XXL Nutrition

Toen bodybuilders nog goden waren

JvR90

Freaky Bodybuilder
Waardering
220
Lengte
1m90
Massa
90kg
Laatst bewerkt:
Damn, waren wij maar BB'ers in die tijd :sad:

je kiest er tog zelf voor om de spuit erin te zetten en in de topic ''zou je alle drugs weg willen hebben'zegt iedereen nee wij willen freaks en achteraf niet willen , maar juist die oude fysieken ...hmmm?

Wel gaaf filmpje though

je kiest er tog zelf voor om de spuit erin te zetten en in de topic ''zou je alle drugs weg willen hebben'zegt iedereen nee wij willen freaks en achteraf niet willen , maar juist die oude fysieken ...hmmm?

Is inderdaad maar wat je wil. Imo zijn zowel de oude als de nieuwe BB'ers top. Esthetisch gezien vind ik de oude mooier, maar "for sake of spectacle" zijn de nieuwe weer wat beter.

Ps: Met bovenstaande wil je toch niet gaan zeggen dat die oude rakkers nooit een spuit erin gezet hebben eh.?.

Vind die titel erg misplaatst moet ik zeggen, sorry. Verder vind ik de bb-ers van tegenwoordig gewoon echt vetter dan bijvoorbeeld Arni en zijn gang.

Titel is niet misplaatst. In die tijd was je uniek met een dergelijk fysiek. Ik denk dat menig persoon je fysiek toen vergeleek met die van de griekse goden.

Bodybuilders van nu kun je wel mooier vinden, maar met dat type fysiek hebben ze niks meer gemeen.

Mooie filmpjes JvR

tof filmpje ! hoewel ik de bb'ers van nu toch bruter vind dan toen, maar das een opinion thing.

ik snap de titel wel, vroeger leken ze idd op griekse goden als je naar de beelden kijkt, elegant en esthetisch, nu is iedereen zo huge dat het idd veel spectaculairder is om naar te kijken maar dat ook veel minder mensen t mooi vinden...nu is t een freak show aan het worden kijk naar zack khan...wat ik persoonlijk wel ruig vind aan de tijd van nu:)

prachtige filmpjes , alleen mochten de voorvaderen wel wat meer benen trainen :P

Vond het vroeger ook mooier..

Prachtig, heerlijke motivatie.

serge nubret ongeloofelijk

Zag ik daar Guisseppe Deana daar nog een keer voorbijkomen? Naast Franco Columbo in het eerste filmpje. :cool:

prachtig helemaal de laaste 2 filmjes heb genote

daar was de sport nog mooi :D zitten echt veel streef fysieken tussen

karma volgt

Doe mij Markus maar.... ;)

Is inderdaad maar wat je wil. Imo zijn zowel de oude als de nieuwe BB'ers top. Esthetisch gezien vind ik de oude mooier, maar "for sake of spectacle" zijn de nieuwe weer wat beter.

Ps: Met bovenstaande wil je toch niet gaan zeggen dat die oude rakkers nooit een spuit erin gezet hebben eh.?.

Nopes.

Ik vind de massa monsters van tegenwoordig leuker om naar te kijken dan naar de fysieken van vroeger.

"toen bodybuilders alleen nog maar test, deca en dbol gebruikten"

Terug
Naar boven