, alleen dat dan weer niet wekelijks. Maar je hebt gelijk, ik kom net kijken en ben enigzins wereldvreemd :roflol:

Aan de ene kant vraag je cijfers maar als het je uitkomt kom je met eigen ervaring uit jouw probleemwijk waar het allemaal wel meevalt :rolleyes:

Aan de ene kant vraag je cijfers maar als het je uitkomt kom je met eigen ervaring uit jouw probleemwijk waar het allemaal wel meevalt :rolleyes:

Ik werd neergezet als 1 of andere wereldvreemde kluizenaar. Geloof dat ik dan wel mijn persoonlijke ervaringen mag neerzetten. Het is wel iets anders dan uitspraken doen alsof 200% van een groep ook echt crimineel is (of cijfers van die strekking). Dat vereist toch wel iets meer onderbouwing, ook al weet ik inmiddels hoe Pat het bedoeld heeft.

Geloof dat ik wel een erg heikel punt heb neergezet over het afschaffen van die fokpremie. Je bent nog al op oorlogspad, Bouwens62.

Ik werd neergezet als 1 of andere wereldvreemde kluizenaar. Geloof dat ik dan wel mijn persoonlijke ervaringen mag neerzetten. Het is wel iets anders dan uitspraken doen alsof 200% van een groep ook echt crimineel is (of cijfers van die strekking). Dat vereist toch wel iets meer onderbouwing, ook al weet ik inmiddels hoe Pat het bedoeld heeft.

Geloof dat ik wel een erg heikel punt heb neergezet over het afschaffen van die fokpremie. Je bent nog al op oorlogspad, Bouwens62.

Dat laatste heeft er niets mee te maken Eric :) Het is gewoon zo dat jij van de cijfertjes bent maar als je die niet hebt , je graag refereert naar je eigen ervaringen. Zowel naar de probleemwijk waar je werkt als naar de wijk waar je woont....

Terug
Naar boven