MuscleMeat

toekomst kuurtje

guardianangel

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
88kg
hey ik zat te brainstormen over men volgend kuurtje. dit zou men derde kuur worden ( eerste wel serieus mislukt maar kom ;) ) stats zijn 1m71 a72 weet het niet echt juist :rolleyes: gewicht nu 84kg bf zal rond de 10% hangen nu ben 23 jaar ik train ondertussen al meer dan 5jaar. voedingsschema is in orde deze winter gebulkt rond de 4000cal nu zit ik ongeveer op 2600cal maar zal worden aangepast als de kuur er aankomt eiwitiname ligt rond 280 a 300gr tot zover de stats enz :D

men voorstel was wk1 - wk 10 test enth 750mg/wk
wk1 - wk8 trenbolone enth 400mg/wk
eventueel frontload met de test of kickstart met var daar ben ik nog niet uit er mag genoeg in breng over zijn positief of negatief :p . i'm waiting for comments :p

gear zal zowiezo test van cidoteston en trenbolone van GG iemand ervaring met de test enth van cidoteston?

natuurlijk ligt men nakuur al vast drie of vier weken nolvadex afbouwend van 40mg/ed naar 20mg/ed

Wat voor kuurtjes heb je hiervoor gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
eerste kuur dat volledig verkeerd was door te luisteren naar verkeerde mensen en zelf onwetend te zijn was drive en spectriol. men vorige kuur was wk1- wk 10 EQ 500mg/wk
wk1 - wk 12 test enth 500mg/wk
wk11 - wk 14 winstrol tabs 50mg/ed
wk15 nolvadex 40mg/ed
wk 16 nolvadex 30mg/ed
wk 17 nolvadex 20mg/ed
heb ook na vier weken en op laatste van kuur HCG geplaatst. deze kuur viel goed mee de bold beviel me wel geen mega gains maar wel kwaliteitsgains;) heb ongeveer toch ongeveer 7kg aan overgehouden

Vind het wel lekker uitzien, misschien nog kickstart idd en/of dht aan het eind.

Is het niet een optie om de test nog een keer op de 500mg/w te zetten?
Dan kan je hem de volgende keer altijd nog nar de 750mg/w verhogen.

Dan heb je volgens mij ook al een nette 2de/3de kuur. zekeer met de 400mg tren die je er ook nog bij zet.

mja dat was wel een optie dat ik aan het overwegen was om de test op 500mg te houden? wa denkt de rest hierover?
en de kickstart wat heeft jullie voorkeur var of eerder iets zoals turinabol ( alhoewel ik daar niet echt superpositieve dingen over hoor )

btw niemand ervaring met de test enth van cidoteston

ik zou week 1 en week 2 als froontload test e 1000mg/week pakken en geen turanibol.

en ik heb geen ervaring met test enth van cidoteston.

vind voor derde kuur 750mg test e best behoorlijk.
vind persoonlijk verschil tussen 750-500mg test e verwaarloosbaar. kreeg er alleen gyno van :( haha
test en tren is wel de shit.
mijn idee, van een lekkere kuur:
week 1-3 test prop 100mg eod
week 1-10 test e 500mg
week 1-9 tren e 400mg
week 8-12/13 masteron 100mg eod

Ik vind de test als derde kuur nog goed op 500mg. Lijkt me onnodig om het verder op te schroeven.

dan laat ik de test op 500mg en de tren op 400mg lijkt me ook wel hoog genoeg. en gewoon wk 1 en wk2 frontload van test doen op 1000mg.

btw zou het eventueel nodig zijn om anti-e ernaast te zetten of gewoon nolva achter de hand houden zoals altijd ;)

Van tren kun je nauwelijks gyno krijgen. Dus met test maak je meer kans, dan moet je wel erg gevoelig zijn, wil dat gebeuren, denk ik zelf.

Uit ervaring kan ik je zeggen dat een frontload van 800mg tren e gesplitst over 2 injecties (zo/wo) goed te doen is. Dus een combi frontload van 500mg/400mg test/tren in eens zetten is te doen voor een eerste keer.

Tenminste, dat ging goed bij mij, en dat bij de stat's 80kg 1.80m

maar had al gemerkt in vorige kuur dat ik wel redelijk gevoelig ben voor gyno daarmee de vraag. besluit is genomen wordt wk1-wk2 1000mg test en 800tren(2 injects ma don )
wk3 - wk10 test enth 500mg
wk3 - wk 8 tren enth 400mg
+ natuurlijk nakuur en men HCG niet te vergeten ;)
thx voor de hulp bro's

wel logje houden he;)

zalk zeker doen :D ;)

ik zat zelf aan een soortgelijke kuur te denken..
iig suc6 ermee gab en idd hou een logje bij dan weet ik wat me te wachten staat ;)

Suat zei:
Van trenbolone kun je nauwelijks gyno krijgen.

Stond verleden jaar anders een artikel over in S&F over het aromatiseren van Tren, net als Deca, terwijl sinds jaar en dag Tren als níet aromatiserend middel wordt bestempeld.

Uit mn blote bol weet ik 't zo niet meer, wellicht wil iemand het opzoeken. *lui is

Terug
Naar boven