MuscleMeat

toekomst kuurtje

guardianangel

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
88kg
hey ik zat te brainstormen over men volgend kuurtje. dit zou men derde kuur worden ( eerste wel serieus mislukt maar kom ;) ) stats zijn 1m71 a72 weet het niet echt juist :rolleyes: gewicht nu 84kg bf zal rond de 10% hangen nu ben 23 jaar ik train ondertussen al meer dan 5jaar. voedingsschema is in orde deze winter gebulkt rond de 4000cal nu zit ik ongeveer op 2600cal maar zal worden aangepast als de kuur er aankomt eiwitiname ligt rond 280 a 300gr tot zover de stats enz :D

men voorstel was wk1 - wk 10 test enth 750mg/wk
wk1 - wk8 trenbolone enth 400mg/wk
eventueel frontload met de test of kickstart met var daar ben ik nog niet uit er mag genoeg in breng over zijn positief of negatief :p . i'm waiting for comments :p

gear zal zowiezo test van cidoteston en trenbolone van GG iemand ervaring met de test enth van cidoteston?

natuurlijk ligt men nakuur al vast drie of vier weken nolvadex afbouwend van 40mg/ed naar 20mg/ed

Wat voor kuurtjes heb je hiervoor gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
eerste kuur dat volledig verkeerd was door te luisteren naar verkeerde mensen en zelf onwetend te zijn was drive en spectriol. men vorige kuur was wk1- wk 10 EQ 500mg/wk
wk1 - wk 12 test enth 500mg/wk
wk11 - wk 14 winstrol tabs 50mg/ed
wk15 nolvadex 40mg/ed
wk 16 nolvadex 30mg/ed
wk 17 nolvadex 20mg/ed
heb ook na vier weken en op laatste van kuur HCG geplaatst. deze kuur viel goed mee de bold beviel me wel geen mega gains maar wel kwaliteitsgains;) heb ongeveer toch ongeveer 7kg aan overgehouden

Vind het wel lekker uitzien, misschien nog kickstart idd en/of dht aan het eind.

Is het niet een optie om de test nog een keer op de 500mg/w te zetten?
Dan kan je hem de volgende keer altijd nog nar de 750mg/w verhogen.

Dan heb je volgens mij ook al een nette 2de/3de kuur. zekeer met de 400mg tren die je er ook nog bij zet.