MuscleMeat

Toegang tot AAS forum

Peiling Peiling moet er een voorwaarde komen vooraleer leden mogen posten in de aas sectie?

• ja, minimum aantal posts

Stemmen: 15 28,3%
  • ja, andere voorwaarde

Stemmen: 13 24,5%
  • neen, iedereen moet vrij kunnen posten

Stemmen: 25 47,2%

• Totaal stemmers
    53
  • Topic Starter Topic Starter
Wie zijn wij trouwens om te zeggen wanneer een vraag niet goed genoeg is? Laat mensen lekker vragen stellen, leren ze misschien ook wat.

Heb je misschien gelijk in, maar de twee mooiste voorbeelden blijven de vragen 'welke eerste kuur raden jullie aan' en 'wat vinden jullie van een winstrol only'?

:roflol:

Aan de domme vragen herken je juist je afzetmarkt.. Niets aan doen imo :trollface:

Scherp :P

eve een vraagje, ik train al heel lang en heb genoeg spier massa maar ook vet massa, nu lukt het me niet om optimaal droog te trainen en wil ik met behulp van AAS verder. Alleen 1 heb 1 nier, is het gebruik van AAS schadelijk hierdoor voor mij?

• Topic Starter Topic Starter
eve een vraagje, ik train al heel lang en heb genoeg spier massa maar ook vet massa, nu lukt het me niet om optimaal droog te trainen en wil ik met behulp van AAS verder. Alleen 1 heb 1 nier, is het gebruik van AAS schadelijk hierdoor voor mij?

Waarom stel je die vraag in dit topic?

Ik moet wel bekennen dat ze op zijn minst wel nog de vraag stellen hier op het forum :p dat is al veel slimmer dan gewoon maar wat doen "omdat de dealer het zegt" zoals de debielen bij mij in de buurt :o

Tbh zijn het meestal erg domme vragen waardoor niemand het erg zou vinden als ze het

Tbh zijn het meestal erg domme vragen waardoor niemand het erg zou vinden als ze het op een ander forum posten.
Vroeger stond deze sectie vol met labtesten, goeie reviews, wedstrijdprep cycles, studies, en nu...

V
Dit.

Zou dit niet ook komen omdat iedereen nu toch afgezeken word.
Vroeger werd je hier ook gewoon goed geholpen. Een kuurvoorstel werd bijgeschaafd en uitgelegd. Ook als het simpele kuurtjes waren.
Nu heerst d'r een soort van regel dat je alleen mag posten als je alles weet, ver boven je lengte weegt en 10%vet heb. Voldoe je niet aan deze eisen of stel je een "domme" vraag word je volledig afgebrand.

Dit is hetzelfde met kuurlogs.
Vroeger stonden ze vol met foto's enzo.
Nu durft niemand meer omdat als iemand (waarvan t maar de vraag is of ze zelf überhaupt trainen) je fysiek niet goed genoeg vind. Iedereen gelijk los gaat.

Zou dit niet ook komen omdat iedereen nu toch afgezeken word.
Vroeger werd je hier ook gewoon goed geholpen. Een kuurvoorstel werd bijgeschaafd en uitgelegd. Ook als het simpele kuurtjes waren.
Nu heerst d'r een soort van regel dat je alleen mag posten als je alles weet, ver boven je lengte weegt en 10%vet heb. Voldoe je niet aan deze eisen of stel je een "domme" vraag word je volledig afgebrand.

Dit is hetzelfde met kuurlogs.
Vroeger stonden ze vol met foto's enzo.
Nu durft niemand meer omdat als iemand (waarvan t maar de vraag is of ze zelf überhaupt trainen) je fysiek niet goed genoeg vind. Iedereen gelijk los gaat.

Ik kan je geen ongelijk geven, maar je moet het natuurlijk van beide kant bekijken. Erg veel kuurvoorstellen komen nu eenmaal van mensen die weinig investeren om het goed te doen. Ikzelf werd ook zo afgezeikt in mijn eerste log, maar derna niet meer.
Het is nog steeds het internet, hoe goed je fysiek of je voorstel ook is, de helft gaat je gewoon altijd afzeiken uit frustratie.

AAS is altijd "schadelijk" maar dit is afhankelijk van de gebruiker zelf. Indien er juist mee om word gegaan zijn de risicos aardig te drukken. Wbt je vraag over je nier kan ik je geen duidelijkheid geven. Open ff een nieuw topic denk dat mensen dit niet waarderen

Er zijn aanwijzingen dat AAS-gebruik slecht is voor de nieren ja.

Oplossing:
Wel kunnen lezen, maar pas kunnen posten in deze sectie bij een bepaald aantal posts.
Zo zijn ze verplicht om zelf onderzoek te doen en te zoeken naar hun hulpvraag
En hoeven wij geen domme vragen meer te beantwoorden :D

250 posts minimum en kaarten voor spammen :)

Terug
Naar boven