XXL Nutrition

toch nog aan een cutkuurtje

Leelord

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
81kg
Vetpercentage
17%
Ik ga nog een cutkuurdje doen misschien aan de late kant maar heb hier zo mijn reden. Voor ik begin wil ik weten wat jullie van mij schema vinden Ik wou er eerst nog 600 mg Boldenone 3ml ew bij zetten maar ben niet zo voor naalden zetten slechte ervaring mee misschien in een later kuur .

Week 1-12: 50 mg Winstrol tabs 5 tabs ed
Week 5-12: 50-75 mg Proviron 2-3 tabs ed
Week 13-15: 30 mg Nolvadex 3 tabs ed

alvast bedankt

12 weken 5 tabs winny ed gaat je lever niet overleven... Ik zou toch voor inject gaan

als je echt een zware kuur wilt dan dit

1 t/m 6 test p 100 mg eod
1 t/m 6 tren a 100 mg eod
1 t/m 6 winny 50 mg ed

maar als ik naar je stats kijk zou ik niks doen kerel...

als je stats niet kloppen zou ik dit hierboven doen als je wat meer ervaring heb, als niet zou ik het simpel houden en met dit gaan

1 t/m 6 winny 50 mg ed

of als je wat langere kuur wilt

1 t/m 10 test e 250 mg ew
1 t/m 10 primo 400 mg ew

nakuur bij alle kuren op 4 weken nolva houden

en als je gevoelig bent voor krimpende ballen hcg toevoegen als je tren gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
Bedank voor de goede raad . Ik moet inderdaad mijn statuut nog bijwerk wat bij deze is aangepast . Dit is echt niet mij eerst kuur ben dan wel ga pro maar ook geen beginneling tis zo dat ik hier niet elke kuur of schema op de forum plaats,ten zij ik hier raad om vraag .Wat de winny betreft, ik had die wel willen opbouwen en niet 5tab te beginnen bedoel maar das inderdaad met je lever spelen als van dag 5 tabs zou gebruiken
kweet wel dat het gedaan wordt maar dan met een mildere dosis .
Ik ga in ieder geval jou raad in overwegen brengen .
Bedankt

12 weken 5 tabs winny ed gaat je lever niet overleven... Ik zou toch voor inject gaan

1 t/m 6 winny 50 mg ed

als je stats niet kloppen zou ik dit hierboven doen als je wat meer ervaring heb, als niet zou ik het simpel houden en met dit gaan

1 t/m 6 winny 50 mg ed

1 t/m 10 primo 400 mg ew

en als je gevoelig bent voor krimpende ballen hcg toevoegen als je tren gebruikt.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Sep 2011 om 00:12 ----------

Bedank voor de goede raad . Ik moet inderdaad mijn statuut nog bijwerk wat bij deze is aangepast . Dit is echt niet mij eerst kuur ben dan wel ga pro maar ook geen beginneling tis zo dat ik hier niet elke kuur of schema op de forum plaats,ten zij ik hier raad om vraag .Wat de winny betreft, ik had die wel willen opbouwen en niet 5tab te beginnen bedoel maar das inderdaad met je lever spelen als van dag 5 tabs zou gebruiken
kweet wel dat het gedaan wordt maar dan met een mildere dosis .
Ik ga in ieder geval jou raad in overwegen brengen .
Bedankt

1 t/m 6 winny 50 mg ed

1 t/m 6 winny 50 mg ed

1 t/m 10 primo 400 mg ew

Terug
Naar boven